Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

AuDio

New Member
KonsoliFIN-jäsenten syntymäpäivät

Täytän viikon päästä 15, joten saatte keksiä minulle huippuhauskan yllärin tai suutun!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Avataas vanha ketju uudelleenmuokattuna ja uudelleensijoitettuna esille.

Juho123:lla tänään syntymäpäivät, onneksi olkoon.
Paljonko tuli mittariin? Foorumistatsit eivät osaltasi tuota paljastaneet.

Ps. Audio ei päässyt paljon juhlimaan männä vuonna (thread laitettu xbox-puolelle, joka suljettiin välittömästi asiattomana). :D
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Corca sanoi:
Avataas vanha ketju uudelleenmuokattuna ja uudelleensijoitettuna esille.

Juho123:lla tänään syntymäpäivät, onneksi olkoon.
Paljonko tuli mittariin? Foorumistatsit eivät osaltasi tuota paljastaneet.

Ps. Audio ei päässyt paljon juhlimaan männä vuonna (thread laitettu xbox-puolelle, joka suljettiin välittömästi asiattomana). :D

Kiitos kiitos! :)

Joo, tuo vuosi on jäänyt lisäämättä tuonne, joten pistämpä sen sinne. Vasta 14, mutta ainakin saan vielä pitkän aikaa pelata, ennenkuin sormet loppullisesti rampautuvat.

Kiitos myös sinulle Paavi^!

EDIT. heh, oli myös mukava huomata, kun BBS oli laittanut tänään sähköpostin, jossa onnitteli. Mukava tuollainen. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Joo, tuo vuosi on jäänyt lisäämättä tuonne, joten pistämpä sen sinne. Vasta 14, mutta ainakin saan vielä pitkän aikaa pelata, ennenkuin sormet loppullisesti rampautuvat.
Onneksi olkoon! Jotenkin olen luullut sinua vanhemmaksi kuin tuo 14 :)

Onnittelut vielä Unreal-Hawkille jolla taisi olla eilen vai toissapäivänä synttärit.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

juho123 sanoi:
No huhhei...hyvä esimerkki siitä, miten puheet ja ikä ei aina kulje käsi kädessä.
Veikkasin jannua tekstien perusteella vähintään tuonne 17-18v-> paikkeille.

Kansakuntamme jälkipolvea ajatellen on lohduttava tietää, että edes yksi 14v miehenalku osaa tekstata yhtä asiallisesti kuin juho123.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Sarine sanoi:
Onneksi olkoon! Jotenkin olen luullut sinua vanhemmaksi kuin tuo 14 :)

Juu, arvaa vaan kuinka moni muukin on yli-arvioinut ikäni. :)

EDIT. Corca, kiitos vielä kerran sinulle! :D

EDIT2. Onnea myös tinkezionelle, RavenX:lle, Unreal-Hawkille ja SK8ER:lle eilisten syntymäpäivien johdosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Onneksi olkoon vaan kaikille sankareille joille tulee vuosia täyteen :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Kiitokset onnitteluista ja onneksi olkoon Juho123:lle syntymäpäivien johdosta.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Onneksi olkoon Chrizu ja Locku!

Näin tästä edespäin olisi ehkä järkevämpää onnitella synttärisankari-jäseniä aina kuukauden lopussa, ettei ketju kerää niin mahdottomasti posteja. Jäseniä kun täällä KonsoliFINissä on jo aika paljon, eli varmasti joka viikolle, jos ei päivälle, löytyy sankareita.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

juho123 sanoi:
Onneksi olkoon Chrizu ja Locku!

Näin tästä edespäin olisi ehkä järkevämpää onnitella synttärisankari-jäseniä aina kuukauden lopussa, ettei ketju kerää niin mahdottomasti posteja. Jäseniä kun täällä KonsoliFINissä on jo aika paljon, eli varmasti joka viikolle, jos ei päivälle, löytyy sankareita.
Niin tai onnitella yksinkertaisesti vain jäseniä, jotka tuntee.

Well congratulations John, happy birthday...umm...btw, who tha fuk ar ya? :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

juho123 sanoi:
EDIT. heh, oli myös mukava huomata, kun BBS oli laittanut tänään sähköpostin, jossa onnitteli. Mukava tuollainen. :)

Aijaa, tää softa tekee tollastakin omin päin :eek: Hmm, mitäköhän kaikkea se oikein loppujen lopuksi omin päin tekee...
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Corca sanoi:
Niin tai onnitella yksinkertaisesti vain jäseniä, jotka tuntee.

Itse en täällä henkilökohtaisesti tunne ketään, vain nickin ja asiallisten tekstien perusteella. Eli siksi onnittelenkin kaikkia jäseniä tasapuolisesti, joilla sattuu vain sinä päivänä olemaan syntymäpäivä. :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Minulla on 13.6 synttärit. Ikävä oli kun täytin vuonna 2003 13vuotta 13 perjantai... ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Pepe90 sanoi:
Minulla on 13.6 synttärit. Ikävä oli kun täytin vuonna 2003 13vuotta 13 perjantai... ;)

Huonon onnen lapsi;)

Pitipä itsellekin täyttää nuo synttäritiedot, kun seuraavaksi täytän pyöreitä vuosia. Toukokuussa vasta, mutta 20 tulee täyteen, tiukkaa viinaa saa itse ja..
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Vaikken veikkosta tunnekaan, mutta mainion avatarin ansiosta on ansainnut allekirjoittaneen jakamattoman huomion... eli Muumendaalen ... onnea!

Restecpa! :cool:

Paljonko mittarissa?
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

juho123 sanoi:
Joo, tuo vuosi on jäänyt lisäämättä tuonne, joten pistämpä sen sinne. Vasta 14, mutta ainakin saan vielä pitkän aikaa pelata, ennenkuin sormet loppullisesti rampautuvat.

:eek: Tsiisus! Luulin jo että olisit minun ikiäni tai wanhempi, mutta näemmä on toivoa paremmasta huomisesta nuoremmissa vielä.Täytyypä onnitella vielä kuinka kovaa tasoa poika pitää ikäänsä nähden. Pieni shokki tämä :D

Onnea myös Muumindaalenille!
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Corca sanoi:
Niin tai onnitella yksinkertaisesti vain jäseniä, jotka tuntee.
Miten tuntee? Jotka on täälläkin nähnyt liikkuvan jo kauemmin vai ihan "face to face" meiningillä?
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Sarine sanoi:
Miten tuntee? Jotka on täälläkin nähnyt liikkuvan jo kauemmin vai ihan "face to face" meiningillä?
Ihan kummin vaan. Tokko tuolla merkitystä, jos tosissaan onnitella haluaa.
 
Ylös Bottom