Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Jos joku jo omaa tunnuksen PS3trophies.org-sivustolle, niin siellä on meneillään LBP2-kilpailu, jossa tehtävänä on suunnitella oma kenttä LBP2:ssa (tai LBP1:ssä) ja aiheena on talvi ja/tai talviloma. Joulun ei siis ole pakko olla teemana, vaan esimerkiksi hiihtoloma, kiitospäivä tai muu vastaava käy, kunhan se ajoittuu tuonne talven tienoille (about: marraskuun loppu - maaliskuu). Tuohon kisaan vaan ei saa osallistua ellei ole jo aiemmin luonut tunnusta tuonne eli ette voi nyt vain mennä ja tehdä tunnusta ja osallistua kisaan, ikävä kyllä.

Itse ajattelin väsätä jotain jahka kerkeän. :) KonsoliFINin ylläpidolle palautetta, että tällanen LBP2-kentänrakennuskilpailu vois olla ihan jees. Aiheena vois hyvinkin olla vaikkapa joulu. :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Käykäähän pelaamassa läpi mun ja kaverin väsäämä luomus, helppoja puzzleja sisältävä tasohyppely/seikkailu.

The Ancient Gallery

on kentän nimi. Jos laitatte arvostelua sinne, niin pliis, englanniksi.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Viimeksi 2 vuotta sitten pelannut. Pitkästä aikaa työnsin tämänkin koneeseen osittain nähdäkseni mitä omalle,
huolella rakentamalleni kentälle kuuluu. Noh, 2 henkilöä sitä oli kahden vuoden aikana pelannut joten pieni
pettymys siinä.

Jos täällä pelaajia pyörii niin pistelkää toki kokeiluun: Team Escape! By O_BR - LBP.me

Tarvitsee 4 pelaajaa maksimaalisen huvituksen saavuttamiseksi, mikä saattaa olla osasyy tohon ettei ollut
pelaajia osunut kohdalle. Kuulemma vaikee löytääkin, mutta jos laitat hakuun sekä PSN-id:n ja kentän nimen
tyyliin "O_BR team escape!" niin löytyy kyllä.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Mun ihkaensimmäinen oma tekele, 'Flame X Paper vol. 1' löytyy nyt ns. 'beta-vaiheessa'olevana joten kommentit & arvostelut tervetulleita, kritiikki tervetullutta.

PSN: TaktineVLOG
Levelin nimi: Flame X Paper vol. 1
 
Ylös Bottom