Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Max Payne (: The Movie?)

Vastaus: Max Payne: Payne & Redemption


Wou. Muutoin vaikutti tyyliltään varsin - itse asiassa erittäin - onnistuneelta, mutta mikä ihme tuo siivellinen matafaka tuossa lopussa oli? Näyttää menneen astetta mystisempään suuntaan. Ja mitä tapahtui ensimmäisen Max Paynen hawaji-paidalle? =) Traileri nosti odotuksia paljon.
 
Vastaus: Max Payne: Payne & Redemption

Wou. Muutoin vaikutti tyyliltään varsin - itse asiassa erittäin - onnistuneelta, mutta mikä ihme tuo siivellinen matafaka tuossa lopussa oli? Näyttää menneen astetta mystisempään suuntaan. Ja mitä tapahtui ensimmäisen Max Paynen hawaji-paidalle? =) Traileri nosti odotuksia paljon.

Nuo "matafakat" ovat lähes varmasti vain vertauskuvallisia, eikä oikeita "demoneja". Jos traileria tulkitsin oikein, mennään tässä vähän lähempänä Max Payne 1:n meininkiä. "The flesh of fallen angels".. anyone? MP 1:ssä oli juuri tälläinen saatananpalvoja psyko, joka oli melkoisen suuressa roolissa. Ei tästä todellakaan mitään Constantinea tule.

Itse odotan hyvin innolla. Monet ovat haukkuneet Marky Wahlbergin valintaa, mutta itse luotan mieheen. Oli melkoisen kovis nimittän The Departedissa.
 
Vastaus: Max Payne: Payne & Redemption

Nuo "matafakat" ovat lähes varmasti vain vertauskuvallisia, eikä oikeita "demoneja". Jos traileria tulkitsin oikein, mennään tässä vähän lähempänä Max Payne 1:n meininkiä. "The flesh of fallen angels".. anyone? MP 1:ssä oli juuri tälläinen saatananpalvoja psyko, joka oli melkoisen suuressa roolissa. Ei tästä todellakaan mitään Constantinea tule.
Jep, voipi olla, että lopun pätkä olikin esim. uni/huumauskohtauksesta.

Täälläkin on alettu odottaa jo kovasti, ja traileri on pyörähtänyt useita kertoja näytöllä.
 
Vastaus: Max Payne: Payne & Redemption

Näyttää kyllä tosi Max payne 1:ltä joka on siis tosi hyvä asia. Jopa tuo bullet time hyppy oli lähes samanlainen kun pelissä. Kuola valuu kyllä tätä odotellessa.
 
Vastaus: Max Payne: Payne & Redemption

Jep, voipi olla, että lopun pätkä olikin esim. uni/huumauskohtauksesta.

Täälläkin on alettu odottaa jo kovasti, ja traileri on pyörähtänyt useita kertoja näytöllä.

ELOKUVAN VIRALLISELLA SIVULLA OSOITTEESSA http://maxpaynethemovie.com/ kerrotaan juonesta mm. että "Max joutuu taistelemaan luonnollisen maailman ulkopuolelta tulevia vihollisia vastaan".

Oh, and BTW, voinks mä tehä tälle oman aiheen? Jotenki tuo nimi on minusta tyhmä.
 
Max Paynesta, tuosta urheasta huumekauppiaiden niittaajasta ja pikselipeltojen kovasta jätkästä ollaan tekemässä elokuvaa.

In english-juttua leffasta Pediassa.
Leffan virallinen sivu jossa mm. traileri ja juonta.

Itse ainakin odotan innolla elokuvaa, toivottavasti tulee jo tänä vuonna. Wikin mukaan julkaisupäivä on lokakuun 17.

