Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Enemy

Well-Known Member
Ajattelin ostaa tämän pelin ja kysyisinkin että kannattaako se ostaa PS3:lle vai X0:lle?
Jostain olen lukenut että X0:lla olisi parempi.Pitääkö paikkansa?

PS. Sori jos on turha aihe mut en löytänyt ketjua jossa olisin voinut kysyä tätä. :rolleyes:
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

En suosittelisi peliä lainkaan, sen verran heikko aiempiin verrattuna.:p Mutta jos ostat, osta XO-versio, pyörii paremmin, nettipeli löytyy. Sitten ostat vaan jostain adapterin, että voit pelata Dualshockilla, joka on siis ainoa hyväksyttävä ohjain haukkoihin.;)
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Noh,kyllähän sitä XO:n ohjaimellakin pelaa :) Ostan kai sitten boxille,taitaa olla halvempikin.
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Jos XO:n ohjaimella pelaaminen ei ole pelissä ongelma (tosin en tajua miten tämä on mahdollista :p ), niin valinta on naurettavan helppo. PS3-versio jää kaupan hyllylle.
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Jeps. En voi suositella. Ilmaseksi kun sai, niin.. :)
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Jotain ruudunpäivitys ongelmia on PS3 versiossa ja moninpelitukea ei ole. Mielestäni plegen ohjain sopii paremmin tähän peliin, vaikka XO:lla olen melko pro pelaamaan tän demoa :cool:
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Xboxille, pelikkarin ohajinhan on ihan kamala yyber mukavaan XO:n ohjaimeen verrattuna.
Ja onhan XO:n versiossa kuulemma parempi ruudunpäivitys ja hieman paremmat grafiikat.
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

player_fin sanoi:
Ajattelin ostaa tämän pelin ja kysyisinkin että kannattaako se ostaa PS3:lle vai X0:lle?
Jostain olen lukenut että X0:lla olisi parempi.Pitääkö paikkansa?

PS. Sori jos on turha aihe mut en löytänyt ketjua jossa olisin voinut kysyä tätä. :rolleyes:
Xbox 360 versio on parempi. Ainakin nettipelis jne. taitaa taitaa olla erot. PS3:n versiota joku sanoi hivenen terävämmäksi, mutta kokonaisuutena Xbox 360:n versio kaipa parempi.
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Cyrus1 sanoi:
Jos XO:n ohjaimella pelaaminen ei ole pelissä ongelma (tosin en tajua miten tämä on mahdollista :p ), niin valinta on naurettavan helppo. PS3-versio jää kaupan hyllylle.
Minä kauhistelin XO:n ohjainta todella paljon. Demoa pelailin ja yllättävän hyvin homma toimi XO:nkin ohjaimella, mutta ohjain oli peliin silti paska.

Sittemmin sain kokoversion pelistä ja joskus kiroan XO:n ohjainta edelleen, mutta suurimmilta osin olen päässyt sen yli. Kyllähän Dual Shockia kaipailen edelleen, mutta loppujen lopuksi XO:n ohjain on ihan kelpo peli haukkaankin. Ei ole Dual Shockin voittanutta, mutta toisaalta SixAxiksen tärinättömyys pelottaa melkein enemmän kuin XO:n huono ristari.

Peruspelaajalle XO:n ohjain on taas ihan riittävä. Ykkös-poksinkin ohjain on. Ohjaimista valittavat vain miljuunia hiovat perfektionisti haukkailijat, jotka eivät osaa nauttia pelistä itsestään, vaan haluavat kiivetä maailman huipulle :D
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

:p

Kun XO:n ohjaimessa ei ole huonoa ainoastaan se ristari, vaan yleensäkin se ei vaan ole tarpeeksi "näppärä" muotoilultaan ja näppäimiltään. Kyllä, se on ergonomisesti loistava, mutta mielestäni tietynlaisissa näppäryyspeleissä se ei vaan ole lähelläkään DS:ää. Ero on vähän kuin tappelupeleissä stick ----> padi tai räiskinnöissä hiiri ----> padi. Siis minun fiilisteni mukaan. Moni on varmasti eri mieltä.
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Cyrus1 sanoi:
:p

Kun XO:n ohjaimessa ei ole huonoa ainoastaan se ristari, vaan yleensäkin se ei vaan ole tarpeeksi "näppärä" muotoilultaan ja näppäimiltään. Kyllä, se on ergonomisesti loistava, mutta mielestäni tietynlaisissa näppäryyspeleissä se ei vaan ole lähelläkään DS:ää. Ero on vähän kuin tappelupeleissä stick ----> padi tai räiskinnöissä hiiri ----> padi. Siis minun fiilisteni mukaan. Moni on varmasti eri mieltä.

