Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Linkkejä hymyilyttäviin asioihin

Rain On Your Parade pelissä, jossa pelataan pilvellä on Metal Gear Solid kenttä :D

 
Rain On Your Parade pelissä, jossa pelataan pilvellä on Metal Gear Solid kenttä :D


Eikä ole ainoa muihin viihdetuotteisiin viittaava kenttä ko. pelissä. Mukana on nääs...

...yksi vähän tylsänpuoleinen Zelda-seikkailu sekä kenttä, joka sijoittuu The Office -sarjan toimistoon. Jälkimmäinen oli loistava, sai virnistellä koko ajan, kun oli tuttu ympäristö, jossa tehdä tuhoa.
 
Kyllä huomaa, että mä oon halunnut mennä nukkumaan jo viimeiset pari tuntia kun tällekin tuli revettyä ihan kunnolla :D
edit: Tuon katsomisen jälkeen tube sitten heitti yhtään valehtelematta ainakin 40 kissa videota mun suosituksiin. Ei hymyilytä enää.
 
Silent Hill 2:n todellinen loppunäytös hymyilyttää aina. Spoileri niille, jotka eivät ole peliä loppuun pelanneet.

 
Errorin uutisointia:


"Gears of War 3 ilmestyi yllättäen PlayStation 3"​


Ja video tuli youtubeen vuosi sitten.......
On pieni "Errori" käynyt uutisoinnin kanssa, jos on vuoden myöhässä :D
 
Otsikko on vähän huonosti muotoiltu, mutta itse uutisessa on se oikeasti uusi asia, eli ihan sen varsinaisen ohjelmakoodin vuotaminen. Eli sama jannu joka laittoi videon ulos jo vuosi sitten, päätti nyt tuupata nettiin myös kyseisen kehitysversion, jota ”kuka tahansa” (jolla on PS3:n devkit) voi itse ajaa.
 
Otsikko on vähän huonosti muotoiltu, mutta itse uutisessa on se oikeasti uusi asia, eli ihan sen varsinaisen ohjelmakoodin vuotaminen. Eli sama jannu joka laittoi videon ulos jo vuosi sitten, päätti nyt tuupata nettiin myös kyseisen kehitysversion, jota ”kuka tahansa” (jolla on PS3:n devkit) voi itse ajaa.

Uutisessa oli myös että pitäisi olla PlayStation 3 lisämuistilla? Mikähän devkit sellainen on? En oo ikinä kuullut?
 
Uutisessa oli myös että pitäisi olla PlayStation 3 lisämuistilla? Mikähän devkit sellainen on? En oo ikinä kuullut?
Kyseessä on siis PS3:n kehitysyksikkö, jossa on tuplamäärä muistia verrattuna tavalliseen kuluttajakonsoliin. Lisää muistia tarvitaan siihen, että debuggerit, analysointityökalut sun muut toimisivat samaan aikaan pelin kanssa.
 
Kyseessä on siis PS3:n kehitysyksikkö, jossa on tuplamäärä muistia verrattuna tavalliseen kuluttajakonsoliin. Lisää muistia tarvitaan siihen, että debuggerit, analysointityökalut sun muut toimisivat samaan aikaan pelin kanssa.

Niin justiinsa, nyt ollaan taas viisaampia!
 
Ylös Bottom