Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sain Verkkokaupasta ennakkotilaajan etuna tuon koodin, jolla pystyi lataamaan storesta Valor-aiheisen dynaamisen teeman ja extra-skinin peliin. Mutta kun menin teema-asetuksiin, niin siellä olikin S.V.E.R aiheinen teema...? Noh, eipä tuo minua haittaa kun S.V.E.Rillä kuitenkin pelaan.:rolleyes:

E: tässä muuten taitaa pelata jenkit ja eurooppalaiset samoilla servuilla?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Näemmä jokainen saa haluteessaan heti alussa koulutustehtävän jälkeen sen paremman lääkintävälineen käyttöönsä koska koulutuspalkinnoksi saa ylimääräisen pisteen, joten seuraavaksi saakin heti elvyttämistaidon niin pääsee herättämään kaverit kuolleista.
Harmittaa olla pahanilmanlintuna, mutta ei se aivan noin mene. Tier 1-lääkintäpiikki antaa kyvyn vain parannella kavereiden HP:t takaisin täysille. Vasta Tier 2:lla saa Resuscitationin ja senkin vain sillä heikommalla tasolla. Kaveri tulee takaisin tantereelle siis puolikuntoisena. Viimeisellä Tierillä on sitten se parempi, joka parantaa täysikuntoiseksi.

Itse otin treenikeikan jälkeen kahdella pisteellä rynkkyyn etukahvan ja sitten keräili pisteitä tohon parhaaseen piikkiin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

E: tässä muuten taitaa pelata jenkit ja eurooppalaiset samoilla servuilla?

Kyllä vain, eilen jo ekapelissä alkoi ne jenkkien legendaariset "u n1gga b1atch mutafuka i fuk ur mama" huutamiset, kun joku tiimikaveri teki pienenkin virheen.. :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

lvl30 saavutettu, tavoitteena olis lvl35 tänään. Kuinka kalliiks toi skillien resetointi voi tulla, ainaki 1. 3000 2. 5000 3. 10000. toivottavasti ei kallistu enää tosta 10000.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Harmittaa olla pahanilmanlintuna, mutta ei se aivan noin mene. Tier 1-lääkintäpiikki antaa kyvyn vain parannella kavereiden HP:t takaisin täysille. Vasta Tier 2:lla saa Resuscitationin ja senkin vain sillä heikommalla tasolla.

Nimenomaan, ja tuo Medical kit on hankittava joka tapauksessa, että Resuscitationia ja sen parempia muotoja voi käyttää. Vai saako esim. Improved Resuscitation ostoksella myös itse piikin? Käsittääkseni ei, vaan se vain boostaa tuota 1. tason medkittiä (oletuksena kaikilla oleva ensiapuväline on asia erikseen).
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onkos teillä ruvennu katkasemaan yhteyttä MAG servuihin tänään, kuten allekirjoittaneella. Keskimäärin joka toisessa tai kolmannessa pelissä lentää kesken kaiken pihalle. Erityisesti sabotagessa tuntuu näin tekevän.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nimenomaan, ja tuo Medical kit on hankittava joka tapauksessa, että Resuscitationia ja sen parempia muotoja voi käyttää. Vai saako esim. Improved Resuscitation ostoksella myös itse piikin? Käsittääkseni ei, vaan se vain boostaa tuota 1. tason medkittiä (oletuksena kaikilla oleva ensiapuväline on asia erikseen).

Saa sen suoraan. Mulla on tällä hetkellä noin. Otin ekaksi sen kehnomman ja sit kun pinnat riitti niin respeccasin tohon parempaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kuinka kalliiks toi skillien resetointi voi tulla, ainaki 1. 3000 2. 5000 3. 10000. toivottavasti ei kallistu enää tosta 10000.

Sitten löytyy 20000 ja sen jälkeen 50000 ja sitten mennään harmaalla alueella
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onkos teillä ruvennu katkasemaan yhteyttä MAG servuihin tänään, kuten allekirjoittaneella. Keskimäärin joka toisessa tai kolmannessa pelissä lentää kesken kaiken pihalle. Erityisesti sabotagessa tuntuu näin tekevän.

Kylläpä joo, vissin 3 kertaa heitti pihalle kun tuossa neljästä kuuteen pelasin.... aika ärsyttävää. Oli myös ensimmäinen peli tänään missä esiintyi aika pahaa lagia, toivottavasti ei usein saa sitä kokea.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Saa sen suoraan. Mulla on tällä hetkellä noin. Otin ekaksi sen kehnomman ja sit kun pinnat riitti niin respeccasin tohon parempaan.