Juu, pakko on sen verran sanoa, että esim. Haukkaan ja Pessiin dualshock soveltuu huomattavasti paremmin kuin XO:n ohjain. Muuten kyllä olen mieltänyt XO:n ohjaimen paljon dualshockia paremmaksi. Varsinkin räiskinnöissä ja ajopeleissä se kyllä kyykyttää sitä mennen tullen. Tattien sijoittelu ja liipasimet ovat selvästi paremmat. Se myös istuu käteen niin helkatin hyvin, harmillinen homma vaan, että ristiohjain täytyy olla tossa XO:n ohjaimessa noin persiistä. Jottei mentäisi ihan offtpiciksi, niin itsekkin suosittelen boxin versiota, jos pelin nyt ylipäätänsä haluaa ostaa. Ihan kohtalaisesti tollakin kapulalla pystyypi tota pelailemaan, ainakin demon perusteella.
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Itse jättäisin ostamatta, ja mahdollisesti sijoittaisin johonkin aiempaan haukkaan vaikkapa Ps3:lla. En itse voi kuvitella pelaavani haukkaa muulla kuin Dualshockilla, mutta jos Ps3 versio portti on niin huono kuin täällä annetaan ymmärtää kannattaa se XO versio sitten varmaankin napata.

Itse saan Haukoista tarvittavan annoksen alehintaan helposti löytyvällä PSP THUG2:remixillä. Ei mullistava parannus edeltäjiinsä mutta kattava paketti niille joilla aiempaa versiota ei ole
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Cyrus1 sanoi:
:p

Kun XO:n ohjaimessa ei ole huonoa ainoastaan se ristari, vaan yleensäkin se ei vaan ole tarpeeksi "näppärä" muotoilultaan ja näppäimiltään. Kyllä, se on ergonomisesti loistava, mutta mielestäni tietynlaisissa näppäryyspeleissä se ei vaan ole lähelläkään DS:ää. Ero on vähän kuin tappelupeleissä stick ----> padi tai räiskinnöissä hiiri ----> padi. Siis minun fiilisteni mukaan. Moni on varmasti eri mieltä.
Alunperin minulla oli viestissä kauhea lista tavaraa siitä miksi XO:n ohjain ei toimi haukassa, mutta pyyhin kaiken muun pois paitsi ristarin, ettei lista ala ketjun aloittajaa liikaa masentamaan :)

Minua häiritsee liipaisimet. Hartianapit toimii haukassa paremmin. Analogitatti on väärässä paikassa jne. Haukassa Dual Shockin muotoilukin on yksinkertaisesti paljon parempi. Mutta kyllä se ristarikin siinä sopassa tuntuu. XO:n ristari ei ole tarpeeksi tarkka ja näppärä.
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Solid Snake sanoi:
Mutta kyllä se ristarikin siinä sopassa tuntuu.

Jep. Siis nimenomaan, se on huono tarkkuudeltaan ja se ristin muoto ja outo tuntuma ja kohoavuus ei vaan toimi. Se on jotenkin sellanen levy mikä vaan pyörii jotenkin randomilla peukun alla.

Ja kyllä, myös ohjaimen muotoilu haukassa on DS:llä parempi. Sillä vaan saa kaikki näppäimet niin paljon helpommin käyttöönsä ja ohjain sulautuu liikkeeseen. XO:n täydelliseksi suunniteltu ergonomisuus kyllä saa kädet lepäämään ohjaimella, mutta erilaiset nopeat toiminnot tulevat paljon vaikeammiksi. Siksi esim. autopeleissä ohjain on loistava, koska mitään nopeita liikkeitä ja miljoonia näppäimiä ei tarvitse käyttää ja "kädet pääsevät vain lepäämään ergonomiassa".:D

IMO
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Cyrus1 sanoi:
Ja kyllä, myös ohjaimen muotoilu haukassa on DS:llä parempi. Sillä vaan saa kaikki näppäimet niin paljon helpommin käyttöönsä ja ohjain sulautuu liikkeeseen. XO:n täydelliseksi suunniteltu ergonomisuus kyllä saa kädet lepäämään ohjaimella, mutta erilaiset nopeat toiminnot tulevat paljon vaikeammiksi. Siksi esim. autopeleissä ohjain on loistava, koska mitään nopeita liikkeitä ja miljoonia näppäimiä ei tarvitse käyttää ja "kädet pääsevät vain lepäämään ergonomiassa".
Juuri näin se on. Haukassa joutuu painelemaan useita satoja kertoja kaikkia nappeja lyhyen ajan sisällä ja siinä Dual Shock loistaa. Jos pelissä tarvitsee liikutella tatteja edestakaisin ja painella paria eri nappulaa niin XO/Cube toimii, mutta tietyissä peleissä ei vain ole Dual Shockin voittanutta, vaikka sitä kritisoidaankin kovasti.

Mätkintäpelien pelaajilta kuulee samanlaista kommenttia usein, vaikka iso osa heistä kallistuukin mielummin arcade stickkien puoleen.

edit: Vai IMO? Ei, vaan fakta ;)
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

Tässä lähipäivinä olen hakannut XO:lla demoa ja huomannut kyllä itsekin että eihän se ohjain tähän peliin sovellu niin hyvin kuin DualShock.Saisi tulla PS storeenkin demo ladatavaksi niin voisi kokeilla miten sixaxis toimii.Siinä tosin R2 ja L2 on aivan suolesta,ainakin verrattuna vanhaan kunnon DualShockiin...
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

itseäni ei ainakaan nuo R2 ja L2 näppäimet ole ohjattavuutta huonontaneet. Ne toimivat mielestäni välillä jopa paremmin kuin dualshockin, herkkyys on kuin kaksiteräinen miekka, se joko haittaa tai sitten siitä on apua, esim Gow pelissä tuntui jotenkin hauskemmalta liipasimilla rämpyttää kun sitä ei aivan pohjaan tarvinnut painaa, mutta peleissä jossa vaaditaan nopeampaa napin hakkaamista voi liipasimet olla hitaampi ratkaisu. Mielestäni kuitenkaan ei merkittävästi nuo liipasimet tuota ohjainta muuta.

Itse tosin pelaan haukkaa analogitateilla ristiohjainten sijaan. Miksi?
Noh tähän liittyy se fakta että THPS3 on ensimmäinen peli joka on pistänyt peukaloni rakkulalle, kiitos manuali rämpläilyn :p
 
Vastaus: Kummalle konsolille Tony Hawk´s Project 8?

player_fin sanoi:
Saisi tulla PS storeenkin demo ladatavaksi niin voisi kokeilla miten sixaxis toimii.
SIXAXISin kallistusta voi ainakin käyttää haluamillaan tavoilla. Sillä voi tasapainotella Manualeissa, Lip Trickeissä ja Grindeissa, sillä voi hallita liikkeitä muissa tempuissa tai sitten käyttää ihan vain perusohjaukseen. Kallistusohjauksen voi ottaa näissä kussakin erikseen käyttöön. Itse en ole kokeillut sitä vielä kaikissa noissa, mutta ihan pikatestillä manualissa tasapainottelu tuntui toimivan ihan kohtuullisen hyvin. Totuttelemalla varmaan siitä saisi vielä enemmän irti. En kuitenkaan valintaa tämän perusteella tekisi.

Tuskinpa XO-versiossa mikään on huonompaa, tattien sijoittelu tietysti tekee niistä uusista erikoispyörittelyistä eri tuntuista kuin jos tatit olisivat symmetrisesti. XO-version omistavat voivat kertoa, mitä siinä verkkopelissä voi tehdä. Itse en heti keksi, minkälainen verkkopeli tähän sopisi, mutta toisaalta tuskinpa siitä haittaakaan on.

Suosittelen, että teet valinnan sen perusteella, kumpi ohjain sopii mielestäsi peliin paremmin.
 
Ylös Bottom