Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-logo jäsenten videoiden alkuun (esim. YouTubeen)

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei!

idaho teki 5 sekunnin pätkän, jossa pyörähtää uusi KonsoliFIN-logo. Laitan tähän ketjuun jossakin vaiheessa linkkiä, mistä tuon voi ladata, jos tarvitsee. Logo on siis vapaasti käytettävissä jäsenten itse kaappaamissa pelivideoissa, jos haluatte laittaa omat kortenne kekoon KonsoliFINin hyväksi ja tällä tavalla tehdä yhteisöä tunnetuksi omalta osaltanne netissä. Tällä KonsoliFIN hakee suoraan sanottuna mainostusta jäsenten avustuksella YouTube-videoissa.

Älkää siis käyttäkö muissa videoissa kuin itse kaappaamissanne pelivideoissa. Tätä ei kannata laittaa myöskään videoon, joka tulee KonsoliFINin video puolelle, koska sinne tämä tulee jatkossa automaattisesti. Näin ollen tulisi tuplasti.

Kyseinen logo löytyy esimerkiksi tämän videon alusta: YouTube - Flower Dynamic Theme for PS3 (HD)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN-logo jäsenten videoiden alkuun (esim. YouTubeen)

Saisiko tästä vielä mpeg-muotoisen version?
Lähinnä erästä faceoff-prokkista varten.
 
Vastaus: KonsoliFIN-logo jäsenten videoiden alkuun (esim. YouTubeen)

Saisiko tästä vielä mpeg-muotoisen version?
Lähinnä erästä faceoff-prokkista varten.
Joo, eipä taida noi tarjotut tiedostomuodot toimia Windowsin Movie Makerissa ja se on kuitenkin varmaan se yleisin videonteko-ohjelma, joka porukoilla on. Toki jokainen voi ladata itse convertterin tai käyttää eri ohjelmaa, mutta ei varmaan haittaisi, jos KFIN tarjoaisi suoraan videomuodon, joka toimii Movie Makerissa.
 
Ylös Bottom