Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Livettäjät

pez_q

New Member
On loistavaa huomata että suomeen on saatu jo useampikin Klaani pystyyn. Kärjessä varmaan on SFP ja ED ( viimeisestä en ole ihan varma mutta olin näkevänäni jossain tuollaisen nimen). Tietenkään ei sovi unohtaa meitsin ja keisarin FHC: poppoota, johonka kaikki halukkaat ovat tervetulleita ilman mitään testejä tai vertailuja. Mutta pointtina on se että kohta Live julkaistaan virallisesti Suomessa, ja klaaneja alkaa ilmaantumaan kuin sieniä sateella, uusista pelaajista puhumattakaan. Nämä tyypit jotka nyt omistavat Liven ovat ostaneet sen pelatekseen sitä, siis todella PELATEKSEEN sitä, mutta kun lokakuussa LIVE tulee niin kaikki torsot pääsevät siihen käsiksi ja kohta alkaa livessä pyörimään sellaisia suomalaisia tahvoja ettei paremmasta väliä. Joten on hyvä muistaa nämä Klaanit ja pitää nämä kaverit tiukasti frendi- listassa sillä meitsi ainakin haluaa pelata asiallisten tyyppien kanssa ja rankaista torsoja eikä toisin päin.

Aamen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pez q puhuu täyttä asiaa. Minä en ainakaan viitti ottaa joka ikistä peeloa ja kitisijää (vaikka olen varmaan itse hyvä esim. sellaisesta) frendilistalle kun sinne on jo nykyään tunkua.
 
Harvinaisen asiallista porukkaa sieltä kyllä löytyy. Useimmissa tapauksissa foorumeilla ja IRCissä saadut mielikuvat muuttuvat aika hätäseen. Todella huono juttu, että listalle mahtuu vain 100 nimeä, suomalaisia Livettelijöitä kun on nyt jo pitkälti toistasataa. Tiedä sitten, kuinka "moninkertaiseksi" määrä kasvaa, kun paketti on kuitenkin nyt jo saatavilla parista (suomalaisesta) liikkeestä.

Epäilen tuota, että Livessä alkaa riehumaan suomalaisia pellejä, kiitos Live feedbackin ja Liven hinnan. Jos tulee tarpeeksi negatiivista feedbackia, pääsee Livettäjä jäähylle. Ja tosiaan koska Livessä on maksut, tuskin kukaan viitsii ruveta riehumaan kun maksaa palvelusta vielä aimo hinnan.
 
Tuskin jokainen joka hankkii Liven Suomesta on mölyapina mutta totuus on että mitä enemmän porukkaa sitä enemmän pellejä. Mutta asialla on toinenkin puoli: Myös paljon asiallisiakin henkilöitä saadaan lisää Live kommuuniin.
 
Onhan noita vähemmän mukavia suomalaisia tuolla Livessäkin jo näkynyt. :( Määrä vaan lisäänty, vaikka maksut ovatkin olemassa. Valitettavan usein huonosti käyttäytyviä livettäjiä ovat vanhemmat henkilöt, eivät vain teinit ja lapset.
 
Olette varmaan huomanneet kun olette menneet esim. jollekkin jenkki-serverille niin siellä jengi tappaa omia vain saadakseen pisteitä. Eikö LIVE:n tarkoitus olekkaan saada hienoa pelikokemusta muita pelaajia vastaan?? Jos jengi alkaa vain pelata LIVEä kerätäkseen pisteitä niin alkaa oleen hyvät pelisessiot vähissä. Tärkeintähän on kuitenkin hienot pelikokemukset!!!

En nyt väitä etteikö "statistics"-toiminto olisi huono idea, päin vastoin, on hienoa välillä katsoa kuinka monta tappoa sitä on tullut tehtyä kuluneen viikon aikana. Varmasti ihan jokainen käy katsomassa omaa tilastoaan jossain vaiheessa vaikka ei hirveästi kiinnostaisikaan. On vain todella ikävää että jollekkin tilastot merkitsevät enemmän kuin hieno pelikokemus.

Itse en ole omistanut tietokonetta ollenkaan vaan olen ollut aina uskollinen konsolipelaaja. Näin ollen verkossa pelaaminen on aivan uutta meille konsolipelaajille. Toki olen päässyt kavereillani testaamaan PC:llä erilaisia verkkopelejä, mutta onhan se nyt hienoa että vihdoinkin konsoleillakin pääsee verkkoon, omalta sohvalta :)

Näin ollen klaanien merkityskin luonnollisesti kasvaa. Se ei velvoita pelaajaa mihinkään (puhun nyt meidän omasta klaanista). Se antaa pelaajalle tavallaan V.I.P.-kortin jonka avulla pääsee hyviin matseihin kavereiden kanssa. Mahdolliset turnaukset toisia klaaneja vastaan kuulostaa suorastaan herkulliselta. Itsekkin olen kilpailuhenkinen kaveri joten SUOMI-RUOTSI maaottelu olisi herkkua tulevaisuudessa. Mutta eihän klaania ilman pelaajia, näin ollen ottakaa rohkeasti yhteyttä joko PezQ tai Keisariin (esim. livessä) niin neuvotellaan klaaniin liittymisestä.

Ei muuta kuin pelaamisiin! GAME ON PEOPPLE!!!

Keisari over and out
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Keisari
Olette varmaan huomanneet kun olette menneet esim. jollekkin jenkki-serverille niin siellä jengi tappaa omia vain saadakseen pisteitä.
Yhä löytyy siis aivottomia pelientekijöitä. Milläköhän logiikalla omien tappamisesta jaetaan pisteitä, kysyn vaan ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
Yhä löytyy siis aivottomia pelientekijöitä. Milläköhän logiikalla omien tappamisesta jaetaan pisteitä, kysyn vaan ;)

Nyt lienee oleellista mainita, että kyseessä on MIINUS -pisteitä?
 
Mutta jos ampuu kaverin, ja lääkintämies parantaa niin napsahtaa medicille sellaiset pojot että alta pois....ja kun tätä toistetaan joka kentän alussa muutama minuutti niin pisteitä ropisee tasapuolisesti kaikille..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pez_q
Mutta jos ampuu kaverin, ja lääkintämies parantaa niin napsahtaa medicille sellaiset pojot että alta pois....ja kun tätä toistetaan joka kentän alussa muutama minuutti niin pisteitä ropisee tasapuolisesti kaikille..

Oman tappamisesta saa 3- pistettä ja kun parantaa medicillä sen niin saa +3 pistettä sekä vielä lisäks jos heittää sille lääkellaukkuja.
Tämä "voitokkaampi" vaihtoehto on tullut monesti eteeni, oletettaen että minulla on paperit niin oma ampuu mut hengiltä ja silloin hän saa ne paperit eli se joka ampuu oman jää ainakin +7 pojoa voitolle, sekä lisäksi vielä jos hän onnistuu viemään ne paperit sinne minne pitää niin tulee pojoja vielä enemmän, tais olla 15pistettä.
 
Kukaan ei voi olla tosissaan ja laskea pisteitä.. En edes halua tietää mistä saa kuinkakin paljon pisteitä..
 
AIVAN!!! TÄMÄ ON SE KOKO POINTTI!!! MIKSI ANTAA HYVÄN PELIKOKEMUKSEN MENNÄ PILALLE KUN KATSOO VAIN SILMÄ KOVANA PISTEITÄ...VARSINKIN JENKKI SERVOILLA TÄTÄ KAVERI TEILAAMISTA NÄKEE KOKO AJAN, JA KUN LIVE SAADAAN SUOMEEN ALKAA TÄÄLLÄKIN SAMANLAINEN RUMBA.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pez_q
AIVAN!!! TÄMÄ ON SE KOKO POINTTI!!! MIKSI ANTAA HYVÄN PELIKOKEMUKSEN MENNÄ PILALLE KUN KATSOO VAIN SILMÄ KOVANA PISTEITÄ...VARSINKIN JENKKI SERVOILLA TÄTÄ KAVERI TEILAAMISTA NÄKEE KOKO AJAN, JA KUN LIVE SAADAAN SUOMEEN ALKAA TÄÄLLÄKIN SAMANLAINEN RUMBA.

En tiedä missä hitossa olet pelannut Wolfenia,mutta minä olen koko live aikanani törmännyt 2-3 kertaa teamkilleriin,joka pelkästään siis tappaa omia,eli saa -3 pistettä joka taposta.

Pelaajille muistuttaisin FEEDBACKIN annosta häiriköille.Kuitenkin sitten vasta,kun on varma että kaveri on tosiaan esim. teamkilleri,eikä parista omien taposta,joita tapahtuu joskus kaikille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan metto_2003
miten RTCW:ä pystyy pyytämään frendiksi ku en itse huomannu mitään siin friends valikossa?

Pelin aikana: Start -> Players -> haluttu henkilö -> A -> Add friend.
 
Jatkossa FHC-klaanilaisille on luvassa mm. tarjouksia myymälästämme. Tervetuloa niin myymälään kuin LIVE-matseihin!!!






www.playerone.fi www.playerone.fi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
ÄÄÄh ku nykyään pelaan island thunderia tippa pippelissä, ja en vaiha klaania alejen takii ku muutenkaan en tilaile netist mut kiitti tarjouksest velii.
 
Ylös Bottom