Kuulemma (Wikipedia taas :p ) leffan ikärajaksi tulee ainakin Ameriikoissa 13 ja ylöspäin. Toivottavasti täälläkin, niin vois mennä kattomaan ilman vanhempia :)
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

Kuulemma (Wikipedia taas :p ) leffan ikärajaksi tulee ainakin Ameriikoissa 13 ja ylöspäin. Toivottavasti täälläkin, niin vois mennä kattomaan ilman vanhempia :)

Ei kuulosta hyvältä. Pahoin pelkään, että elokuvassa on jotkut kohtaukset vesitetty..
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

Tänään pitäisi mennä ensi-iltaan katsomaan, toivottavasti ei petä.:)
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

Pelit-lehden järjestämässä ennakkonäytöksessä kävin ja itse pidin jonkin verran elokuvasta. Näytteleminen oli vähän tönkön tuntusta mutta juonen idea ja legandaariset bullettimet anto max payne meininkiä. Eli minun mielestä iha Ok-elokuva.
Muutama ystävnin kyllä sanoi että huonoin leffa vähään aikaa.
Mene ja tiedä
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

Eilen kävin tämän katsomassa ja oli lievä pettymys. Pari siistiä kohtausta, joista tuli pelit mieleen, mutta siihen se sitten jäikin. En ainakaan kavereilleni voi suositella maksamaan täyttä leffalipun hintaa tästä. Arvosanaksi korkeintaan 2/5.
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

jeps. eilen tennarin ykkösessä kävin sen katsomassa, ja täytyy sanoa, että ihan hyvää kamaa... jos on pelannut pelit. muuten ei luultavasti aukea samalla tavalla. alkaa aika hitaasti ja tylsästi, mutta mitä pidemmälle mennään niin sitä parempaa kuvaa se ruutu siitä suoltaa.

taisi olla alan waken traileri siinä ennen mainoksia, mutta itse missasin sen melkein kokonaan :(
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

Todella surkea elokuva, jolle en vieläkään viiden päivän jälkeen katsomisesta keksi mitään pelastavia tekijöitä. Tylsää ja puuduttavaa ja mielikuvituksetonta menoa, jollaista näkee tusinoittain vuodessa. Eipä ole vieläkään yhtäkään hyvää pelifilmatisointia tullut nähtyä.
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

^ No hei, olihan Mortal Kombat aikanaan hurja elämys... Samoin Dead or Alive oli aivan hillitön :D
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

Todella surkea elokuva, jolle en vieläkään viiden päivän jälkeen katsomisesta keksi mitään pelastavia tekijöitä. Tylsää ja puuduttavaa ja mielikuvituksetonta menoa, jollaista näkee tusinoittain vuodessa. Eipä ole vieläkään yhtäkään hyvää pelifilmatisointia tullut nähtyä.

Oletko itse pelannut Max Payne -pelejä? Elokuva on "kuulemma" suunnattu Max Payne -pelejä pelanneille. Netissä pyörivien mielipiteiden mukaan näin ei asia kuitenkaan ole.

BTW. Itse olen ajatellut mennä katsomaan leffan huomenna oikeastaan Alan Wake trailerin takia.
 
Vastaus: Max Payne :) The Movie?)

Oletko itse pelannut Max Payne -pelejä? Elokuva on "kuulemma" suunnattu Max Payne -pelejä pelanneille. Netissä pyörivien mielipiteiden mukaan näin ei asia kuitenkaan ole.

BTW. Itse olen ajatellut mennä katsomaan leffan huomenna oikeastaan Alan Wake trailerin takia.

Molemmat Max Paynet on läpi pelattu ja molemmat löytyvät kotoakin. En kyllä elokuvasta löytänyt mitään yhtäläisyyksiä muutamien nimien ohella peleihin. Se, että paikat ja hahmot ovat nimetty samoin kuin peleissä mutta käyttäytyvät ja ovat muutenkin täysin erilaisia kuin lähdemateriaalissa on jo tekijöiltä joko surkeaa ymmärrystä materiaalia kohtaan tai muuten vain laiskuutta.

Elokuvaa muutenkin vaivasi päämäärättömyys ja surkea juonenkuljetus. Mutta palkinnon veivät kuitenkin Mona Saxin surkea näyttelijätär, Mila Kunis, ja ehkä vuoden huonoin dialogi mitä elokuvissa on nähty?
 
Ylös Bottom