Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin ensimmäinen synttärikisa käynnissä – palkintona veikeitä Zelda-rantapyyhkeitä

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
KonsoliFIN täytti eilen mukavan pyöreät 20 vuotta, juhlapäivän kunniaksi on siis hyvä polkaista käyntiin kilpailu.

Tarjolla on tällä kertaa Nintendo Suomen lahjoittamia Zelda-rantapyyhkeitä, millaisen kera kelpaa kirmata rannalle vaikkapa vielä kuluvan kesän aikana. Koska kyseessä on 20-vuotias sivusto, on hyvä arvuutella ylläpidon keski-ikää, se nimittäin saattaa hyvinkin yllättää! Vastausaikaa on 9. elokuuta saakka, kaikki veikkaukset Facebook-postauksen alle.

Kutsuthan myös kaverit seuraamaan KonsoliFINiä niin Facebookissa kuin muuallakin sosiaalisessa mediassa.




Lue juttu sivustolla...
 
KonsoliFIN täytti eilen mukavan pyöreät 20 vuotta, juhlapäivän kunniaksi on siis hyvä polkaista käyntiin kilpailu.

Tarjolla on tällä kertaa Nintendo Suomen lahjoittamia Zelda-rantapyyhkeitä, millaisen kera kelpaa kirmata rannalle vaikkapa vielä kuluvan kesän aikana. Koska kyseessä on 20-vuotias sivusto, on hyvä arvuutella ylläpidon keski-ikää, se nimittäin saattaa hyvinkin yllättää! Vastausaikaa on 9. elokuuta saakka, kaikki veikkaukset Facebook-postauksen alle.

Kutsuthan myös kaverit seuraamaan KonsoliFINiä niin Facebookissa kuin muuallakin sosiaalisessa mediassa.




Lue juttu sivustolla...
Ensinnäkin onnittelut! Olen seurannut teidänkin sivustoanne nämä kaikki vuodet ja havainnut, kuinka teistä on tullut isiä ja äitejä ja samalla se särmä on kadonnut teistä. Jo kauan sitten eri tietokoneella te annoitte minulle bannit syystä, jota en edelleenkään ihan ymmärrä, mutta nyt, kun Te olette isiä ja äitejä, niin teille on tullut järki päähän. Itsekin olen muuttunut, enkä ole enää niin kärjekäs kommenteissani. Kun tulin takaisin, tunsin heti sen fiiliksen, että täällä on hyvä olla. En osaa kuvailla sitä tarkemmin, mutta minulla on hyvä olo, kun käyn täällä. On aivan jumalattoman MAHTAVAA, että harrastelijavetoinen homma on elänyt näin kauan. Tunnistan monet nimimerkit vuosien takaa, jotka edelleen ovat täällä - monet nyt isiä ja äitejä. KERTAKAIKKIAAN UPEETA! Tämän täytyy jatkua. Olette luoneet jotain sellaista, jonka on säilyttävä!
 
Eli on pakko olla Facebook tai ei voi osallistua?

No, heitetään tähän kuitenkin vastaukseksi 36 vuotta.
 
Ylös Bottom