Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Law Abiding Citizen

Vastaus: Law Abiding Citizen

Aivan upea tuotos. Olen katsonut jo muutamaankin otteeseen.
 
Vastaus: Law Abiding Citizen

Itse vähän petyin kyseiseen leffaan, varsinkin kun katsoin sen tarkemmin 2. kerran. Loppujen lopuksi juoni oli ihan perus kosto, kostetaan ihan kaikille tappamalla ne. Tietyt juonenkäänteet ja varsinkin "loppuratkaisu" on kyllä aika naurettavat. Kaikki juonenkäänteet ajavat grand finalea ja kun se lopulta tulee se on onkin niin yksinkertainen kuin vain voi olla. Leffan jälkeen itselleni jäi pelkästään kuiva maku suuhun ja tunsin itseni huijatuksi. Gran finalen tultua rupee miettimään miten tyhmät ne poliisit oikeasti olivat. Puhumattaan niistä isoista aukoista juonessa joihin itse en ainakaan saanut vastausta. En kuitenkaan halua sanoa kyseistä elokuvaa huonoksi, mielestäni se on ihan keskitason leffa joka ei vedä vertojaan esim. Se7en ja Mindhuntersille.
Aihe on tosin mielenkiinotinen josta tulee iso plussa! Kyllä tämän ymmärtää miten huono lainsäädäntö on, myös täälläkin. Mutta eihän lainsäädännöstä koskaan saadaan tehtyä täydellistä, jossain vaiheessa tulee vain esim. ihmisoikeudet eteen. Sori tästä offtopicista.
 
Vastaus: Law Abiding Citizen

Perus action/triller -huttua. Elokuva jättää mitäänsanomattoman fiiliksen kaikessa överiyydessään ja leffan loppu on aika hohhoijaa-kamaa, eikä käteen jää lopulta oikein mitään. Lisäksi henkilöhahmoihin samaistuminen on lähes mahdotonta. Elokuva pitää hetkittäin otteessaan, mutta asioiden alkaessa selvitä, menettää se mielenkiintonsa todella nopeasti...

Uusista trillereistä suosittelen katsomaan mieluummin varsin tiivistunnelmaisen The Next Three Daysin.
 
Ylös Bottom