Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Loppuvatko laatupelit MGS 2:n ja FF X:n jälkeen?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
...

Tuskin loppuu... Mutta eihän siitä koskaan varma voi olla.
Toivoisin ainakin tuleva vielä hyviä pelejä, loputtomiin. :p
 
Jaa-a FF XI ja FF XII lienevät ainoat odotuksen arvoiset pelit.
Ja Chrono Break (Chrono Triggerin ja Chrono Crossin jatko).
 
Mä kyllä venttailen ehkä eniten MoH-Frontline:ä. Allied Assaultin pelasin tossa läpi ja oli kyllä hyvä peli! Lisäksi Red Faction 2 kiinnostaa kovasti.
 
Saattaa olla, että PS2 joutaa myyntiin MGS 2:n ja FF X:n jälkeen. Näiden pelien vuoksi minä PS2:n taisin ostaakin. En minä konetta kuitenkaan myy, ellei tule rahapulaa.

Senkin sitten näkee, että tuleeko niitä huippupelejä enää... Tulevilta listoilta ei FF X:n jälkeen löydy mitään, mikä olisi pakko saada.

GameCube tulee kuitenkin olemaan se tärkein konsoli, PS2 on vain statistin roolissa:D.
 
ps2 pelejä tulee vielä. jotkut hyviä, jotkut tosi hyviä ja jotkut huonoja ja tosi huonoja
 
Kyllä niitä peleja vielä tulee...

Mm. Xenosaga, Grandia II, GTA 4 ja toi SamiS:n mainitsema Chrono Break voi olla mielenkiintoinen.

Btw. Final Fantasy sarja oli No.1 syy PS2:sen ostoon, joten FF X ei saa olla huono(mitä en uskokkaan).
 
Kyllä

Tietenkin tulee,PS2 on varteenotettava vastus konsolisodassa ja tuottajat ymmärtävät sen arvon.
 
Kyllähän ps2:n todellinen teho on saatu jo valjastettua, eli mgs2:sta, gt3:a tai FFX:ää hienompia pelejä on turha odottaa.

Kyllä koneelle silti hyviä pelejä on tulossa, esim. The Getaway, jota odotan suuresti.

Kyllä pelaaminen ps2:lla vähenee omalta osaltani, kunhan saan xboxin raahattua kotiini. Halo on kyllä graafisesti, että pelillisesti upea teos ja kun ottaa huomioon, että se on koneen julkaisupelejä ei voi kuin jäädä odottamaan kieli pitkällä millaisia herkkuja sieltä on vielä tulossa.
 
Kyllähän huippupelejä riittää jatkossakin, kuten Virtua Fighter 4, Soul Calibur, Xenosaga ja Auto Modellista. Eihän nuo pakosti ole hyviä, mutta luulisin ainakin (ja toivoisin :) ) niiden olevan. Kyllä PS2:n aion säilyttää.
 
Eiköhän PS2:n kanssa käy sama juttu, kun kävi mm. C64:n kanssa. Sama laitteisto pysyy niin kauan muuttumattomana, että tehoja opitaan ottamaan irti enemmän ja enemmän.
Ainakin graafisesti pelit paranevat vielä. Sisältö onkin sitten toinen juttu...
 
Tuskinpa loppuu

Ehkä tälä hetkellä tuntuu, että kaikki "hypetetyt" pelit on loppumassa PS2:lta, mutta hypettäminenhän nostaa kuluttajien odotuksia, ja sen takia sellaset pelit helposti floppaa.... Kyllä niitä hyviä pelejä tulee, ja toivottavasti ilman kauheita ennakko odotuksia......
 
GTA4, GT online, Getaway, FF:t, Silent Hill 3?, Metal Gear Solid : VR missions 2, Segan pelit ja kaikki loputkin lupaavat online pelit..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jorhe
Kyllähän ps2:n todellinen teho on saatu jo valjastettua, eli mgs2:sta, gt3:a tai FFX:ää hienompia pelejä on turha odottaa.

Näin sanoo mies, joka ilmeisestikään ei ole pelannut sellaista peliä kuin Ico, joka on Sonyn itsensä tekemä peli. Toisin kuin monet muut, Sony osaa valjastaa oman konsolinsa tehot käyttöön, sillä jo Ico näyttää ainakin minun silmääni kauniimmalta kuin mainitsemasi pelit.

Eli toisin sanoen, jos ja kun muutkin oppivat koodaamaan koneelle, saamme todellakin nähdä hienompia pelejä kuin MGS2, GT3 tai FFX.

Mitä tulee pelien laatuun, siitä en osaa sanoa mitään. Mutta minulle ainakin Ico valoi uskoa siihen, että tulemme todellakin näkemään lisää laatupelejä konsolillamme. Sillä kuten kyseinen peli todisti, mestariteoksia voi ilmaantua myös täysin odottamatta, ilman suurta hypetystä.
 
Siis ei todellakaan lopu pelit hyvät pelit noitten jälkeen, koska PS2:n omistajia on niin paljon, että luulisi pelintekijöitä kiinnostavan tehdä hyviä pelejä PS2:lle.
Ja minun mielestä aivan typerä sanoa, että pelien graafinen taso ei parane. Verratkaapas vaikka PSX:n alku ajan pelejä tämän ajan PSX peleihin. Ne vaan aina hehkuttaa, että tässä pelissä on revitty kaikki teho koneesta irti.
 
Eikös Kojima sanonut, että MGS2 käyttäisi PS2:n tehoista vain noin joku 70% ja että kyllä he pystyvät tulevaisuudessa vielä paljon parempaan. Eli uskon, että kyllä PS2:sta tullaan vielä repimään tulevaisuudessa hienompaa grafiikkaa, mutta se miten paljon hienompaa, se jää nähtäväksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lazybones
Btw. Final Fantasy sarja oli No.1 syy PS2:sen ostoon, joten FF X ei saa olla huono(mitä en uskokkaan).
noni...tulee ihan de ja vu yhestä petteristä MGS2 osastolla. se sano että ihan yli hypetetty peli, ihan huono jne. Sulle tulee käymään samoin
 
Pelejä joita mä odotan tulee ainaki vielä n.15 eli ei hyvät pelit vielä lopu mm.
-Virtua Fighter 4
-Medal of Honor
-Xenosaga
-Spider Man
-The Getaway
-Onimusha 2
-Mat Hoffman 2
-Outcast 2
-Stuntman
-Suikoden 2
-Blade 2
-Kingdom Hearts
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom