Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuulokemikeistä

ippanis

Well-Known Member
Eli tällänen kapistus olis kiva omistaa ensisijaisesti PS2:lle kun ohjaimella on vähän hankalaa kommunikoida. Myös PC:lle, käsittääkseni kuulokemikit toimivat USB-portinkin kautta? Haluaisin kuitenkin tietää että minkälaiset kannattaisi ostaa? Onko SOCOM-kuulokemikki kuinka laadukas? Luulen ainakin, että laadukkaampia varmasti on, kun ajattelee hinta/laatu suhteella.

Mutta suosituksia tänne, kiitos!
 
Vastaus: Kuulokemikeistä

Juu siis noi Socom II:sen mikit on kyllä parhaita, vaikka jotkut kyllä väittävätkin että ne on ihan huonoja ku ne menee rikki helposti mut ei oo mulla menny. Ja kai ne menee rikki jos niitä paiskoo ja sellasta "shittii" tekee niille. :)
HUOM. Socom II mikki= Logitech mikki.
 
Vastaus: Kuulokemikeistä

Tästäkin aiheesta voisi tehdä jonkun FAQin tai vastaavan, jossa vähän eriteltäisiin näitä mikkejä ja niiden toimivuutta. Sellaisesta listasta olisi kätevä tsekata, mikä kannattaa ostaa.
 
Vastaus: Kuulokemikeistä

Niin itse en epäile etteikö laitteet kestäisi, mutta jos tuo socom II kuulokemikki maksaa sellaset 25e, niin aika hintavat ovat kyllä. Ainakin kuvista katsottuna kapistus näyttää melkoiselta muovilelulta. Ovatko äänet kuinka laadukkaat noissa kuulokkeissa?
 
Vastaus: Kuulokemikeistä

Noniin tuli ostettua noi logitechin kuulokkeet dosesta. Sellaista kyselisin kun myyjä ei tiennyt, että voiko tuota käyttää myös PC-peleissä? Siinähän on se moduuli välissä...

Vai voisiko sitä jotenkin muokata (moduulia siis) jotta se toimisi myös PC:llä?
 
Vastaus: Kuulokemikeistä

ippanis sanoi:
Noniin tuli ostettua noi logitechin kuulokkeet dosesta. Sellaista kyselisin kun myyjä ei tiennyt, että voiko tuota käyttää myös PC-peleissä? Siinähän on se moduuli välissä...

Vai voisiko sitä jotenkin muokata (moduulia siis) jotta se toimisi myös PC:llä?

Moduuli? Kyllä sitä tietääkseni pystyy käyttämään pc:ssä kunhan vain usb-liitäntä löytyy. Mikset itse kokeile jos kerta kuulokkeet ostit?
 
Vastaus: Kuulokemikeistä

Lloope sanoi:
Moduuli? Kyllä sitä tietääkseni pystyy käyttämään pc:ssä kunhan vain usb-liitäntä löytyy. Mikset itse kokeile jos kerta kuulokkeet ostit?

Niin, tai siis siinä välissä on sellanen mötikkä (jota sanon moduuliksi, joka on näköjään virheellisesti sanottu =)) niin aattelin että toimiiko se. Itse en saanut toimimaan kun kokeilin UT2k4, eikä pc:kään reagoinut mitenkään.


//EDIT: ja nyt kun kokeili sitä niin sitten se kone löysi tämän =/ No, ainakin voidaan sanoa että se toimii PC:llä.

Kokeilin UT2k4:sta. Volyymi kuulokkeissa on valitettavan pieni, vaikka pistin äänet täysille, niin windowsissa kuin pelissäkin. Ja nuo kuulokkeet toistavat kaikki äänet, joten kovin juhlallista fiilistä ei ollut. En ainakaan löytänyt miten voisi säätää niin, että peliäänet tulee skobeista kun taas puheet tulee kuulokkeisiin. Mutta tämä ongelma taitaa olla pelikohtanen, toiset tukee, toiset ei.

No nyt voi kysyä taas, että toimiiko PC:lle tarkoitetut kuulokemikit PS2:ssa? (olettaen tietenkin että PC kuulokemikissä on USB-liitäntä.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuulokemikeistä

Merkkaa team speak käyttämään outputtina ja inputtina kuuloketta. Muut äänet skobeista.
 
Vastaus: Kuulokemikeistä

ippanis sanoi:
No nyt voi kysyä taas, että toimiiko PC:lle tarkoitetut kuulokemikit PS2:ssa? (olettaen tietenkin että PC kuulokemikissä on USB-liitäntä.)

Minulla ainakin toimii, mutta ei se mitään hääppöistä ole pelata pc-pelejä, kun tuossa ps2-mikissähän on vain toiselle korvalle kuuloke. Tuota en tosin ole koittanutkaan, että saako yleensä pelin asetuksissa säätää jotenkin niin, että puhe kuuluu kuulokkeesta ja peli-äänet kajareista, mutta eipä sitä paljon PC:llä tule nykyään enää pelattuakaan, että aika sama...
 
Ylös Bottom