Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot [Huoltoa klo 1:00-7:30 25.11.]

Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

MotoGP 09/10 arvostelun fontti + kommentoinnin fontti boldilla ja kohtuu isolla.

Epic Fail

Tämä ainakin:
Selaimella IE 8
Version: 8.0.6001.18702

Kiitos huomiosta. Katsoin lähdekoodia niin vissiin jäänyt h3-tagi auki, ja IE ei osaa sitä korjata. Firefoxilla tuo näkyy oikein. Laitan Esalle infoa, niin korjaa tuon :)
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Heitti voltin koko saitti, ja piti buuttailla koneet yksi kerrallaan. Pahoittelemme useamman tunnin mittaista totaalikatkosta. Varsinainen ongelmien syy on edelleen paikantamatta, mutta teemme parhaamme, että noista tietokantavirheistä päästäisiin eroon mahdollisimman pian.
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Johan sitä ehtikin refreshata domainia sen muutaman tuhatta kertaa. :D
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Heitti voltin koko saitti

Hanskat lensi jo ns tiskiin ja varmuuskopio alkoi tulla vaihtoehdoksi. Mutta näköjään sitten heräsi. Yritämme tosiaan kaikkemma, että pääsisimme noista tietokantavirheistä eroon mahdollisimman pian.
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Onko kenellekkään tänään tullut database erroria tai MySQL connection failed!: Too many connections
ilmoituksia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Serveri oli noin tunnin verran kenossa inhimillisen erehdyksen vuoksi; Karvapallo sammutti epähuomiossa väärän serverin, joten tipahti koko KonsoliFIN matalaksi.

Nyt taas toimii normaalisti. :)
 
Eli torstaina 17.6. joskus kello 9 - 17 välisenä aikana on KonsoliFINissä vajaan tunnin mittainen käyttökatkos.

Alle tulee vähän uutta rautaa, jolla systeemi pyörii toivon mukaan taas hiukan kivuttomammin.
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot (17.6. klo 9-17 vaihtuu serveri)

Foorumin kello näyttää väärää aikaa. Mulla on asetuksissa päällä gmt+2 ja automaattinen kesäaika.

Eikun ei näyttäkkään! Luulin että tuo vierailit viimeksi on kellonaika, kyllähän se näyttää oikeaa aikaa.
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot (17.6. klo 9-17 vaihtuu serveri)

En pysty jostain syystä katsomaan äänestyksien tuloksia ilman, että äänestäisin ensin itse. Klikkaamalla "Näytä äänestyksen tulokset" aukeaa vain blanko sivu. Tässä nyt viimeisimpänä tämä äänestys tuolla MAG:in puolella. Olisi kiva katsoa mikä on äänestyksen tilanne ennen kuin antaa oman äänensä, mutta se ei onnistu. Onko tämä vain minun ongelma, vai koskeeko muitakin.

http://www.konsolifin.net/bbs/mag-upseerikerho/85631-alustava-aanestys-s-v-e-r-peli-illoista.html#post1119234
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot (17.6. klo 9-17 vaihtuu serveri)

Onko tämä vain minun ongelma, vai koskeeko muitakin.

Kaikkia todennäköisesti, kun sama ongelma ollut ylläpidolla. Katsotaan, josko uusin versio tuo muutoksen tuohon.
 
Näin ajoissa taas ilmoitamme, että KonsoliFIN oli viime yönä (4. - 5.8.) joitakin tunteja alhaalla.
Syynä huoltotoimet konesalin sähköverkossa eli uusi serveri ei vielä ole alkanut bugailemaan. :)
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Mitä? taasko tää saitti on pystyssä? No katotaan koska taas kaatuu... :cool:

Alustavien tietojen mukaan kovalevyjä jouduttiin vaihtamaan, mutta ilmeisesti mitään kauhean tärkeää ei menetetty.
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Minulla ei foorumin hakutoiminto pelaa. Onko moista vaivaa ollut viime päivinä liikkeellä? Hakua kyllä pääsen tekemään, mutta kun suoritan haun, tulee Database error -sivu.
 
Vastaus: KonsoliFINin ongelmat ja käyttökatkot

Minulla ei foorumin hakutoiminto pelaa. Onko moista vaivaa ollut viime päivinä liikkeellä? Hakua kyllä pääsen tekemään, mutta kun suoritan haun, tulee Database error -sivu.
Serverin hajotessa hajosi hakutietokanta ja automaattinen korjaus epaonnistui..
 
Vastaus: Pelivideon teko

Mikä mahtaa olla ku en saa uploadattua mitään videoo tonne KonsoliFinin media osioon. Oon kokeillu wmv, avi ja mp4 videoita. Upload latauspalkki menee loppuun asti ja sitten tulee fatal error. Kokeilin Firefoxilla ja Internet Explorerilla.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Mikä mahtaa olla ku en saa uploadattua mitään videoo tonne KonsoliFinin media osioon. Oon kokeillu wmv, avi ja mp4 videoita. Upload latauspalkki menee loppuun asti ja sitten tulee fatal error. Kokeilin Firefoxilla ja Internet Explorerilla.
Median uppauksessa on tällä hetkellä ongelmia. Selvitämme asiaa.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Mikä mahtaa olla ku en saa uploadattua mitään videoo tonne KonsoliFinin media osioon. Oon kokeillu wmv, avi ja mp4 videoita. Upload latauspalkki menee loppuun asti ja sitten tulee fatal error. Kokeilin Firefoxilla ja Internet Explorerilla.

Median uppauksessa on tällä hetkellä ongelmia. Selvitämme asiaa.


Kovalevy pääsi täyttymään, mutta se on nyt puhdistettu ylimääräisestä. Homma toimii siis taas.
 
Ylös Bottom