Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

n. 65e. en tajuu miten jotku wowipellet maksaa satoja peliajasta ja kullasta.
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

En pelaa kovinkaan paljoa muuta kuin X-motoa, joten oma kipurajani kulkee 30 eurossa.
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

Jos peli on todella sellainen mikä pitää saada heti julkaisussa,niin sitten raja on 65.
GTA4 on ennakkotilattu tohon hintaan jo.

Suurin osa peleistä tulee kyllä hankittua käytettynä.
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

65 euroa, poislukien GH- ja RB-tyyliset "bundlaukset".
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

Yleisesti suostun maksamaan pelista 0-10 , jos ei ole pakkostos. Eli ei PES, josta suostuisin maksamaan vaikka 200
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

Hyvästä pelistä täyden hinnan. Aikoinaan tuli maksettua Zelda Ocarina Of Timestä suorastaan järjettömät 485mk.

Olen viime aikoina tilaillut play-asiasta pelejä, ja aina harmittaa kun toimitus kestääkin sen yli 2vk. Jotkut ovat kuulemma saaneet viikossa mutta ei minulle ole noin nopsaan koskaan ole tullut. Tätä mass effectiä odotellessa olen tehnyt päätöksen että en tuolta enää tilaa vaan ennemmin vaikka maksan enemmän ja saan pelata kun haluan pelata, ei tarvitse odottaa sitä 2vk toimitusta joka kuitenkin sattuu semmoiseen saumaan että on viikon putkeen töissä ja ei ehdi koneeseen edes koskea.
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

Itse pidän hintakattona ~60 euroa, joka on mielestäni jo perin kallis. Näin siis vaikka käyn töissä ja kuluja ei nyt pahemmin ole kun tulee vielä pari kk asuttua äidin helmoissa.

Optimihinta mielestäni 45
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

150
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

No kun ei vaan ole sitä rahhoo...

Mutta jos kyseessä on todellakin loistava peli, pakkohankinta jonka elinikä tulee oleman PITKÄ, on T4iZuuni oikeassa.
Muuten vaan ihan hyvästä pelistä ehkä vähän vajaan hinnan nykyhintoihin katsoen.

Tosin pelastava enkeli tänä syksynä niin monen asian saralla oli tämä Suomeen rantautunut suurpulju :)
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

45 euroa alkaa olemaan kipuraja sellaisille "pakkopeleille" - tuon verran joskus tuli maksettua esim. Forza 2:sta (eBay, Intia :D ).

Muuten yritän pidättäytyä siinä max 30-40 euron hintaluokassa (esim. Mass Effect).

Guitar Hero 3:sta tosin tuli maksettua jo lähes 60 euroa jos laskee vaihtureiden hinnan mukaan, mutta siinähän on ohjain mukana. :cool:


Tarpeetonta kai siis sanoa että en pahemmin sponsoroi kotimaisia pelikauppoja muuten kuin halpisten ostossa - muuten tavara tulee PA:sta (uudet) tai eBaystä (uudet + käytetyt).
 
Vastaus: Kuinka paljon olet valmis maksamaan hyvästä pelistä?

Maksan pelistä aivan mitä tahansa jos sen haluan. Ei ole minkäänlaista hintakattoa, paitsi omat tulot.

Kallein peli minkä olen ostanut on varmaan Steel Battalion josta kärsin sen about 250 euroa, mutta jos flipperikin lasketaan peliksi (onhan sekin yksittäinen peli) niin 1500 euron Judge Dredd Pinball vie toki voiton.

Viime kuukausien kallein hankinta on tuo Assassin's Creed Limited Edition mistä kärsin lähes 80 euroa ja seuraava kallis hankinta tulee olemaan Rock Band rumpuineen ja hiluineen.
 
Ylös Bottom