Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M:Snes pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Froztbite
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Froztbite

New Member
-Street Fighter Alpha 2 *L* (kenties harvinaisin street fighter snessillä, ainakin 12+ valittavaa tyyppiä) aloitus hinta 16 e
-Turtles IV: Turtles in Time *L* (turtles mättöä Snessille tuttua juttua nessiltä ) aloitushinta 16 e
-The Terminator *L, USA* (tussilla kirjoitettu joihinkin kohtaan numeroita ollut luultavasti vuokrapelinä) aloitushinta 4 e
-Bill Laimbeer's Combat Basketball *L, USA* (sama juttu kuin ylemmässä) aloitushinta 4 e
-Fifa 96' *L, USA* (sama juttu kuin ylemmässä)
aloitushinta 4 e
-NHL 94' *L, USA* (sama juttu kuin ylemmässä)
aloitus hinta 5 e
-Megaman X3 *L* lähtöhinta 28 e
-Zelda: Lttp *w/Manual* manuskasta kannet irti. lähtöhinta 27 e
-Judge Dredd *CIB* kotelon kulmissa kulumaa muuten aika hyvässä kunnossa. lähtöhinta 14 e
-BattleClash *CIB* Kotelon kulmissa jonkun verran kulumaa muuten aika hyvässä kunnossa vaatii Snessin pyssyn toimiakseen. lähtöhinta 13e
-Rise Of the Robot *CIB* ihan pikkusen kulumaa kotelon nurkissa muuten aika hyvässä kunnossa lähtöhinta 12 e
-Dragon's Lair *Boxed, NIB* kotelo aika huonossa kunnossa jouduttu teippailemaan. lähtö hinta: 7 e
-Lamborghini: American Challenge *Boxed W/Manual NIB* kotelossa muutama lommo muuten aika hyvässä kunnossa. lähtöhinta: 9 e
-Killer Instinct *Cib* kotelossa aika pahasti kulunut ja jouduttu teippailemaan toisesta päästä, manuskasta kannet irti. lähtöhinta 10 e

Minimi korotus on 1 e lähtöhinnasta ja 1 e postikuluista *loose* peleille ja boxatuille 2 e

ja dragon's lairin ja Lamborghinin NIB lyhenne on *No Inner Box* eli ei oo sitä valkoista pahvi systeemiä kotelon sisällä

nää kiinnoistais...

-Megaman X3 *L* lähtöhinta 28 e
Zelda: Lttp *w/Manual* manuskasta kannet irti. lähtöhinta 27 e

jos englannin kielisiä.

ja jos hintaa saa ales päin :)

englannin kielisiä ovat ja hintaa en valitettavasti tiputa koska olen itse joskus maksanut nuista kahdesta reilut 30 kipale
ja jos ei rahat riitä niin voithan ostaa yhen nyt ja palata asiaan kun on taas rahaa ja ostaa toisenkin, ei nää pelit lähe minnekkään ellei joku käy tarjoamassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Froztbite
englannin kielisiä ovat ja hintaa en valitettavasti tiputa koska olen itse joskus maksanut nuista kahdesta reilut 30 kipale
ja jos ei rahat riitä niin voithan ostaa yhen nyt ja palata asiaan kun on taas rahaa ja ostaa toisenkin, ei nää pelit lähe minnekkään ellei joku käy tarjoamassa

ei rahasta ole kii, mutta en hirveenä alamaksaa. (vaikka klassikoita onki, mutta kun pitää ostaa uusien koneidenki pelejä)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
ei rahasta ole kii, mutta en hirveenä alamaksaa. (vaikka klassikoita onki, mutta kun pitää ostaa uusien koneidenki pelejä)
klasiikoitahan nuo on ja kuten mainitsin että olen itse pulittanut 35 suurinpiirteinen molemmista erikseen joskus ja et paljon halvemmalla kyllä löydä suomesta nuita
ite myyn näitä Snes pelejä pois kun Gc on tulossa nyt alku vuodesta niin paljon hyvii pelejä niin tarttee rahaa ja on nuita snessin pelkkiä pelejä kertynyt iso läjä tuonne niin myyn enimpiä pois kun olen puoleksi keräilijä niin pitää kaikki snes pelit jotka on kokoelmassani olla tätä nykyään CIB.

oho sori, tottunu muilla foorumeilla tekemään tälläistä huuto.netin mainostusta.
muokataanpa tuota aikaisempaa postausta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom