Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lemmikit

feldon

KonsoliFIN Alumni
Elukat

Onko muilla boardilaisilla mitään lemmikkieläimiä? Itselläni on koira. Muuten ihan mukava lenkkikaveri, mutta saamari että siitä lähtee karvaa niin paljon, että saa kyllä jatkuvasti imuroida. PS2:n ritiläänkin keräntyy toisinaan karvaa ihan riesaksi asti. Onneksi oma koirani ei sentään pureskele johtoja.

Miten eläimet ja konsolit sopivat yhteen?
 
Elukat on tyhmiä, ainoa järkevä lemmikki eläin ois koira, siitä sentään olisi jotain iloa hyvin koulutettuna. Joku kissakin vaan syö ja nukkuu, ja varmaan nauraa mielessään isännälleen.
Tai no elukat on mukavia, jos niitä ei tarvitse itse hoitaa ja näkee vaan sillon tällön. Mutta yleisesti ottaen niistä ei ole kuin harmia ja riesaa. Tämä minun mielipide.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Joku kissakin vaan syö ja nukkuu..
Kyllähän se myös kakkaa koko rahan edestä. Ja sitten saa selkä vääränä kantaa kissanhiekkaa. Ja koko kämppä haisee ihan kissanpaskalle. Seurustelin meinaa joku aika sitten erään kissan omistajan kanssa - silloin alkoi melkein mirri kyllästyttää ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Ja koko kämppä haisee ihan kissanpaskalle.

Ideana on, että sitä hiekkalaatikkoa puhdistetaan aika ajoin ;)

No Koira löytyy, vaikka en ole sen omistaja vaan "sijaiskärsijä". No on siitä iloakin välillä, paitsi silloin kun pitää raahautua pihalle räntäsateeseen.

Konsoli ja koira ovat sopineet hyvin yhteen. Tosin DVD-leffoja katsellessa se osaa valita makuupaikkansa siten, että leffa rupeaa pomppimaan eteen ja taakse. Sekä ompa koira onnistunut kielenkin vaihtamaan kesken leffan. Vähän aikaa meni, ennen kuin tajusi koiran makaavan Pleikkarin ohjaimen päällä.

NESsin aikoihin kissa tuuppasi sammuttamaan konsolia kesken pelailun. Otti välillä hepulit ja tietysti konsolin kylkeen.

Aikoinani ostin kääpiökani uroksen, kun veljelläni oli samanlainen. No ensimmäinen yllätys oli se, että ei ollutkaan kääpiökani vaan kasvo ihan ison kanin mittoihin. Seuraavaksi muuttui ärtyisäksi ja rupesi hyökkäilemaan kimppuun kun yritti häkistä ottaa. No sekin selvisi kun pyöräytti 7 kania lisää. Sitten oli kyllä kämpässä papanoita ja ruokavalio kun oli laaja. Menivät myös konsolin piuhat kaupaksi vallan mainiosti.

Meikäläisellä oli varmaan kuvaamisen arvoinen ilme, kun rupesin pelaamaan ja huomasin että ohjaimen piuha oli syöty poikki. Ja samalla pikkunen kani hypähti konsolin päälle tapittamaan. Vaikka eläinrakas olenkin, niin hätänen lähtö tuli kaverille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Meikäläisellä oli varmaan kuvaamisen arvoinen ilme, kun rupesin pelaamaan ja huomasin että ohjaimen piuha oli syöty poikki. Ja samalla pikkunen kani hypähti konsolin päälle tapittamaan.
Heh heh.. Voin kyllä kuvitella. Lisää tällaisia!!

Niin ja palatakseni siihen kissanhiekkalaatikkoon: Selvisi vasta myöhemmin, että tyttö oletti minunkin puhdistavan laatikkoa silloin tällöin!! Siis feldon puhdistamassa paskoja!?! - NO WAY!!
 
Täältä löytyy kissa, johon sopii kyl erittäin hyvin tuo kuvaus syö ja nukkuu...paitsi että jos sen jättää yöksi sisälle niin pitäähän sen varmasti päästä 0300-0500 välillä ulos. Älkääkä väittäkö että kissasta ei lähde ääntä.
Itseasiassa aikeissa oli ostaa kääpiökani kun se mainosti niin hyvin itteään eläinkaupassa (nuoli sormea kun laittoi häkkiin ja oli muutenki söpö, vrt. sen kilpakumppanit oli nukkuva mähö ja joku pelkuri). Tosin veikkaan että sekin lähti yhden 6-vuotiaan tytön mukaan, jossa se epäilemättä paremman kodin saa koska kissani olisi luultavasti syönyt sen jossain vaiheessa ennenkuin se mun pelijohtoihin olisi kerennyt koskemaan.

Kuvankin otin teidän kauhuksenne , ja sen saa tästä.
 
Minulla on kissa, tosin niin vanha, että se tuskin näkee enää ensi kesää.

Koira ei kaltaiselleni heebolle sovi. Ei siksi, että se paikat sotkisi, vaan sen hoitaminen. On mielestäni helpompaa tyhjentää hiekkalaatikko kuin vetää koko poppoo pitkää tikkua siitä kuka tänään vie koiran 2-3 kertaa lenkille. Eihän siinä mitään, saa sellaista tehdä, mutta itse olen sellaiseen liian, liian laiska.

Muutenkin pidän kissoista enemmän, vaikkei siihen varsinaista järkeenkäyvää perustelua löytyisikään. Ja tuosta syö-ja-nukkuu-jutusta minulla olisi kai sanottavaa sen verran, että ei se kyllä ihan joka katin kohdalla paikkaansa pidä. Oma kissani on niin vanha, että se kyllä tietysti vain nukkuu ja syö ja röhnöttää, mutta nuoremmat tahot kyllä osaavat muutakin, mikäli vain tarve on. Ne esim. huolehtivat omistaan asioistaan tarkasti.

Ja sitä paitsi, lemmikeistähän tässä vain on kyse. Ei niiden ihan jokaista kodin askaretta tai viihdykettä tarvitse osata. Vai pelaattekos Haloa koiranne kera? :)
 
Perheestäni löytyy kolmivuotias kultainen noutaja , eli olen tuollainen edellämainittu sijaiskärsijä. Ihan kivahan se on, mitä nyt karvat ja sen kanssa ulkoilu välillä tuppaa ärsyttämään.
Ja konsolin kanssa se ei ole tuttavuutta päässyt tekemään, sillä se ei tule koskaan alimpaan kerrokseen (muuten kuin pesun yhteydessä, jota se vihaa). Se kyllä vituttaa rankasti, kun vanhempien mielestä sen paskat pitäisi poimia ulkona ja heittää roskiin. Ymmärrän kyllä miksi, mutta jostain syystä "unohdan" kerätä ulosteet aika usein. Kyllä se siellä ruohossa maatuu. Siis jos se nyt keskelle asvalttia sontisi, niin se on vielä poimittavissa. Mutta muualle saa mielestäni jäädä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava



Meikäläisellä oli varmaan kuvaamisen arvoinen ilme, kun rupesin pelaamaan ja huomasin että ohjaimen piuha oli syöty poikki. Ja samalla pikkunen kani hypähti konsolin päälle tapittamaan. Vaikka eläinrakas olenkin, niin hätänen lähtö tuli kaverille.


Sama täällä kun olin joku 7-8vuotta meidän takku (eli koira) puri mun snessin ohjaimen johon poikki:(
 
Itselläni ei mitään lemmikkiä ole, koska en tykkää niiden karvoista (=olen allerginen).
Noista kissoista sen verran, että on ne nuoremmat kissat kyllä välillä aika huvittavia. Sellaiset, pari kuukautta vanhat. Serkun kissa tykkäs kovasti mennä pahvilaatikkoon leikkimään BB-kuulilla. Niillä on hyvä mielikuvitus. Kaikkea mitä tassuihinsa saa pitää heitellä ja näprätä. Omaa häntäänsäkin se jaksoi jahdata vartin verran. Mutta onhan niistä haittaakin. Pitää sisäsiistiksi opettaa, ja välillä ne tykkää kiivetä puihin, niin korkealle, ettei ne omalla avulla pääse alas.
 
Ei ole elukkaa ellei pikkuveljeä lasketa.
Jos jokin lemmikki olisi niin se olisi majava tai kummituseläin.
 
