Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Mage_016

Member
Itse olen saanut vasta yhden kentän luotua. Jouluaiheinen helppo rata. PSN nimellä löydätte. Eli Mage_016
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset.

Eikös tämä ketju ole aika lailla sama kuin itsetehtyjen kenttien helmet.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset.

Eikös tämä ketju ole aika lailla sama kuin itsetehtyjen kenttien helmet.

Periaatteessa kyllä, mutta onhan se vähän omahyväistä ilmoittaa omat kenttänsä suoraan parhaiden luomusten ketjuun.... :D
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Ketjun tarkoituksena on tuoda julki omat kenttänsä ja sen, että on ylipäätänsä niitä tehnyt. Eli toiveena/tavoitteena olisi lukea mahdollisimman yksinkertaisesti ketkä meikäläisistä on kenttiä tehnyt ja miten ne löytää. Ehkä jopa minkä nimisiä kenttiä. Kehut sitten näistä löytyneistä kentistä voi panna tonne itse tehtyjen kenttien helmiin.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

No käykääpä katsomassa luomuksiani. Muutama tehty jo Betan aikana. Parannuksia jo tehty osalle kentistä ja lisää tehdään jos niin pyydetään. Vinkki!....jos kenttä tuntuu hankalalta ja jää kesken niin mieluummin parannusehdotuksia kuin "roskaa" tageja kiitos. Kentät löytyy varmaan PSN nikit kautta tai sitten lisäätte mut kaverilistalle jolloin löytäminen varmistuu ;)

T. MrPako
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Traveller of the Year mun leveli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Multakin löytyy pari leveliä, mutta eivät ole kovin ihmeellisiä Tomi19 on nimi.. Pitää kattoo jos jaksais väsätä jotain hienompaa.. :D
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Itseltäni löytyy tällä hetkellä 2 kenttää, josta tosin ensimmäinen tekemäni on parempi.
Werty nikiltä löytyvät kentät The Charismatic Stallion & Dinner Table Takeover.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Minunkin kenttiä saa käydä vapaasti kokeilemassa. :D PSN ID on Nikezu. uuden levelin teen varmaan sitten, kun se MGS paketti on ladattavissa.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Aikajärjestyksessä kaikki kentäni, joista lähes puolet veljen tekemiä. :)
Betassa tehdyt:
-Motocross Race
-City Race
-Flame DEVIL

Uudet:
-LittleBig Adventure 1.01
-Evil King 1.02
-DiscoParty
-Sackboy, we have a problem
-The ghost ship

The ghost shipin julkaisin toissapäivänä, joten se on melko uusi. Olisi myös tullut veljen tekemä Mario kenttä, mutta se ilmeisesti rikkoi tekijänoikeuksia. Kun pistettiin se julkaisuun niin ne pisti kentän semmoseen "banniin", ettei sitä edes pysty muokata tai pelata offlinessa. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun noin kävi! Ekalla kerralla niillä ei edes ollut mitään syytä poistaa mun kenttää, mutta sain DiscoPartyn takaisin menemällä oflineen ja tallentamalla sen yhdeksi esineeksi..
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Käykäähän kaikki testaamassa mun uus kenttä: Save the princess!...
Mun PSN on Simulaatio
Saa lisätä listoille.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Käykää testailemassa miun kenttiä: LittleBigMachines [Part1], LittleBigMachines [Part2], Temple of Light ja LittleBigUnderworld.
Ilmoitelkaa jos (ja kun) jotain glitchejä ja tai ongelmia/puutteita löytyy.
<3 olis kanssa ihan kiva.
PSN: humoristi
Saa lisätä ystävälistoille ihan vapaasti.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Kolmas kenttäni on nyt kaiken kansan testattavissa! Käykää kokeilemassa. Kentän nimi on Lost in Factory. Kenttä on täynnä tekemistä ja vaarallisia ansoja. Vaikeustasokaan ei ole sieltä helpoimmasta päästä. Sydämiä saa taas antaa oman tahdon mukaan kuten myös palautettakin.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Tulipa tehtyä kolmas kenttä Fallout-teemaa mukaillen. Kulkee nimellä Sackout: Quest for the holey water chip. Ihan tyytyväinen olen tuohon, vaikka aikaa menikin ihan rutkasti tekemiseen. Piti testailla Paintinatoria kentänteossa samalla :)
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Kokeilkaapas käydä testaamassa minun kolmatta kenttää. Ajatus ja toteutus on yksinkertainen, mutta hyvä(niin luulisin? :)). Pelaa mielellään kahden pelaajan kanssa, koska toinen kaasuttaa ja toinen jarruttaa! Kenttä on ehkä lyhyt ja huonosti tehty, mutta se menee sen piikkiin, että en ole pelannut vielä paljon enkä ole oikein sinut tuon kenttäeditorin kanssa :)! Toki muitakin ratojani (3) voi kokeilla jos haluaa.

Kenttä: RocketCarLand
Tekijä: TheGodfatherFIN
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Mulla on hyvii kenttii ;) vilkaskaa ihmees. :)

Strange forest 1.2
Haunted house

varsinkin jälkimmäinen on hyvä, pelatkaa sitä ja antakaa sydämii (ei, en oo epätoivonen :))
ja tekijä Eek1
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Tuli tässä mieleen, että täällä on varmaan isukkeja jotka on tehneet lapsilleen (n.4-5V) ku itte en oo jaksanu opetella ratojen tekemistä ja ois kiva jos joku tekis ihan suomineuvoilla että mitä pitää tehdä ja mielellää sellanen, että sen ikänen osais ilman neuvoja tehdä radan läpi:)
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Tuli tässä mieleen, että täällä on varmaan isukkeja jotka on tehneet lapsilleen (n.4-5V) ku itte en oo jaksanu opetella ratojen tekemistä ja ois kiva jos joku tekis ihan suomineuvoilla että mitä pitää tehdä ja mielellää sellanen, että sen ikänen osais ilman neuvoja tehdä radan läpi:)
Kannattaa ihan aikuisten oikeasti käydä ne tutoriaalit läpi. Ne opettaa asiat paljon paremmin kuin kukaan näin foorumiviestein. Etenkin kun sitä opittavaa asiaa on oikeasti aika runsaasti.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Kannattaa ihan aikuisten oikeasti käydä ne tutoriaalit läpi. Ne opettaa asiat paljon paremmin kuin kukaan näin foorumiviestein. Etenkin kun sitä opittavaa asiaa on oikeasti aika runsaasti.

Kyllä Herra Natsimode :p täytynee aamulla alkaa kattomaan tutoriaaleja sekä opettelemaan tekemään ratoja :)
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Eka oma kenttä julkaistu:
psn: kede77 ja kentän nimi oli "Little challange"

Ei siinä mitään teemaa ole, mutta melko tyytyväinen olen muutamaan ratkaisuun :)
 
Ylös Bottom