Tarkoitatko, että ei hanki sitä ensimmäistä 2 pistettä maksavaa elvytyskykyä, vaan sen 5 maksavan täyselvytyksen?

Jokaisesta tieristä on kuitenkin jotain hankittava ennenkuin seuraava taso aukeaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tarkoitatko, että ei hanki sitä ensimmäistä 2 pistettä maksavaa elvytyskykyä, vaan sen 5 maksavan täyselvytyksen?

Jokaisesta tieristä on kuitenkin jotain hankittava ennenkuin seuraava taso aukeaa.

Juu, toi kahden pisteen jäi välistä. Mutta kakkostieriltä olen ottanut Improved Healingin, joka muuten on hyvä koska parantaa nopeammin, että saa sen viimeisen auki. Alariviltä ei siis tartte ottaa kun joka tieriltä yksi verme.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos ois halukkuutta Ravenin riveissä spelailla niin miun klaanissa ois tilaa ja puutetta hyvistä pelimiehistä. Eiku vuan ystävänlisäyspyyntöjä tähän suuntaan niin lisäilen listalle.

PSN: Johnny_-87
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei voi muuta kuin kiittää tämän foorumin avuliaisuutta. Ilman tätä porukkaa grindaisin vielä jämäpisteitä sniperina. Tulin hankkineeksi nyt tuon elvytystaidon ja heti ekassa matsissa sen kera oma piste-ennätys ja yleneminen kaksi tasoa kerralla. Olin joukon ilmeisesti ainoa medicci. Muuten joukkuepelaaminen toimi yllättävän hyvin, ottaen huomioon publapelien yleisen tason ja sen tosiseikan, että vain joukkueen johtajalla oli mikki.

Miten muuten medicit, onko mielestänne porukan herättely ollut helpompaa hyökkäys-, kuin puollustustehtävissä? Hyökkäyksissä medicit tuntui herättävän henkiin riippumatta millaiseen tulitukseen raato herää. Itsellä jäi kokeilu tuohon yhteen kertaan, mutta huomenna uusiksi. Jahka kutsuja satelee, niin mikin kanssa riehumaan sverin puolelle. Käytännön kokemus löytyy FRDF 1/97 Res.Ylik.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tulin hankkineeksi nyt tuon elvytystaidon ja heti ekassa matsissa sen kera oma piste-ennätys ja yleneminen kaksi tasoa kerralla.

Joo ei kyllä pelkällä lahtauksella kerää pojoja. Henkiin herättämisestä kertyy paljon suuremmat saaliit ja sitten on vielä muutakin duunailtavaa kuin vain räiskiminen.

Ravenin koplakin saatiin kasaan mutta edelleen tarvittaisiin porukkaa. KF-Ravenilla ollaan ihan lähtökuopassa opettelemassa tätä peliä joten mukaan vaan ihmettelemään taistelutantereille jos vähänkin siltä tuntuu.

Ja Johnny_-87: Ziikailen jos tähän KFR:ään saatais tarpeeksi porukkaa. Mut voin laittaa ystävänlisäyspyynnön. Jos nyt oikein käsitin niin tuota ryhmäkutsua voi käyttää vaikka ei klaaniin kuulukkaan. Jos tulee vajaita ryhmiä niin kutsuja vaan ristiin rastiin...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei täs varmaa hirveitä mee ku siirryn veteran modes ravenin riveihin, kun petassa niillä oli niin mukavaa temmeltää. Eiköhän se tästä, lvl 35 ny.

Sain kans sen ennakkotilaus koodin, harmi vaan ku on valorin... oo oikee varma mitä muuta siitä saa ku teeman.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei jumalauta näin hyvää FPS mättöä ole olemassakaan! :eek:
Paitsi että on! :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hienot pelit taas suomi-poppoolla, ja jopa Domination alkoi olla jo sellaista, ettei ollut ihan täysin hukassa koko ajan. Domissa on se hyvä puoli, että siinä pääsee kyllä halutessaan käyttämään kaikkia varustepakettejaan spawnilta lähtiessä. Itse olin välillä lääkintävälineiden kanssa, toisinaan työkalupakin ja välillä raskas etulinjan rynniä, PST tehtävät jäi vielä kokeilematta. Pisteitä ropisi ihan mukavasti.

