Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LG:n 3000-sarjan 32":n digitelevisio ja muutamia kysymyksiä (ps2)

maklar

New Member
Olen nyt jokin aika hankkinut itselleni kyseisen telkkarin ja tarvii kyllä sanoa, että on hyvä ja tyylikäs tv. Ensimmäinen HD Ready telkkarini ja nyt minulla olisi muutama kysymys.

1. Mitkä olisivat parhaat asetukset TV:lle? DVD, TV ja PS2 asetuksia tarvisin. Itse olen yrittänyt säätää niitä, mutta uskoisin, että siitä saisi vielä paremmankin. Myös jos tuossa on jotain pieniä juttuja mitä kannattaa säätää noiden normaalien asetuksen lisäksi niin kertokaa.

2. Toimivatko Sonyn viralliset G-con 2 valopistoolit tuon television kanssa? Googlailin ja selvisi, että eivät toimi. Löysin joitakin aseita jotka toimivat. Ovatko ne hyviä Playstation 2 käyttöön?

3. Jos haluan laittaa kuvan tietokoneesta televisioon mikä on siihen paras johto, että saan parhaimman kuvan?

4. Onko dvd soittimelle tai ps2:lle joitakin muita johtoja kuin scart jolla saisi paremman kuvan? Entä millainen johto kannattaa hankkia jos ostan Xbox 360 konsolin jossakin vaiheessa. Sillä olisi mukava saada kaikki teho irti televisiosta.

Tietoa televisiosta

Toivoisin pikaista vastausta. Vaikka ei tietäisi vastausta kaikkiin kysymyksiin niin olisi kiva jos vastaisit edes joihinkin. Tulipas noob olo, mutta ei voi mitään.
 
Vastaus: LG:n 3000-sarjan 32":n digitelevisio ja muutamia kysymyksiä (ps2)

Paras on tietenkin HDMI, jossa kulkee kuva ja ääni.
DVI ajaa saman asian, mutta ilman ääntä. Kuva siinä on bitilleen sama kuin HDMI:n kauttakin.

Sitä paitsi hyvin harvoissa tietokoneissa ääni tulee HDMI:n kautta. Se kannattaa vetää esim. optisella.
 
Vastaus: LG:n 3000-sarjan 32":n digitelevisio ja muutamia kysymyksiä (ps2)

Todella suuret kiitokset kummallekkin vastaajalle. Noiden asetusten jälkeen kuvasta tuli todella paljon parempi ja nyt mustakin näyttää mustalle. Kiitokset myös noista johtoihin liittyvistä vastauksista. Katson niitä sitten tarkemmin kun aihe on ajankohtainen. Jos käsitin oikein Guncon 3 on vain PS3:lle ja toimii pelkästään Time Crisis 4 kanssa? Löysin kuitenkin Topgun 2 valopistoolin, jonka pitäisi toimia LCD television kanssa. Osaako joku kertoa onko tämä hyvä valopistooli? Entä löytyykö sitä halvemmalla kuin Play-asiasta noin 40 € sisältäen postikulut? Kiitos ja kumarrus :)
 
Vastaus: LG:n 3000-sarjan 32":n digitelevisio ja muutamia kysymyksiä (ps2)

Kuvasta saa hyvän ihan perussäädöillä. Jos menee sotkeutumaan joihinkin valkotasapainoihin sun muihin, niin harvoinpa siinä on mitään muuta kuin hävittävää, sillä useimmissa televisioissa nuo spesifisemmät säädöt löytyy huoltovalikosta (eikä sinne kannata mennä räveltämään, ellei todella tiedä mitä tekee)....



--------------------------
how i met your mother seasons 1-5 dvd boxset
friday night lights seasons 1-5
 
Ylös Bottom