Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MYYDÄÄN Konsoliharrastuksen rippeet xbox 360 laite, pelit ja muutama dvd, sano sinä hinta!

Toinenminä

New Member
Moro! Päätin tyhjentää pelihyllyn turhista peleistä, kun ei oo enää konsolikaan kiinni telkkarissa. (koska ei ole telkkaria!) On vain videotykki ja siinäkin lampussa jäljellä vain muutama tunti :D. Kans itse hyvän palvelus urakan tehnyt laitekkin saa jo mennä muualle syömään sähköä. Listaan pelit tähän. Laita mulle yv sun hinta niin hyväksyn sen ja lähetän pelin. Nää on xbox 360 pelejä suurimmaks osaks, eli ei mitään uusia. Mulla on myös aiempi käyttäjä tällä foorumilla mutta en pääse kirjautumaan sille sisään oudon virhekoodin takia.. suurimies. Ostaja maksaa 2e postit! Kaiken kunto on hyvää ellei toisin mainita! Merkkailen listaan sitä mukaa mitä nää menee. Nopeita kauppoja antaa palaa!! :D

xbox 360 on 60gt malli ostettu joskus Anttilasta. Ei ole alkuperästä pakettia, ei ohjeita eikä mitään turhaa. Pelkkä laite, sen virtajohto ja kaksi langatonta ohjainta jäljellä. Kysy yv:llä lisätietoa ja kuvia laitteesta!

Murdered soul suspect
Batman Arkham City gotye
FIFA 09
Mass effect 2
GTA iv
Assassins creed IV black flag
Skyrim Legendary Edition - Elder scrolls v TÄSTÄ PUUTTUU PAHVIKUORI
Dungeon Siege 3
Halo 3
INJUSTICE gods among us - ei ole ohjeläpyskää
Mass Effect 3
Gears of war 3 - puutteelliset ohjekirjat
Gears of war judgement - ei ohjeita
Sonic All stars racing Transformed
Gears of war
Assasins creed revelations
Halo 4 - ei ohjekirjaa
Gears of War 2
Red dead redemption
Fallout 3 goty edition - mutta ei sisällä lisäosia eli on normiversio gotyn kuorissa.

SITTEN dvd osastolla olisi

Star Wars 1 pimeä uhka
Starwars 2 Kloonien hyökkäys
Star wars 3 Sithin Kosto
NCIS kaudet 1-5 näissä boxit nähny aikaa vähäsen mut ei mitään repeytymisiä tai sellaista. Kulumaa kulmassa tyyppistä..

Niin tai tietenkin kasaa noista joku kiva paketti konsolin kanssa ja heitä järkevä tarjous!
 
Ylös Bottom