Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luigi's Mansion 2

Kastle

KonsoliFIN Alumni
Lajityyppi: seikkailu
Alusta: 3DS
Kehittäjä: Next Level Games
Julkaisija: Nintendo
Julkaisu: 2012 alkuvuosi
Luigi's Mansion 2 - Wikipedia, the free encyclopedia

Yksi E3 2011 piristävimpiä julkistuksia. GameCubelle julkaistun Luigi's Mansionin kaivattu jatko-osa. Next Level Gamesin muita Nintendo-tekeleitä ovat mm. Mario Strikers Charged ja Punch-Out!!

 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

En ole koskaan pelannut Luigi's Mansionia GameCubella, mutta tuo näyttää siltä että siinä vaan hakataan imurointinappia koko ajan. Täytyy varmaan lukea arvostelut sitten kun tuo ilmestyy että mikä siinä on juju.
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Harmi että harppaa ensi vuodelle.
No ompa nyt ainakin aikaa hakata vanha läpi, ja pelailla kaikkia n. 30 peliä mitkä aloittamatta viellä :D
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Julkaisupäivä: 28.3.2013
Eurogamer (9/10)
Nintendo Life (9/10)
- 3DS:n paras peli?
- Kanadalaisen Next Level Gamesin tekemä peli. Ei ole Nintendon sisäisten tiimien tekemä.
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Pelannut tätä vasta sen parisen tuntia, mutta voin sanoa että ainakin tähän mennessä on koukuttanut. Visuaalisesti upean näköinen 3D ja pelissä on veikeä tunnelma joka ainakin minuun teki nyt vaikutuksen.

Tämähän sai aivan törkeän huonot arvostelut Gamespotissa; 6.5 Luigi's Mansion: Dark Moon Review - GameSpot.com

Sanoi mitä tahansa, ei peli ainakaan näin alussa ole vaikuttanut niin "huonolta" että noinkin huonon arvosanan ansaitsisi.
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Olen pelannut vähän alkua. Vaikuttaa tosi hauskalta! En muista että olisi ennen tullut vastaan tuollaista, että pelihahmo hyräilee taustamusiikkia.
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Läpi meni. Hyvää tavaraa. Kävin antamassa eShopissa 5 tähteä, näköjään moni muukin oli tykännyt. Pelin loppupuoli meni yllättävän helposti kun oli oppinut hyvin kontrollit, mutta aika intensiiviseksi meni loppukahinat.
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Nonnes, tänään saapui peli, mutta ei lähde alkuruutua pidemmälle. Yläruudussa näkyy vain Nintendo 3DS-teksti ja alaruudussa Nintendo. Kaikkea olen koittanut, firmware on uusin. Muut pelit pelittää (Pokemon, NSMB2, Animal Crossing ja pari muuta). Onko muilla ollut vastaavia onglemia?

EDIT: Kyseessä on siis uusi 3DS XL, noin kaksi viikkoa vanha
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Nonnes, tänään saapui peli, mutta ei lähde alkuruutua pidemmälle. Yläruudussa näkyy vain Nintendo 3DS-teksti ja alaruudussa Nintendo. Kaikkea olen koittanut, firmware on uusin. Muut pelit pelittää (Pokemon, NSMB2, Animal Crossing ja pari muuta). Onko muilla ollut vastaavia onglemia?

EDIT: Kyseessä on siis uusi 3DS XL, noin kaksi viikkoa vanha

Oletko kokeillut käyttöjärjestelmän päivittämistä? Jos se vaatisi jonkun uuden päivityksen toimiakseen...

Yksi mahdollisuus on, että itse peli on viallinen.
 
Vastaus: Luigi's Mansion 2

Oletko kokeillut käyttöjärjestelmän päivittämistä? Jos se vaatisi jonkun uuden päivityksen toimiakseen...

Yksi mahdollisuus on, että itse peli on viallinen.

... Kaikkea olen koittanut, firmware on uusin...

Viallinen tuo tuntuu olevan, ei tuo tuosta käynnisty. Tunnistaa kyllä pelin mutta jumittaa edelleen siihen samaan aloitusruutuun. Onneksi rahat takaisin, sääli silti kun olisi ollut aika kuumottava tekele. Myöhemmin uudelleen ostoon siis.
 
Ylös Bottom