Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Jooseppi

New Member
Eli apuketju ko. pelille.
Huomasin että niistä kalliimmista taloista saa enempi veroja ja kaupungin väkiluku voi kasvaa isommaksi. Tosin kaikista taloista saa vain kaksi aikuista lisää per talo, siis aluksi. Huima havainto :D

Oma ongelma:

Kuinka saan onii-kuninkaan hengiltä? Sillä saan ne minionit helposti hengiltä houkuttelemalla ne pois kuninkaan luota ja listimällä yksitellen. Menetän 1-2 miestä, jos ollenkaan. Mutta ne niikerit heittelee niitä kippoja niskaan siihen tahtiin että itse kuningasta en saa hengiltä. Mikä neuvoksi? Minulla on 8 grunttia mukana poppoossa, pitäisikö ne purkkeja heittelevät apurit päästää hengiltä ennen kuninkaan kimppuun hyökkäämistä? Vai pitäisikö minun hommata jousimiehiä jostain..?
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Spoileri tageissa vinkkejä Oni kuningasta vastaan.

Kuinka saan onii-kuninkaan hengiltä? Sillä saan ne minionit helposti hengiltä houkuttelemalla ne pois kuninkaan luota ja listimällä yksitellen. Menetän 1-2 miestä, jos ollenkaan. Mutta ne niikerit heittelee niitä kippoja niskaan siihen tahtiin että itse kuningasta en saa hengiltä. Mikä neuvoksi? Minulla on 8 grunttia mukana poppoossa, pitäisikö ne purkkeja heittelevät apurit päästää hengiltä ennen kuninkaan kimppuun hyökkäämistä? Vai pitäisikö minun hommata jousimiehiä jostain..?

Jousimiehet hoitavat lentävät kipot, mutta jousimiesten nuolet eivät tehoa isoon oniin vaan sen kimppuun täytyy laittaa niitä keltakypäräisitä grunt tappelijoita. Sanoisin että ryhmään kannattaa laittaa monta grunttia ja vähän jousimiehiä. Tuuriakin voi tarvita. Pomotaistelua edeltävässä ohjeessakin taidettiin sanoa että jousimiehiä tarvitaan.
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Spoileri tageissa vinkkejä Oni kuningasta vastaan.



Jousimiehet hoitavat lentävät kipot, mutta jousimiesten nuolet eivät tehoa isoon oniin vaan sen kimppuun täytyy laittaa niitä keltakypäräisitä grunt tappelijoita. Sanoisin että ryhmään kannattaa laittaa monta grunttia ja vähän jousimiehiä. Tuuriakin voi tarvita. Pomotaistelua edeltävässä ohjeessakin taidettiin sanoa että jousimiehiä tarvitaan.

Oonpa sitten missannut tuon ohjeen... Pelkillä grunteilla ei kyllä pärjää. Pitänee hommata jouskamiehet jostakin. Kiitti neuvosta :)
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Olen päässyt King Shishkebaboohon ja nyt kysyisin miten tuo hoidellaan? Sinne asti kun pääsin oli 17 miehestä 8 jäljellä ja turpaan tuli. Kannattaako mennä tuota vihuilaista edes mennä härnäämään tuollasella laumakoolla? Ja miten löydän tuon sammakkobossin? Mielestäni en ole sitä vielä löytänyt.
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Olen päässyt King Shishkebaboohon ja nyt kysyisin miten tuo hoidellaan? Sinne asti kun pääsin oli 17 miehestä 8 jäljellä ja turpaan tuli. Kannattaako mennä tuota vihuilaista edes mennä härnäämään tuollasella laumakoolla? Ja miten löydän tuon sammakkobossin? Mielestäni en ole sitä vielä löytänyt.

Laitoin tämän aiemmin viralliseen ketjuun spoileritageihin jos tämä oli nyt se oikea bossi.
Kannattaa ripottaa ukkoja eteenpäin pelilaudalle. Jos bossi osuu kentälle lähetettyyn ukkoon niin se ei vahingoitu. Miehet vahingoittuvat jos bossi osuu alarivissä oleviin miehiin. Kun kenttä tummuu ja keskellä olevat nuolet osoittavat kentän päätyyn niin pitää lähettää hakkumiehiä nuolia pitkin eteenpäin, jolloin nämä käyvät käsiksi kentän perällä olevaan kiveen. Kun kivi on pois, paljastuu haaurkka. Jos bossin saa osumaan haaurkkaan niin voittaa pelin.

Ohjeet ei ole ehkä täydelliset kun oli tuuriakin mukana tuossa kun pelasin.

Sammakkobossi on ihan kotilinnaa ympäröivillä mailla. Se tulee välillä perushirviönä vastaan kun pääsee pelissä pitemmälle. En muista tarkkaan, mutta olisikohan ollut niin että se tuli suggestion box tehtävän kautta.
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Mistähän lyödän lentohärvelin viimeisen osan.Minulla on natural Hdtv,freezing fridge,diamond egg shell,jungle juice,omega phone ja huge probeller
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Mistähän lyödän lentohärvelin viimeisen osan.Minulla on natural Hdtv,freezing fridge,diamond egg shell,jungle juice,omega phone ja huge probeller

Käy katsomassa löytyykö suggestion boxista tehtävää missä on puuttuvan osan sijainti. Kone kyllä näyttää puuttuuvan osan sijainnin noin suunnilleen kartalla, kun tehtävä on aktivoitu.
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Nonniin taas ongelma .Mistähän löydän jänön, kun pitäs sen kanssa kilpaa juosta.Ei löydy meinaan sieltä mistä tehtävä kartta sen näyttää olevan.Eika muuten tunnu löytyvän muualtakaan,se tuli takas peli alueelle kun ufo palautti sen.Rupee mielenkiinto loppuun tähän peliin kun on jo 41 tuntia mittarissa.
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Nonniin taas ongelma .Mistähän löydän jänön, kun pitäs sen kanssa kilpaa juosta.Ei löydy meinaan sieltä mistä tehtävä kartta sen näyttää olevan.Eika muuten tunnu löytyvän muualtakaan,se tuli takas peli alueelle kun ufo palautti sen.Rupee mielenkiinto loppuun tähän peliin kun on jo 41 tuntia mittarissa.

Tuo on vissiin joku lisätehtävä mitä en ollut suorittanut. Sanoisin että kannattaa ottaa niitä turbaanipäisiä aarteenetsijöitä mukaan ja kiertää koko alue missä kartta sanoo jänön olevan. Se voi olla jossain piillotetussa kuopassa. Ja koska kyse on japanilaisten tekemästä pelistä niin tässä voi olla joku ihan ihme pelaajan kiusaamislogiikka varsinkin jos on lisätehtävä.
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Nyt olen suorittanut tehtäviä 8 TUNTIA.Selvitettyjen tehtävien määrä nuosi välillä nousuun ,oli jo 35 mutta sitten lähti taas laskuun.Ei tässä ole mitään järkeä.Siis edelleen yksi lentolaitteen osa kadoksissa.Nimeltään string.Apuva apuva apuvaa!!
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Nyt olen suorittanut tehtäviä 8 TUNTIA.Selvitettyjen tehtävien määrä nuosi välillä nousuun ,oli jo 35 mutta sitten lähti taas laskuun.Ei tässä ole mitään järkeä.Siis edelleen yksi lentolaitteen osa kadoksissa.Nimeltään string.Apuva apuva apuvaa!!

Tuo puuttuva lentolaitteen osa on ainoa pakollinen tehtävä. Nuo muut ovat satunnaisgeneraattorista tulevia vapaaehtoisia lisätehtäviä joita tulee loputtomasti lisää. En nyt millään muista mistä tuon Stringin sai. Oletko lyönyt jo sen ison punaisen lohikäärmeen?
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Skiiny ray puhuu että se olis tip toe kindomissa jossakin.Mutta ku ei lyöry:mad:
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Oliskohan tämä ollut sellainen, että siinä oli sienimetsä ja sienimetsän takana oli maahan haudattuna, Jotta sinne pääsi niin pitää tutkia maasto tarkaan mistä löytyy reitti, se ei tainnut olla mikään helposti näkyvä reitti mistä sinne sienimetsään pääsi. Olisiko siinä ollut kenttälehmätykki lähellä? Siis ei se sienimetsä mikä on siinä kotilinnan yhteydessä vaan kartan yläosassa.

Kävin katsomassa peliä niin tosiaan siellä tiptoe kingdomin sisäänkäynnin luona, missä on kuumavesiallas niin opaskyltti on kaadettu ja sen takaa pääsee sienimetsään.
 
Vastaus: Little King Story-peliapu ja vinkkiketju

Nyt löyty:).Kyllä se oli sienimetsässä.Se olikin muitten kirjeitten joukossa se tehtävä,ekiä siellä yleisissä tehtävissä.Kiitos vinkeistä!
 
Ylös Bottom