Ryhmän tavoitteiden seurantaan saa domissa kyllä keskittyä että muistaa aina kohteen vaihtuessa siirtyä, ja toisaalta omasta porukasta kyllä eksyykin jollei pidä varaansa, ja jos ryhmänjohtaja ei omaa laumaansa kutsu kokoon tarvittaessa.

Illan viimeisessä pelissä meillä oli vajaa squadi ja siihen pölähti joku torvelo jenkki korkea-arvoisinpana upseerina mukaan ja ryhmänjohtajaksi. Mahtoi olla hauskaa kuin koko muu porukka puhui suomea :D Tosin hepun johtotaidot olivat kyllä surkeat muutenkin, osasi tosin pelata ja tappoja sai kyllä aikaan.

OIC taas oli hyvinkin suulas loppupeleissä, mutta alussa tuntui ettei heppu tee mitään, kun ei saatu mitään strategista tukea ja ainut spawnpiste oli hevon kuusessa. No, torjuntavoitto lopulta saatiin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On se peli...hyvän mätön päätteeksi edes häviäminen ei harmita.:D

Miinusta tulee ainoastaan lähinnä tuosta squadin muodostamisesta. Zipper voisi lisätä jonkun yksinkertasen Finding squad tai Idle napin ettei tarvitsisi lähetellä summassa kutsuja porukalle joka on jo jossain squadissa/koiraa kusettamassa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miinusta tulee ainoastaan lähinnä tuosta squadin muodostamisesta. Zipper voisi lisätä jonkun yksinkertasen Finding squad tai Idle napin ettei tarvitsisi lähetellä summassa kutsuja porukalle joka on jo jossain squadissa/koiraa kusettamassa.

Totta, ryhmien hallinta on todella tuskastuttavaa tuon takia.

Tosin olin huomaavinani, että ryhmässä jo olevia ei voi kutsua. Ainakin joidenkin kohdalla "kutsu ryhmään" ei ollut mahdollista vaikka olivat idlenä aulassa. Ja edelleenkään ryhmäkutsut eivät toimi jos kutsun lähettää pelissä jo olevalle pelaajalle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten muuten medicit, onko mielestänne porukan herättely ollut helpompaa hyökkäys-, kuin puollustustehtävissä? Hyökkäyksissä medicit tuntui herättävän henkiin riippumatta millaiseen tulitukseen raato herää.

Tiedä häntä, kun puolustaessa rintamalinja on usein asettunut paikoilleen, jolloin kevyellä varustuksella lääkintämies ehtii huutojen ja ruudulla olevan informaation turvin juoksemaan hätiin sinne tänne. Maastot tulevat tutuksi ja jo pelkkä ilmoitus tyyliin "lääkintämiestä tarvittaisiin täällä sillan alla!" riittää kertomaan suunnan minne seuraavaksi ravata.

Hyökätessä sen kohkaamisen keskellä ei aina pysy ihan messissä porukan olinpaikoista. Silloin tulee valittua ehkä se ryhmän ydinporukka, joka liikkuu tiiviimmässä muodossa. Liikkeellä myös itse joutuu useammin turvautumaan itselääkintään, joka on heti pois muilta. Noita suoraan tuleen herätyksiä tapahtuu silloin tällöin, ehkä vähän enemmän tarvitaan vielä harkintaa sen morfiinin kanssa.

Lääkintämiehen työ on palkitsevaa ja antaa mukavan vaihtoehtoisen roolin sen räiskinnän rinnalle. Hintana tästä saa kuitenkin itse osumaa, varsinkin kun päällä oleva varustus on usein kevyin mahdollinen ja liikkeellä täytyy pysyä tiukassakin tilanteessa.

Itsellä jäi kokeilu tuohon yhteen kertaan, mutta huomenna uusiksi. Jahka kutsuja satelee, niin mikin kanssa riehumaan sverin puolelle.

Kannattaa myös itse olla aktiivinen. Klaanin jäsenlistan kautta liittyy suoraan täydennysmieheksi ja tekee itsensä tykö, tai sitten perustaa oman squadin ja poimii samaiselta listalta pelkässä Online-tilassa olevia pelaajia riveihin. Rohkeasti vain aloite omiin käsiin!
 
Ylös Bottom