Kysy mitä vain -ketju

pelle

Well-Known Member
Onko kellään muulla ongelmia youtuben kanssa?
Yleensä katson sieltä switchilla videoita ja viimeisen viikon on ollut tuurista kiinni millä laadulla niitä saa katsoa.
Välillä voi jonkun tunnin mittaisen videon katsoa 1080p laadulla joka on switchin maksimi laatu ja välillä se ei osaa bufferoida tarpeeksi ja on pakko tiputtaa 480p laadulle jo parin minuutin jälkeen.

Nyt kun koitin pc:n kautta niin ihan sama homma ja pystyin katsomaan eilen lataamaani overpass videota jopa 10 sekuntia 720p laadulla kunnes latausrinkula hyppäsi ruutuun.
Netflix kuitenkin toimii kuten pitää ja ooklan speedtestin mukaan mun yhteys on se 20/1 mitä pitääkin.

Fabre#4

Well-Known Member
Onko kellään muulla ongelmia youtuben kanssa?

Mietin ihan samoja asioita tuossa viikko tai kaksi sitten, kun tuntui, ettei 100/10-yhteys muka riittänyt ilta-aikaan katsomaan Tubea HD-laadulla, vaan bufferoi aika tiheään. Epäilin jo, että onko omassa yhteydessä jotain pahasti pielessä, mutta kun muut sivut tuntuivat toimivan ihan normaalisti, niin en alkanut tekemään asialle mitään.

"Vika" on korjaantunut tässä tämän viikon aikana itsestään ja taas iltaisin näkyy HD-laadulla, kuten aikaisemminkin. Katselen sisältöni itse siis läppärillä WLAN-yhteyden yli. Epäilisin, että maailman koronatilanne vaan on sellainen, että porukka on suurelta osin kotonaan ja Tubea katsotaan sellaisia määriä, että se vaikuttaa tuohon satunnaisesti.

Kain

Well-Known Member
Idea iski päähän, että haluaisin t-paidan tai (ja) hupparin johon teetättäisi oman printin. Olisiko antaa suositusta hyvästä ja halvasta. Eli kahdesta eri firmasta :D

Miika_-

Well-Known Member
Tyhmä kysymys mutta ei ole mahdollista testata: toimiiko PS3:n store edelleen jos konsolin saisi käsiin? Jäi ressa kuume päälle niin jos store toimisi niin voisin 2-3 ladata laitteelle jos se on mahdollista?

TT-2k

Päämoderaattori
Ylläpitäjä
Tyhmä kysymys mutta ei ole mahdollista testata: toimiiko PS3:n store edelleen jos konsolin saisi käsiin? Jäi ressa kuume päälle niin jos store toimisi niin voisin 2-3 ladata laitteelle jos se on mahdollista?
Toimii toki, ja PS1-pelejäkin voi edelleen ostaa sen kautta.

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Tuli tehtyä PayPal tili, niin onkos tuonne turvallista jättää korttitedot tallennetuksi?
Mikä nyt on turvallista, mutta minulla on ollut PayPalissa korttitiedot tallennettuna monta vuotta. Käytän PayPalia aina maksamiseen kun mahdollista, niin ei tarvitse laittaa kortin tietoja mihinkään muualle.

Viimeksi muokattu:

Pirate fin

Well-Known Member
Mikä nyt on turvallista, mutta mitä minulla on ollut PayPalissa korttitiedot tallennettuna monta vuotta. Käytän PayPalia aina maksamiseen kun mahdollista, niin ei tarvitse laittaa kortin tietoja mihinkään muualle.
No, ehkä tuonne sitten uskaltaa ja tuli laitettua vielä tuo kaksivaiheinen varmennus käyttöön, niin on ainakin hieman lisäturvaa.

Olen aina epävarma korttitietojen tallentamisesta mihinkään :D

Ylös Bottom