Konsolifin arvostelut - kirjoita oma...

JTahti

Well-Known Member
En tiedä onko muut huomanneet, mutta vanhassa ulkoasussa oleva Gameranking ei ole hävinnyt mihinkään, kun kaivaa pelitietokannasta pelin niin siinä näkyy ylläpitäjien tekemät arvostelut ja sitten siinä on kirjoita oma... nappi, jolla voi kirjoittaa oman arvostelun. Ainakin viime syksynä tuossa oli tuhannen merkin minimirajoitus. Jos kirjoittaa arvostelun tekstinkäsittelyohjelmalla, esim. Libreofficella niin se näyttää montako merkkiä on kirjoittanut. Teksti kannattaa kopioida jonkun perustekstinkäsittelyohjelman kautta ettei mukaan eksy Libreofficen muotoilumerkintöjä. Arvostelu tulee näkyviin arvostelut napin takana tulevaan aikajanaan.

Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/
Atom, perustekstinkäsittelyohjelma: https://atom.io/

JTahti

Well-Known Member
Vastaus: Konsolifin arvostelut - kirjoita oma...

Onko tänne tullut joku ohjelmistopäivitys? Mun No Man's Sky arvostelu meni kerralla kuntoon.

jryi

Vastaava päätoimittaja, teknoniilo
Ylläpitäjä

Onko tänne tullut joku ohjelmistopäivitys? Mun No Man's Sky arvostelu meni kerralla kuntoon.
Niitä tulee jatkuvasti. Mä korjasin tuon viikonloppuna. Lisäsin samalla vähän älyä tuohon otsikkokuvan näyttämiseen, ettei ole vain se tylsä bulkkikuva. Nyt kelpaa jakaa Facebookissa ;)

JTahti

Well-Known Member

Jotain pientä säätöä, nyt täällä on otettu käyttöön "vierailija-arvostelu" -termi.

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä

Jotain pientä säätöä, nyt täällä on otettu käyttöön "vierailija-arvostelu" -termi.
Kyllä, otimme käyttöön termin vierailija-arvostelu, jotta lukijoiden ja ylläpidon kynäilemät arvostelut erottaisi toisistaan eivätkä moiset hukkuisi yhteen ja samaan arvosteluvirtaan. Lukijoiden kirjoittamia revikoitahan ei käydä millään tavalla läpi ennen julkaisua (esim. oikoluku, kuvat, videot yms.) joten pidetään ne silti loppupeleissä vähän omana juttunaan. Arvostamme silti sivuston vierailijoiden aatoksia, ja siksi arvostelut nostetaan jatkossakin esille näiden ”virallisten” KonsoliFIN-revikoiden joukkoon. Kiitos siis niistä, JTahti ja jatka samaan malliin :)

Ylös Bottom