Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Matrix 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoopo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hoopo

New Member
Eli milloinkahan se tulee? Näin matrixin ensimmäisen kerran vasta joskus kuukausi sitten ja nyt pitäis saada jatkoa.
 
Aaliyahille kävi vähän köppäsesti, eli aika paljon matskua tais mennä hukkaan..? Alunperinhän leffan piti ilmestyä aikaisemmin.
 
Matrix on kyllä yksi parhaimpia leffoja mitä oon koskaan kattonu. Se juoni... Se vaan panee miettimään :D. Ja toisena on tietenkin kaikki ne jumalattoman hienot efektit ja virallisesti elokuvahistorian cuulimpana kohtauksena se Aula, kun Trinity ja Neo alkaa vähän riehumaan.

Joo, ja tuolta www.thematrix.comista voi käydä myös katsomassa Matrix Reloadedin teaserin...
 
Jep, liput paikalliseen teatteriin on jo taskussa, ensi-iltaan tietty. Harmi vaan, että eivät ole mitenkään paikkakohtaisia, nyt täytyy mennä tuntia aikaisemmin odottamaan ja sen jälkeen vielä kiilata kaikkien läpi :(

No, toivottavasti leffa on sen arvoinen :)
 
Jepjep, joskus ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä katsomaan elokuvaa Tennispalatsiin. Ainakin mitä olen IMDB:sta lukenut ensikommentteja elokuvasta, ei varmasti tule pettymään, mikäli piti ykkösestä. Ja kuinka siitä ei voisi olla pitämättä. ;)
 
Tietääkö kukaan tuleeko Matrix Reloadedista digitaalikopiota Kinopalatsiin? Katsoin Episode 2:n Kinopalatsissa digiprojektorilla ja mielestäni kuva näytti reilusti paremmalta kuin tavallisissa teattereissa (ennenkaikkea siksi, että kuva oli täysin kohinaton). Olisi mukava katsoa myös Reloaded samalla tavalla, koska luvassa on kuitenkin aikamoista efektitykitystä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
Nimim. Soon-To-Be-Työtön (ihan pakko mainostaa)
Uh.. Olet siis niiden (epä)onnekkaiden irtisanottujen joukossa? Kai Nokia nyt edes kirjoittaa sinulle hyvät suositukset, että pääset johonkin toiseen firmaan töihin?
 
Jees, I'm the lucky bastard :)
Onhan tuossa pääsykokeet kolkuttamassa kuukauden päästä, ja totean itseni siellä taas kerran liian tyhmäksi, aion vedellä lonkkaa koko kesän ja ihmetellä elämän tosiasioita vasta syksyllä.

edit: sorry offtopic, mutta täähän on tätä matriisia..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
aion vedellä lonkkaa koko kesän ja ihmetellä elämän tosiasioita vasta syksyllä
Lyökää hynttyyt yhteen Frankin kanssa - hänelle kävi vielä kurjemmin.

oK - Back to topic:

Saitteko lippunne hyviltä paikoilta, vai eturivistä? Itse olisi tarkoitus mennä katsomaan Matrix: Reloaded vasta myöhemmin.
 
Pakkohan se on mennä katsomaan, mutta varmastikin jää kesäkuun alkupuolelle. Ensi-ilta ei ole niin tärkeä minulle.
 
Onko täällä minun lisäkseni muita jotka ei ykösosasta tykänny? Keanu Reevesiä pöllömpää näyttelijää on vaikea löytää. Löytyisiköhän anti-fanclub jostakin...
 
Ylös Bottom