Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Jatkaako Teemu Selänne uraansa jääkendoilijana vai siirtyykö vihdoinkin levyttämään rap-debyyttiään? Heinäkuussahan tuo mies antaa oman vastauksensa, mutta kyllä joku varmasti täältä sen jo tietää!

Mulla on sisäpiiritietoa asiasta ja voin täten paljastaa, ettei Teemu kehtaa uraansa kiekkoilijana vielä lopettaa. Miehessä riittää vielä niin paljon virtaa ja ennen kaikkea menohaluja, että studion uumeniin sulkeutuminen olisi suoranainen rikos koko suomalaista kiekkokansaa kohtaan. Kaveri tulee viemään nuorempiaan kahveelle entiseen malliin myös seuraavalla kiekkokaudella. Oodi Teemu Selänteelle!
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Kummasta päästä banaani kuoritaan?

Hävetkää jos etsitte vastausta googlettamalla tai videoista, kuten allekirjoittanut teki.

Tämähän ei tietenkään ole mielipidekysymys, agreed?

En varmaan edes osaisi kuoria sitä toisesta päästä... Eli niskat nurin siitä päästä joka on kiinni muissa banaaneissa.
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Miksi black opsissa ei saa tripla kokemuspisteitä jos ampuu pääosuman kultaisella aseella? :(
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Miksi naiset on niin saatanan vaikeeta kansaa?

Enpäs tiedä Lahdesta, mutta Tampereella meni vielä hetki sitten teatterikappale nimeltä Luolamies. Tuo pari tuntinen avaa juuri tätä kysymystä loistavasti.
Suosittelen ihan kaikille, paitsi ehkä ihan kovin tosikoille...
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Pääseekö Celicalla poliisiautoa karkuun?

Nimim. Painoinko kaasun pohjaan turhaan.

EDIT: (NEED ANSWER ASAP!)
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Miksi ihmiset ei osaa avata niitä kahden palan palasokeripakkauksia oikein? Ei luulisi olevan vaikeaa taittaa keskeltä halki, jotta saa suun makeaksi. Vaan ilmieisesti on; pitää repiä se kuori silpuksi ja näyttää typerykseltä.
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Miksi ihmiset ei osaa avata niitä kahden palan palasokeripakkauksia oikein? Ei luulisi olevan vaikeaa taittaa keskeltä halki, jotta saa suun makeaksi. Vaan ilmieisesti on; pitää repiä se kuori silpuksi ja näyttää typerykseltä.

Minä osaan,olenkin sitten varmaan poikkeuksellisen taitava yksilö ;D

Mistä apinat ovat tulleet?
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Hiukan vakavampi kysymys, kun en ainuttakaan parempaa paikkaa löytänyt..

Missä parkouria saa harrastaa?
Sikäli kun olen ymmärtänyt, jokamiehenoikeuksien nojalla saa parkouria vapaasti harrastaa lähes missä vain. Poikkeuksia ovat lähinnä viralliset yksityisalueet, omakotitalojen pihat ja vaaralliset paikat, kuten rakennustyömaat. Onko julkisten rakennusten katoilla luvallista olla?

(Pahoittelen jos viesti on epäselvä, olin hiukan väsynyt tätä kirjoittaessani.)
 
Vastaus: Kysy mitä vaan - ketju

Hiukan vakavampi kysymys, kun en ainuttakaan parempaa paikkaa löytänyt..

Missä parkouria saa harrastaa?
Sikäli kun olen ymmärtänyt, jokamiehenoikeuksien nojalla saa parkouria vapaasti harrastaa lähes missä vain. Poikkeuksia ovat lähinnä viralliset yksityisalueet, omakotitalojen pihat ja vaaralliset paikat, kuten rakennustyömaat. Onko julkisten rakennusten katoilla luvallista olla?

(Pahoittelen jos viesti on epäselvä, olin hiukan väsynyt tätä kirjoittaessani.)

Kyllä katot ovat jokseenkin jonkin firman, yhdistyksen tai ylipäätään tiloista maksavan tai tilat tuottaneen lafkan yksityistilaa. Varsinaista lainsäädäntöä asiasta ei käsittääkseni ole, mutta esimerkiksi pankkien katoilta löytyy hälytyslaitteita jopa tuppukylissä, ja jo pelkkä palotikkaitten kiipeäminen tällaiseen paikkaan vie melko nopeasti poliisilaitokselle.

Ja tuo jokamiehen oikeus ei ole suoraan sovitettavissa betoniviidakkoon.
 
Vastaus: Kysy mitä vaan -ketju

Kertokaas mulle miten on mahdollista ladata 10 megasella netillä 10Mbps. Eikä oo edes kaapelinetti. Tässä todiste.
 
Vastaus: Kysy mitä vaan -ketju

Siis 100 megasella lataa 10 Mbps ja 10 megasella 1Mbps. Eli mulla on kymmenkertanen latausnopeus
Ei, vaan mittari näyttää nopeuden megaBITTEINÄ sekunnissa (kuvassa: Mb/s), eli ihan samalla tavalla kuin yhteytesi nopeuskin ilmoitetaan. Opiskele lisää vaikka Wikistä.
 
Vastaus: Kysy mitä vaan -ketju

Ei, vaan mittari näyttää nopeuden megaBITTEINÄ sekunnissa (kuvassa: Mb/s), eli ihan samalla tavalla kuin yhteytesi nopeuskin ilmoitetaan. Opiskele lisää vaikka Wikistä.

Mul on 10M/512k yhteys, ni sen pitäis ihan salettiin ladata 1M sekunnis eikä kymmentä
 
Vastaus: Kysy mitä vaan -ketju

Mul on 10M/512k yhteys, ni sen pitäis ihan salettiin ladata 1M sekunnis eikä kymmentä

Tavut ja bitit pahemman kerran sekaisin. 10M yhteyden KUULUU ladata 10Megabittiä sekunnissa joka on noin 1,25Megatavua sekunnissa.
 
Ylös Bottom