Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Oi Konsolifin oraakkelit ja muut nördet ja veriveljet! Heimon jäsen tarvitsee viisaampien apua. Eli siis kuka tahansa käy :D Ostin 4tb:n ulkoisen kovalevyn ja kun olen aikeissa alustaa sen niin mikä kannattaa laittaa varausyksikön kooksi?
 

Liitetiedostot

  • 20210601_190313.jpg
    20210601_190313.jpg
    2,6 MB · Lukukerrat: 21
Mihin ihmeeseen on hävinnyt nisupulla? Tuli vaan yhtä-äkkiä mieleen tai sitten olen vain missannut päivitykset
 
Selailin ebayta ja ps vita pelejä kun innostus vitan pelien keräilyn jatkamiseen tässä herännyt. Niin kysyn, että toimiiko esim. japanista tilatut ntsc-j aluekoodatut pelit suomesta ostetussa konsolissa?
 
Vita on aluekooditon, mutta dlc pitää tietenkin ostaa sen maan storesta mistä pelikin on.
Monimutkaiseksi homman tekee se, että sulla voi olla käytössä vain yksi psn tili kerrallaan ja aina kun sitä haluaa vaihtaa niin kone pitää formatoida.

Jos taas ostaa vaan fyysisiä pelejä eikä välitä mistään dlc jutuista niin homma toimii ihan vaan laittamalla kortti koneeseen.
Mullakin on muutama jenkeistä ostettu peli ja ne toimii ihan normaalisti.
 
Vita on aluekooditon, mutta dlc pitää tietenkin ostaa sen maan storesta mistä pelikin on.
Monimutkaiseksi homman tekee se, että sulla voi olla käytössä vain yksi psn tili kerrallaan ja aina kun sitä haluaa vaihtaa niin kone pitää formatoida.

Jos taas ostaa vaan fyysisiä pelejä eikä välitä mistään dlc jutuista niin homma toimii ihan vaan laittamalla kortti koneeseen.
Mullakin on muutama jenkeistä ostettu peli ja ne toimii ihan normaalisti.
Okei. Vita on hieno käsikonsoli, täytyypä selailla ebayta. Sen olen jo huomannut että kun pelejä ei tehdä enää Vitalle niin kyllä ebayssa niiden hinnat lähtenyt nousuun. Yhdestä pelistä pyydetään 70-100€ o_O Että kyllä Vita kokoelmien hinnat vain nousee tulevaisuudessa, sehän luo mielenkiintoa keräilijöiden keskuudessa.
 
Nyt on pahat tilanteet, uskollinen kauppa reppuni uhkaa sanoa sopimuksensa irti. Suositelkaa reppua joka kestää painaviakin ostoksia. Eli yleensä olen reppuun pakannut 3 1.75 litrasta maitoa ja kaksi puolentoista litran juomapulloa, tästä johtuen kantamus on aika painava ja reppu joutuu koetukselle. Ei nyt kuitenkaan rinkkaa viittis hommata.
 
Nyt on pahat tilanteet, uskollinen kauppa reppuni uhkaa sanoa sopimuksensa irti. Suositelkaa reppua joka kestää painaviakin ostoksia. Eli yleensä olen reppuun pakannut 3 1.75 litrasta maitoa ja kaksi puolentoista litran juomapulloa, tästä johtuen kantamus on aika painava ja reppu joutuu koetukselle. Ei nyt kuitenkaan rinkkaa viittis hommata.
https://www.salainenagentti.fi/kauppa/bw-jaakarireppu-musta/ Tätä voi myös suositella.
 
Nyt on pahat tilanteet, uskollinen kauppa reppuni uhkaa sanoa sopimuksensa irti. Suositelkaa reppua joka kestää painaviakin ostoksia. Eli yleensä olen reppuun pakannut 3 1.75 litrasta maitoa ja kaksi puolentoista litran juomapulloa, tästä johtuen kantamus on aika painava ja reppu joutuu koetukselle. Ei nyt kuitenkaan rinkkaa viittis hommata.
https://www.varusteleka.fi/fi/produ...epONEtcFn5WSGrLkrt36rTsI8IU96R8hoCU3IQAvD_BwE Tämä myös kompaktin kokoinen, mutta tilava.
 
Kysymys olis mutku ei osaa muotoilla sitä. No yritetään koska paniikki päällä. Eli onko kellään kokemusta cpanelista? Tai kenelläkään omia nettisivuja joita voi hallinnoida cpanelin kautta. Kun cpanel tekee varmuuskopion (itsellä 15.6) niin kuuluuko varmuuskopioon kaikki mitä domainilla on? lisätyt sivut, tarvittavat asetukset ja tiedostot, sähköpostitilin sähköpostiasetukset, itse sähköpostit jne jne? Eli kaikki siis
 
Kysymys olis mutku ei osaa muotoilla sitä. No yritetään koska paniikki päällä. Eli onko kellään kokemusta cpanelista?
Ei ole sen kummempaa kokemusta, mutta pikagooglauksen perusteella cPanelin perus-backupiin ei kuulu läheskään kaikkea, mutta erikseen tehtävään full backupiin kuuluu.

 
Ei ole sen kummempaa kokemusta, mutta pikagooglauksen perusteella cPanelin perus-backupiin ei kuulu läheskään kaikkea, mutta erikseen tehtävään full backupiin kuuluu.



Okei. Eiku ajattelin vaan kun aloin tekemään nettisivujani 2005 ja siinä kyljessä mulla on sähköposti, johon tullut sähköposteja alusta asti. Eli vuodesta 2005. No nyt mun nettisivut sekosi ja kun en saanut apua, niin toimin itse ja poistin kaikki mukaanlukien ilmeisesti sähköpostit. Ajattelin että varmuuskopiolla ehkä saisi takaisin. Tosin jos ei saa niin eipä voi mitään. 2005-2021 sähköpostit kadonneet vai onko... Sitä yritän tässä nyt selvittää mutta pitänee varautua pahimpaan. Kyllä mä jonkun varmuuskopion otin. Hitto sentään. Jos joku pystyy niin hitto vie 1000€ palkkio sille joka pelastaa sähköpostit edes, sikäli jos pelastettavissa on. Ei pitäisi tehdä mitään mitä ei osaa mutku apuakaan ei saa. Ja palveluntarjoajakin sanoo ettei ole heidän vastuulla. No katsotaan nyt miten kävi
 
Ylös Bottom