Koira. Jackrusselinterrieri. Voi hemmetti kun näkisitte miten se kirmaa kun vauhtiin pääsee. Niin pieni eläin, joten vahinkoja ei ole päässyt sattumaan. Kaverilla vaan on tuollanen Napolinmastiffi, joka päätti hypätä mun syliin just kun olin pelaamassa kaverin koneella. Tuoli+pleikka+mun selkä paskaks...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Jackrusselinterrieri.
Entisellä tyttöystävällä oli tollanen. Jackrusseli on kiva niin kauan kun se on jonkun toisen. 24/7 sitä ei jaksa.
Meillä ei onneksi ole mitään elukkaa. Paitsi Seaman.
 
Shetlanninlammaskoira, kultainennoutaja ja yksi kissa. Kaikki kolme niin rauhallisia kuin olla voi, tulevat toimeen keskenään liiankin hyvin eli pelkkää nautintoa :)
 
itselläni oli joskus ihan pentuna ollut koiraa, kissaa yms. viimeisin taisi olla hamsteri monia vuosia sitten mikä vei ihan kaikkea tavaraa paikasta toiseen kun pääsi karkuun, joskus löytyi kaikkea pikkutavaraa ruokakaapista yms, ja sitten mutsilla oli kiva yllätys kun vuosi hamsterin jälkeen katto vanhempia vaatteitansa niin oli syönyt noin kuuden paidan läpi ja tehnyt mukavan pesän keskellä missä oli purua, ruokaa yms =)

kaverilla oli kissa ja oli psx:llä sillon hakannut ffvii:tä ja olikohan jotain 4-5tuntia pelannut savettamatta ja katti tepasteli reset switchin päältä :) (offtopic: itselläni kävi samankaltainen tapahtuma kun olin dc:llä pelaillut skies of arcadiaa pari tuntia putkeen ja tyttöystävä siivoili ja sitten kohta irtosi dc:stä virtapiuha)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Entisellä tyttöystävällä oli tollanen. Jackrusseli on kiva niin kauan kun se on jonkun toisen. 24/7 sitä ei jaksa.
Meillä ei onneksi ole mitään elukkaa. Paitsi Seaman.

Noo, kai siihen on sitten tottunut, nimittäin kasvatamme noita! :) Vaikka tällähetkellä on vain yksi niin kyllähän noita on ollut parhaimmillaan jaloissa 6 kpl... Jackrussell on kyllä yksi persoonallisimmista (ja itsepäisimmistä) koiraroduista! :)

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
nuoremmat kissat kyllä välillä aika huvittavia. Omaa häntäänsäkin se jaksoi jahdata vartin verran.

Laittakaapa kissan häntään teippiä. Mun siskolla oli ennen kaks kissaa, sitten kerran kun se oli niitten kanssa kotona käymässä, niin pistin sen toisen kissan häntään teippiä, se otti ihan mahottomat siepit se kissa. Vähän aikaa sille jakso naureskella, mut sitten oli pakko ottaa se teippi pois, ettei se kissa ois kokonaan seonnut.

Viime talvena mulla oli mun toisen siskon koira hoidossa kun ne lähti ulkomaille. Koiran rotua en muista, se on semmonen miniajokoira. Se koira oli semmonen että sitä ei voinut jättää hetkekskään itekseen kun se ois pureskellut kaiken. Sitten keksin hyvän idean, että annan sille jonkun kalkkunan kaulan puruluuksi kun lähden, pureskelkoon sitä eikä minun kenkiä. Noh, kun tulin kotiin niin kaikki näytti eteisessä hyvältä, mitään ei ollut myllätty, menin olohuoneeseen ni Lari (koira) nukkuu tyytyväisenä sohvalla, mutta sittenkun menin makkariin niin se koira oli yrittänyt piilottaa sitä luuta sänkyyn se oli ihan myllätty, sitten se oli yrittänyt piilottaa sitä semmosen pienen maton alle ja raapinut puulattiiaan kivat naarmut. Vieläkään ei ole kalkkunan kaulaa löytynyt, liekkö lari sitten sen syöneen.
 
Hauska juju on myös jouluisin laittaa kissanminttua kuusen alle, niin siinäkös on nauru herkässä kun katselee katin sekoilua.
 
Meidän kissa syö paljon, nukkuu päivät ja öisin laitetaan se ulos yleensä. Se osaa heittää kuperkeikkaa, mikä on toisinaan todella näyttävän näköistä laiskalta kissalta ;) Tätä kirjoittaessani se raapii aika raivoisasti peiliä.
 
Ylös Bottom