Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lapsuuden luulot

Fetched

New Member
Jokaisella on varmasti ollut pienempänä vähän erikoisia käsityksiä laitteiden toimivuudesta, biologiasta, ja ihmisen anatomiasta yms.
Kertokaa siis hauskimmat lapsuutenne luulot, mitä teillä on ollut.

Itse luulin, että koko yläkehossani olisi pelkkä vatsa.
Jostain tiededokkarista viisastuneena kuulin, että aivoissani on aivomaastoa, sekä isoaivo ja pikkuaivo. No mielikuvissani muodostin sitten, että aivoissani on aavikkoa, jossa tököttää kaksi syödyn omenan näköistä aivoa, toinen vähän pienempi kuin toinen.
Kun kuulin, että tytöillä ei ole pippeliä päättelin, että tyttöjen täytyy virtsata ja ulostaa takapuolen kautta.
 
Minä luulin pienenä, että älykkyyosamäärä mitataan laittamalla piuhoja päähän, jolloin tietokone laskee ÄO:n :|
 
Mää luulin että maailma oli ennen mustavalkoinen, kun kaikki leffat ja dokumentitki oli. Myöhemmin oli sitte järkytys, kun tajusin (vai liekkö mulle kerrottiin) ettei asia ihan näin olekaan..
 
Luulin että me asuttiin karttapallon sisällä... siis maapallon sisällä, en voinut käsittää miten me muka oltaisiin siinä pinnalla.

Luulin vielä äskeittäinkin että näppäimistön napit järjesteli mies nimeltä Q.Werty mutta eipä se niin ollutkaan =(
 
Samaten oli tuo mustavalkoisuus juttu :p

Joulupukki on varmaan ollut yleisin sekä näkki myös (pienenä peloteltiin näkillä joka asuu sillan alla , etten olisi mennyt sinne ja ehkä hukkunut :) )
 
eräs luulo oli se että raiskaus ja ruoskiminen on sama asia toinen vaan tehtiin naiselle ja toinen miehelle
 
Mullakin oli tuo mustavalkoisuus jutska :).
Luulin myös että yöllä aaveet ja hirviöt heräävät eloon (varmaan maailman yleisin ;) ).
 
Vatsataudissa sanottua:
"No eipä ihme että oli paha olo, kun maha oli täynnä oksennusta!!"
 
Luulin pienenä että sokeri ja suola ovat toistensa vastakohtia siten, että toinen kumoaa toisen. Eli jos on liikaa suolaa, pitää lisätä sokeria ja päinvastoin. Kummastus oli suuri kun jossain äiteen reseptissä oli sekä suolaa, että sokeria.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Luulin pienenä että sokeri ja suola ovat toistensa vastakohtia siten, että toinen kumoaa toisen. Eli jos on liikaa suolaa, pitää lisätä sokeria ja päinvastoin.
Tuota muuten itsekin luulin (vieläpä aika kauan). Ala-asteella kotitaloustunnilla laitoimme lihasoppaan sokeria, kun se oli liian suolaista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dapht
Mää luulin että maailma oli ennen mustavalkoinen, kun kaikki leffat ja dokumentitki oli. Myöhemmin oli sitte järkytys, kun tajusin (vai liekkö mulle kerrottiin) ettei asia ihan näin olekaan..
Heh. Samaa olen luullut minäkin. :D

Luulin aina viisi vuotiaaksi asti että Rovaniemi on Suomen pääkaupunki.
 
Outoa, minäkin olen kuvitellut, että maailma oli ennen mustavalkoinen :D

Sitten muita. Pienenä kuvittelin, että aina sataa. Sadepilvet vaan ovat sellaisia, että ne päästävät sateen läpi. Nuo tavalliset pilvet taas ovat niin paljon parempia, että ne pystyvät torjumaan sateen ja me pysymme kuivina. Älkää kysykö, miksi ei satanut vaikka taivas oli pilvetön :p

On se lapsen mielikuvitus jännä juttu.
 
Pienenä sitä tuli sanottua kaikkea tyhmää, ja isoveljeni mm. huijasivat, että että minun pitää lähteä maailmalle ja käskivät takaisin kun olin kilometrin tallustanut:D Ja tuo sigu...:p
 
Lisää hölmöilyä:

"Mä osaan jo kaiken, mihin koulua tarvitaan?". Tuota olen kuullut myöhemminkin muiden pentujen keskuudesta. Oikeastihan lapset ovat vain käveleviä ruokasilppureita vailla minkäänlaista käsitystä maailman menosta. Olinpa idiootti.

Vielä tänäkin päivänä uskon, että 1930-60 -luvuilla kaikilla miehillä oli samanlainen ääni, kuten myös kaikilla naisilla. Todellisuudessa niiden samankaltaisuus johtunee ääniraitojen laadusta mitä vanhoista elokuvista ja ohjelmista löytyy.
 
Syksyllä lumi putoaa pilvistä maahan ja keväällä se nousee takaisin taivaalle. No, niinhän se melkein onkin.:)

Ja minäkin luulin että ennen maailma oli mustavalkoinen.
 
Luulin aina kun joku mustalainen käveli ohi, että hän on Rovaniemeläinen. Oikeasti oli sanottu, että Romanialainen, mutta ei sitä aina kaikkea voi tajuta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Luulin aina viisi vuotiaaksi asti että Rovaniemi on Suomen pääkaupunki.

No mutta niinhän se onkin!!!
"Suomessa on kaksi stadia, Helsinki ja Rovaniemi." -Remu Aaltonen.
Flashmaster: olet varmaan katsonut Kummelia liikaa?

Asiaan, luulin pienenä että kaikki ihmiset maailmassa puhuu suomea. Ja vieläkään en kyllä ymmärrä, miten ihmiset pystyy olemaan eteläisellä pallonpuoliskolla putoamatta pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
No mutta niinhän se onkin!!!
"Suomessa on kaksi stadia, Helsinki ja Rovaniemi." -Remu Aaltonen.
Niinpä. :p

Nyt tuli yksi toinenkin mieleen. Luulin että kun maksaa pankkikortilla, kaikki on ilmaista.
 
Ylös Bottom