Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Aletaan pikku hiljaa olemaan oikeassa vauhissa mag-miittiä ajatellen.

[
MAG.png
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Aletaan pikku hiljaa olemaan oikeassa vauhissa mag-miittiä ajatellen.

Tosi hyvä, että olet lyönnissä. Mulla oli eilen todella vaikeeta päästä Darienissa C:lle. Koko porukka Salanirhaajaa myöten raiskas mua rajan tuntumassa niin, että tuli äiten lihapullia ikävä :eek:

Ei oikeen tahtonu koko meidän klaanista (FIN) päästä kukaan eteenpäin lentokone-spawnilta.

Täytyy vaan koittaa nostaa ukkoa, niin eiköhän se pikkasen parane.

Oon vaan aina ollut enempi tukimies, ku tappaja (lue: pelaan joukon hyväksi omasta hengestä piittaamatta :D )

Meitä toivottavasti kans tarvitaan, kun suuret geimit alkaa.

Kannattaa ehkä tehdä jotain sotasuunnitelmaa ennen kunnon matseja. Esimerkiksi ettei kaikilla ole samaa load-outtia, vaan osa sitten hiilaa ja toiset tahkoavat sen kuuluisan suon yli niin, että heilahtaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eli kaikki pelaa FIN klaanissa nyt? Onko siellä vain ne jotka aikoo osallistua kisoihin vai muitakin?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos joku team FIN upseereista olis joskus linjoilla niin vapautin ukkoni kutsuja varten eli Lauri-fin- Sver ja Lauri--fin-- Valor. Kiitän.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen tuli taas pelikokemusta lisää sillä pääsin tykkiin sieppauksessa. Kyllähän tuo ihan hyvin sujui. Muut tiimipelaajat pitivät hyvin huolen ettei vihollinen pääse tuhoamaan. Sain eilen kutsun Team Finlandiin. Onko tuo nyt KFS:n korvaava klaani?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mä vapautin myös tunnarinit niin sverillä kuin valorilla eli saa kutsua... pakko päästä taas pelaamaan suomiseurassa :D

Huomasin samalla kuuluvani sverin tunnarilla 4 eri klaaniin :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

saiskos team finland kutsua sverin puolelle kanssa viper8561 (kaveripyyntöjäkin saa laittaa)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

pnu_:n SVER ukko kaipaa vielä FIN kutsua.
Toisessa slotissa oleva Valor ukko on jo ok.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Näköjään yleinen palsta on muuttunut värväysketjuksi. Siispä: SokeriTorakka kaipailee kutsua MM-kisatiimeihin, sekä Severille, että Valorille. :cool:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei ole kuulemma tyhmiä kysymyksiä, vaan pelkästään tyhmiä kysyjiä joten kysytään nyt sitten: miten ryhmän kärjestä saa valittua pelimoodit? Nimittäin jo muutaman kerran käynyt siten, että kun (tahtomattaan) päätyy ryhmän kärkeen, niin sitten ei mistään voi valita mitään? Bugi vai kädettömyyttä?
 
Ylös Bottom