Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Loppuvatko laatupelit MGS 2:n ja FF X:n jälkeen?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Jore

Vanha hippi
Loppuvatko laatupelit MGS 2:n ja FF XI:N jälkeen?

Mitä tapahtuu, kun pari vuotta odotetu jatko-osat on saatu kauppoihin?
Onko elämää Metal Gear Solid 2:n tai Final Fantasy X:n jälkeen?
Mitä peliä odotat, vai vaihdatko konsolia?
 
No itse olen nyt odottanut ps2:sen hankinnasta asti kädet syyhyten että pääsee tykittää tota mgs 2:sta ja luotan kyllä siihen että se täyttää odotukset 100%, mutta itse en ole koskaan noista FF:istä pitänyt lainkaan.
Kyllähän tottakai ps2:lle tulee vielä jatkossakin loistavia pelejä ja sitä pelitarjontaa tulee kyllä varmaankin riittämään moneen makuun tulevaisuudessakin.
Ja vielä kun on tuossa ps2:ssa dvd-soitinkin niin enpä usko että ihan heti on vaihtoon lähdössä..
 
tulossa viela blood omen 2 ja osatamatta on jo ilmestyneista viela headhunter ja pari muuta uutta niin kylla mulle viela ainakin pelattavaa loytyy
 
Heitäkää nyt mua vaikka kivellä, mutta mua ei kiinnosta FF:t eikä MGS:t ollenkaan.

Ace Combat 5:sta ja GTAIV:ta odottelen.
:D
 
En usko että laatupelit tähän loppuvat. Siitä luulisi pitävän huolen nykyinen konsolien kilpailutilanne, ja 26 miljoonan kappaleen ps2-käyttäjäkunta.
 
FF XI ja GTA: Miami vaikuttavat ainakin minusta aika lupaavilta nimikkeiltä. Ja eivätköhän kaikki pelivalmistajat toivo juuri siitä omasta uutukaisestaan hittiä nimenomaan markkinoiden ykköskonsolille....

...näkisin siis että PS2 elää ja voi hyvin.
 
Kyllä sieltä on tulossa vaikka mitä, mikä kiinnostaa mm. Virtua Fighter 4, Ico, SW: Jedi Starfighter ja vaikkapa Final Fantasy XII (sitä kyllä varmaan saa odottaa aika kauan, kun FFXI:kään ei ole vielä myynnissä). Toisaalta on vielä paljon sellaisia ilmestyneitäkin pelejä, joita pitäisi vielä ostaa. Eli aika hyvin tulee PS2:n pelitarjonta riittämään (ja ainahan voi pelata MGS2:ta sitten vaikka vuositolkulla :D)
 
No itse en kyllä näe syytä olla huolissaan PS2:n pelien tulevaisuudesta, sillä eiväthän PS2:n takana olevat peliyhtiöt ole mihinkään hävinneet, vaikka lähes kaikki niistä ovat jo julkaisseet ne ns. hittipelinsä ja vaikkakin moni peleistä julkaistaan kaikille konsoleille. PS2:n takana on silti monta firmaa, mitkä tekevät pelejä pelkästään PS2:lle tai sellaisia firmoja, jotka julkaisevat osan peleistään pelkästään PS2:lle ja nämä yhtiöt työstävät parhaillaan seuraavia hittipelejä ja ne julkaistaan tulevan/tulevien vuoden/vuosien aikana, joskin en usko että lähiaikoina tulee samanlaista hittipelien aaltoa, kun oli tuossa viime vuoden lopulla. Mutta pistetään pientä listaa sellaisista peleistä, joita pidän itse enemmän tai vähemmän odottamisen arvoisina. Suurin osa näistä pitäisi julkaista kuluvan vuoden aikana.

Virtua Fighter 4, Tekken 4, Soul Calibur 2, Maximo, Herdy Gerdy, Spyro 4, Mr. Mosquito, ICO, Stuntman, The Getaway, Tenchu 3, Samurai, Red Faction 2, Timesplitters 2, Colin McRae Rally 3, V-Rally 3, Suikoden 3, Xenosaga, Grandia Extreme, Summoner 2, Kessen 2, Onimusha 2, MOH: Frontline, Blood Omen 2, Alien: Colonial Marines, Outcast 2, Primal, Star Wars Jedi Starfighter, GT4 Online, TOCA Race Driver, THPS4, Driver 3, GTA Miami, GTA4, MGS2, FFX, FFXI...
Edit: + Shadow Man 2...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pro Evolution Socceria jaksan pelata hamaan kuolemaani saakka...
Siihen ei kyllästy sitten millään. :cool:
Jo sen vuoksi ei ole pelkoa, että PS2 lähtisi vaihtoon.
Paitsi, jos PES tuodaan GameCubelle niin sitten alan harkita konsolin vaihtoa ;).

Kyllähän noita huippunimikkeitä on vielä tulossa, eniten odotan Medal Of Honoria...
 
No onhan ton MGS2:n jälkeen tullut ja varmasti tulee huippupelejä liukuhihnalta. Muutama jo mainittiinkin, tais ainoastaan puuttua "Shadow man 2econd coming". Ihmeen vähän juttua varjomiehestä on tullut. Peliä pelanneena se kuuluu ehdottomasti PS2-pelien eliittiin ja arvostelupisteet on pyörinyt yli 95%.

Niin ja Stuntman puuttui tosta Leon listasta...
 
Kyllähän niitä hyviä pelejä vielä ps2:llekin tulee, kuten myös muille konsoleille. Itse ehkä eniten venailen Stuntmania, The Thingiä (!!!) ja PES:sin jatko-osaa, jos se kerran tehdään Championship Managerin tekijöiden kanssa yhteistyössä tai niiden lisenssillä tjsp. Totta kyllä on, että koneelle löytyy niin paljon huippupelejä, ettei kaikkeen riitä opiskelijalla fyrkkaa, kun ei viitsi itteään ruveta myymään. :)
 
Ja paras korispelin on vielä tulematta eurooppaan ps2:lle NBA2k2, toivottavasti nyt joskus julkastas, senkin pisteteet pyörinyt 'huimissa' lukemissa..
 
Tyhmä kysymys!
Ei tietenkään lopu!
Jossei muuta, niin ainakin epäilen, että vielä FFVII ja FFVIII ja mgs3 tullaan tekemään ps2:lle ja eikai ostettavien ja hyvien pelien tarvi aina olla syperhypetettyjä á la mgs2!?!?
Luulen ja oikeastaan voin jo melkein vannoakin, että ps2:lla tullaan näkeen joittenkin tulevaistuudessa super-hypetystä osakseen saavien pelien ensimmäisiä osia, jopa red factionistakin voisi tulla sellainen... tai j&d:stä.

PS. sama kysymys olisi voitu tehä psx:lle, eli "loppuuko psx:n hyvät pelit mgs1:n ja FFVII:n jälkeen?" tai jotenkin sinne päin, en oikein tunne tuota psx:n historiaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Mutta pistetään pientä listaa sellaisista peleistä, joita pidän itse enemmän tai vähemmän odottamisen arvoisina. Suurin osa näistä pitäisi julkaista kuluvan vuoden aikana.
Hyvä idea!
Vaikka tämä ei oikein aiheeseen liitykään, niin tässä mun lista:
j&d 2, red faction 2, ico, xenosaga, moh:fl, sitten tietenkin FFX ja mgs2, draka 2, pirates: legend of black cat, maximo, giants, se uus WWF smackdown, spyro 4, uus rayman (joka todennäköisesti tulee, vaikka siitä ei mitään tietoja ookaan), ISS 2002 (tai jotain sinne päin), timesplitters 2, coli mcrae 3.0, GTA 4, mr. mosquito (no katsotaan nyt...)

Tässä vielä erillisenä ehoton ykkönen.
Pelien aateliin kuuluva peli, jonka pitäisi voittaa kaikki peli-palkinnot.
Pelien kruunaamaton kuningas: (spoiler jutulla maalattu)

Tony Hawk's pro skater 4!!!!!!
 
Itseasiassa hankin alunperin PS2:n pelkästään FFX:ää kohden tähyillen, kun kyseinen pelisaaga on täydellisesti onnistunut koukuttamaa. Kuitenkin olen huomannut, että muitakin hyviä pelejä on PS2:lle olemassa :)
Eli tarkoitus on kyseinen konsoli säilyttää ihan jatkossakin.
 
Katsotaan, tuleeko PS2:lle hyviä pelejä jatkossa... jos ei, niin aattelin hankkia myös Xlootan:p Aah! Sega-pelit! JET SET RADIO FUTURE ja SHENMUE 3:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom