Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Vastaus: M: NES Pelejä (22 kpl)

vaihdossa voi tarjota myös pelejä... allekirjotuksesta löytyy alustat mille voi tarjota...
 
Vastaus: M: NES Pelejä (22 kpl)

Kiinnostaisko mikään näistä peleistä vaihdossa:
GC:
Second Sight
Mario Smash Football
Frogger Beyond

PS2:
Vaikka mitä.
 
Vastaus: M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Kellään tietoa mihin kyseinen myyjä on kadonnut?

Ostin kuukausi sitten kaverilta Mega Man 5, eikä peliä ole vielä tähänkään päivään mennessä näkynyt, vaikka maksoin pelin välittömästi ja hän sanoi pistäneen pelin postiin. En usko että kaveri on taipuvainen koijaamaan, mutta ihmetyttää vain mihin hän on kadonnut ja mihin pelini on kadonnut..
 
Vastaus: M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Kellään tietoa mihin kyseinen myyjä on kadonnut?

Ostin kuukausi sitten kaverilta Mega Man 5, eikä peliä ole vielä tähänkään päivään mennessä näkynyt, vaikka maksoin pelin välittömästi ja hän sanoi pistäneen pelin postiin. En usko että kaveri on taipuvainen koijaamaan, mutta ihmetyttää vain mihin hän on kadonnut ja mihin pelini on kadonnut..

Itsellä on hiukan sama ongelma :/. Tein vaihdoksen, olen pelin jo lähettänyt aikoja sitten ja sanoi laittavansa pelin postiin heti seuraavana päivänä.
 
Vastaus: M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Rikosilmoitukset vaan kehiin ja poliisille tilinumero, saavat hepun tiedot.

Tämä siis jos ei mitään kuulu, kuukausi on jo melko pitkä aika.
 
Vastaus: M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Minulla meni hänen kanssaan ekat kaupat ok, tokat peruuntuivat kaverin rahanpuutteeseen.
Mitään en tässä menettänyt rahallisesti mutta sovittu kauppa peruuntui.
 
Vastaus: M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Mulle se oli eka vaihtamassa jotain, sit se sano et oli myyny kaikki jollekin kaverilleen.

Jos ootte maksanu eikä palauta rahoja ni rikosilmoitusya kehiin vaan.
 
Vastaus: M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Minä ostin häneltä kaikki muut paitsi Megaman 3:n ja Megaman 5:n.

Kyllä tuli pelit perille. Oli lähettänyt ensin paketin väärään osoitteeseen mutta kävi sopimassa postissa muutoksesta ja taisi joutua siitä jonkun verran maksamaan jopa. Ensiksi pelini olivat menossa Miikalle Tampereelle eli varmaan sinulle Dmn?
 
Vastaus: M/V: NES Pelejä (22 kpl)

Minä ostin häneltä kaikki muut paitsi Megaman 3:n ja Megaman 5:n.

Kyllä tuli pelit perille. Oli lähettänyt ensin paketin väärään osoitteeseen mutta kävi sopimassa postissa muutoksesta ja taisi joutua siitä jonkun verran maksamaan jopa. Ensiksi pelini olivat menossa Miikalle Tampereelle eli varmaan sinulle Dmn?

Juu. Mietin vain että missä sitten minun pelini on, sillä hän sanoi laittaneensa senkin postiin..
 
Ylös Bottom