Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lyhyimmät pelit?

Exhorder

Member
itte en pelaa uusilla konsoleilla vielä, mutta kertokaa te jotka pelaatte. Kuitenkin jossain vaiheessa tulee ostettu se Xbox 360. Varmaan vuoden sisällä jo veikkaaisin.
 
Vastaus: Lyhyimmät fyysiset pelit?

Ja mä tykkää lyhyistä peleistä sen takia, että oletettavasti helpompiakin. Harmi kun nykykonsolipeliessä ei ole enää niitä chet koodeja joita voi naputella padilla joko pelin aikana tai valikoissa :/
Olisi kiva aina kokoe koko peli eli päästä aina läpi asti.
 
Vastaus: Lyhyimmät fyysiset pelit?

Ja mä tykkää lyhyistä peleistä sen takia, että oletettavasti helpompiakin. Harmi kun nykykonsolipeliessä ei ole enää niitä chet koodeja joita voi naputella padilla joko pelin aikana tai valikoissa :/
Olisi kiva aina kokoe koko peli eli päästä aina läpi asti.
Löytyyhän peleistä vaikeustasot, josta saat halutessasi helpoimman valittua.
 
Vastaus: Lyhyimmät fyysiset pelit?

itte en pelaa uusilla konsoleilla vielä, mutta kertokaa te jotka pelaatte. Kuitenkin jossain vaiheessa tulee ostettu se Xbox 360. Varmaan vuoden sisällä jo veikkaaisin.
Xbox 360 vai Xbox One?!
Xbox 360 ei ole "uusi" konsoli, vaan ko. laitteen valmistus on jo lopetettu.
 
Vastaus: Lyhyimmät fyysiset pelit?

Huom. Ajattelitko, että se on MUN mielestä ns. uusi konsoli mulle vaikka valmistus oliskin lopetettu. En ole koskaan vielä pelannut Xbox360 ja vain kolmella mun tutulla on se konsoli edes.

Pysykää aiheessa.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Kiitos linkistä!

Tuolta foorumilta poimittua:

May 01 Ittle Dew / PC (2h 42m) - 6/10
May 06 Tiny Spy / Mobile (36m) - 4/10
May 13 Sarah's Secrets / Mobile (56m) - 3/10
May 16 The Legend of Zelda: Skyward Sword / Wii (49h 10m) - 9/10
May 18 Fire Emblem / Game Boy Advance (24h 4m) - 9/10
May 26 Fire Emblem: Fates - Birthright / Nintendo 3DS (29h) - 8/10
May 29 Fire Emblem: Fates - Conquest / Nintendo 3DS (15h 46m) - 8/10
May 29 Sproggiwood / PC (3h 42m) - 5/10

Aika npsaan Fire emblem Fates - Conquestikin vedetty, kun alle 16 tuntia! Olikohan menty juoksemalla läpi ilman huijauksia tms?

Mulla on Wiille yks FE ja se on kyllä tosi haastava jo suht alussa.

Sitten lisää:

lan Wake - 5/4/16 - 10hr 01m - XB1 - 3 Star
Alan Wake - The Writer DLC - 5/5/16 - 1hr 02m - XB1 - 2 Star
Alan Wake - The Signal DLC - 5/5/16 - 1hr 14m - XB1 - 2 Star
Operation Flashpoint: Dragon Rising - 5/7/16 - 12hr 04m - XB1 - 2.5 Star
Uncharted: Drake's Fortune - 5/8/16 - 7hr 05m - PS4 - 4 Star *REPLAY*
Uncharted 2: Among Thieves - 5/17/16 - 9hr 43m - PS4 - 4.5 Star *REPLAY*
Stellaris - 5/17/16 - 11hr 49m - PC - 3 Star
Uncharted 3: Drake's Deception - 5/20/16 - 8hr 48m - PS4 - 3.5 Star *REPLAY*
Uncharted 4: A Thief's End - 5/23/16 - 17hr 03m - PS4 - 5 Star

Miten nuo Alan waket noin lyhyitä voi olla? :eek: Onkohan netistä lattavia osia tms?
Uncharteditkin muka noin äkkiä läpi paitsi A thiefs end :D
Aika pirun kovian hc-pelaajia!

Vois ehkä ostaa Alan Waken ensimmäisinä peleinä Xbox360 sitten. Oletan, että lyhyt ja helppo. Kiehtova tarina ja hieno grafiikka.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Alan Wake The Writer ja The Signal perässä nimenomaan lukee DLC (dowloadable content) eli ne on niitä ladattavia lisäosia. Täältä sen sijaan voi katsoa että keskimääräisellä pelaajalla on kulunut pääpeliin noin 13 tuntia.
 
Vastaus: Lyhyimmät fyysiset pelit?

Huom. Ajattelitko, että se on MUN mielestä ns. uusi konsoli mulle vaikka valmistus oliskin lopetettu. En ole koskaan vielä pelannut Xbox360 ja vain kolmella mun tutulla on se konsoli edes.

Pysykää aiheessa.
Kysyit, niin vastaan.

Puhuit uudesta konsolista ja xbox360:ä samassa asiayhteydessä, joten halusin tarkentaa varmuuden vuoksi ettet ole vahingossa luullut kyseistä konsolia "uudeksi" xboxiksi.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Kirbys adwenture Wiillä on aika lyhyt ja sopivan helppokin peli. vasta lopussa alkaa tulemaan liikaa haastetta kaksinpelinä. Niin pitäisi kaikissa peleissä olla, että vasta viimeinen kettä on vähän haastavempi.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

itte en pelaa uusilla konsoleilla vielä, mutta kertokaa te jotka pelaatte. Kuitenkin jossain vaiheessa tulee ostettu se Xbox 360. Varmaan vuoden sisällä jo veikkaaisin.
Eikö kuitenkin kannattaisi harkita suoraan sitä Xbox Onea tuon vanhan konsolin sijaan? Tuo nyt ei kuitenkaan kovin kauheasti maksa, ja moni 360-peli toimii tuolla uudemmallakin konsolilla.

Tuolta listaa toimivista peleistä: http://www.gamespot.com/articles/all-the-xbox-one-backwards-compatibility-games/1100-6434025/
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Tässä on sopiva peli tähän tarkoitukseen: Half-Minute Hero. Nimensä mukaisesti sen voi päästä läpi puolessa minuutissa.

Pelivideota PC-versiosta. Varoitus: spoilaa koko pelin!

No, ehkä se ei ihan puolessa minuutissa mene, mutta tuossa pelissä on koko ajan hirveä hoppu päällä. Konsepti leikittelee "lyhyiden pelien" idealla ja vie sen äärimmäisyyksiinsä, jos WarioWare-tyylisiä mikropelejä tai netin vitsipelejä ei lasketa. Half-Minute Hero löytyy myös PSP:ltä ja Xbox 360:lta, suosittelen mitä tahansa versiota!
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Uncharted: Drake's Fortune - 5/8/16 - 7hr 05m - PS4 - 4 Star *REPLAY*
Uncharted 2: Among Thieves - 5/17/16 - 9hr 43m - PS4 - 4.5 Star *REPLAY*
Uncharted 3: Drake's Deception - 5/20/16 - 8hr 48m - PS4 - 3.5 Star *REPLAY*
Uncharted 4: A Thief's End - 5/23/16 - 17hr 03m - PS4 - 5 Star

Uncharteditkin muka noin äkkiä läpi paitsi A thiefs end

Tuo osien 1-3 ajan perässä oleva "REPLAY" taitaa viitata siihen että ei olla ekaa kertaa vetämässä läpi, vaan juostaan jo tunnettuja reittejä pitkin ja kaikki välivideot skipaten.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Eikö kuitenkin kannattaisi harkita suoraan sitä Xbox Onea tuon vanhan konsolin sijaan? Tuo nyt ei kuitenkaan kovin kauheasti maksa, ja moni 360-peli toimii tuolla uudemmallakin konsolilla.

Tuolta listaa toimivista peleistä: http://www.gamespot.com/articles/all-the-xbox-one-backwards-compatibility-games/1100-6434025/

No ei todellakaan, koska käytetty xbox 360 500gt kahdella ohjaimella, niin sen saa noin 50-90e ja tuurilla vielä mukaan peli tai pari :p
Eikös uusi Xboxone kuitenkin maksa yli 300e vielä? :(

Half minute hero rupesi kanssa vähän kiinnostamaan. Pitää tsekata videoita Youtubessa. Jos pelissä on jatkuvasti hirveä hoppu päällä, niin ei se kovin helpoltakaan kuulosta vaikka olisikin tosi lyhyt.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

No ei todellakaan, koska käytetty xbox 360 500gt kahdella ohjaimella, niin sen saa noin 50-90e ja tuurilla vielä mukaan peli tai pari :p
Eikös uusi Xboxone kuitenkin maksa yli 300e vielä? :(

Eikö kyseinen x360-masiina ole kuitenkin jo käytetty? Kyllähän Onejakin saa käytettynä, mikäli et 300e halua siitä maksaa. Käytetty laite on kuitenkin aina käytetty, joka voi leikata kiinni koska tahansa, eikä laitteelle saa välttämättä takuukorjausta.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Eikö kyseinen x360-masiina ole kuitenkin jo käytetty? Kyllähän Onejakin saa käytettynä, mikäli et 300e halua siitä maksaa. Käytetty laite on kuitenkin aina käytetty, joka voi leikata kiinni koska tahansa, eikä laitteelle saa välttämättä takuukorjausta.

Mitäs luulisit, että onko käytetty vai uusi huutonetistä 500 gt:n kovolla hintahaarukassa 50-80e? ;)

Onejen hintoja en ole edes katsellut vielä käytettyinä. Mulla on tietty järjestys missä järjestyksessä ostan konsolin aina. Hintaan ja pelitarjontaan perustuvat järjestykset.
 
Vastaus: Lyhyimmät pelit?

Mitäs luulisit, että onko käytetty vai uusi huutonetistä 500 gt:n kovolla hintahaarukassa 50-80e? ;)

Onejen hintoja en ole edes katsellut vielä käytettyinä. Mulla on tietty järjestys missä järjestyksessä ostan konsolin aina. Hintaan ja pelitarjontaan perustuvat järjestykset.

Kuten sinulle jo aikaisemmin mainittiin monet Xbox 360 -pelit toimivat jo Xbox Onella ja lisää tulee koko ajan. Pikaisella Huuto.net tsekkauksella Xbox Onea saisi noin 150 eurolla. Sinuna säästäisin sen muutaman kympin ja hyppäisin suoraan tähän konsolisukupolveen.
 
Ylös Bottom