Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MediEvil

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet
    ps4
P

Poistettu jäsen 3274

Guest
medievil-hero-banner-01-ps4-us-06may19


Alusta: PS4
Kehittäjä: Other Ocean Emeryville
Julkaisija: Sony Interactive Entertainment
Julkaisu: 25.10.2019

Koe alkuperäinen seikkailu uudelleen PlayStation®4:llä. Fanien rakastama suosikkipeli on uudistettu haudasta ylöspäin ja klassinen pelattavuus on yhdistetty silmiä hivelevän kauniiseen 4K-grafiikkaan.

Asetu Sir Daniel Fortesquen luurankoon. Hän on hieman hömelö (ja kauan sitten kuollut) ritari, jonka hänen vihollisensa, paha velho Zarok, vahingossa herättää henkiin. Dan saa uuden mahdollisuuden kukistaa pahimman vastustajansa, ja hän päättääkin pelastaa Gallowmeren kuningaskunnan ja ansaita paikkansa aitona sankarina.




Demo saatavilla 06.10 asti.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joku kuitenkin kysyy, että onko suomitekstit, niin ainakin demossa on, jos pleikan käyttis on Suomeksi. :)
 
Tätä on tullut odotettua jo kauan ennen Crashin ja Spyron remastereita. Pitääpä kokeilla demoa, että saako vielä edes vähä samaa fiilistä kuin silloin kersana.
 
Demo oli yllättävän näyttävä ja ihan kivaa pelattavaa oli. Taistelussa näköjään myös kilvelle käyttöä. Kamera ja Sir Danielin liike ei ei ihan sulavinta ja parasta ollut, mutta varmasti paljon parempi mitä alkuperäinen toteutus.

Itse aikoinaan hakkasin PS1:llä demoa aika paljon ja olin hulluna pelin päähahmon, mutta itse kokoversio on mulle mysteeri. Vähän sama kuin Spyron kanssa.

Positiivinen yllätys traileireihin verrattuna, jotka eivät hirveästi sytyttänyt pelaamaan peliä. Eiköhän Remaster-versio tule joskus pelattua.
 
Hauskahan tuo demo oli kyllä, voisi jopa 34e hintaan harkita ostavansa
 
Tästä pelistä olen kuullut usein puhuttavan, koskaan en ole kuitenkaan nähnyt siitä mitään - saatika pelannut. Tätä voisi jopa harkita. Katsonpa ohessa olevan videon, niin saa hieman lihaa luiden ympärille.

Kovasti on tyylikkään näköinen. Graafinen puoli tuo varsin vahvasti mieleen Kingdom of Amalur: Reckoning -pelin ja siitä pidin todella paljon. Täytyypä pistää harkinnan alle ja kokeilla demoa odotellessa.
 
No toisin kuin Spyro ja Crash niin Medievil ei ollut aikoinaan mikään arvostelu menestys ja jakoi ihmiset vahvasti kahtia. Jos ne pelimekaniikat eivät toimineet kaikille silloin 20 vuotta sitten niin ei ne toimi nytkään vaikka siihen mitä ultrasuper grafiikoita vetäis päälle. Peli näyttää silti niin symppikseltä et täytyy se jostain super alesta hommata ja kokeilla.
 
Tykkäsin aikoinaan orkkiksesta, mutta ei mitään muistikuvaa mitä siinä siinä tehtiin. Ehkä alennusmyynnistä...
 
Onko tämä taas näitä "fyysisiä" julkaisuja, joissa lähes puolet (tai joskus enemmänkin) pitää ladata? Laski intoa vielä entisestään ja pelihän ei muutenkaan ollut ostoslistalla ensimmäisenä. Demo oli "ihan ok" ja tuntui paremmalta miltä näytti videoilla.

Fiilis pelistä on, että voisi pelata kun ehtii ja halvalla saa. Voi mennä kyllä ohi kokonaankin jos ei ole aikaa tätä varten, sillä Game Pass pukkaa taas laatua ja vieläpä tuoretta sellaista, joten eihän tässä mitään itse ostamiaan pelejä edes ehdi pelata. Eikä tunnu enää olevan järkeäkään niitä ostaa kun tulevat Game Passiin - jos ei heti, niin jossain vaiheessa.
 
Hyvä että on tajuttu laittaa järkevä hinta. Aivan kuten uudelle Yooka-Layleellekin.

Nintendo ei taas tunnu tätä osaavan, vaan kaikki remaket sun muut on aina se 60 euroa. Eipähän tarvitse kauheasti Switchiä rasittaa. Sony on paras esimerkki remakejen ja muiden pienempien julkaisujen hinnoittelusta. Helposti tulee ostettua vaikka jo julkaisussa kun on heti järkevä hinta.
 
Hyvä että on tajuttu laittaa järkevä hinta. Aivan kuten uudelle Yooka-Layleellekin.

Nintendo ei taas tunnu tätä osaavan, vaan kaikki remaket sun muut on aina se 60 euroa. Eipähän tarvitse kauheasti Switchiä rasittaa. Sony on paras esimerkki remakejen ja muiden pienempien julkaisujen hinnoittelusta. Helposti tulee ostettua vaikka jo julkaisussa kun on heti järkevä hinta.
Erittäin hyvä kirjoitus! Tässä iso syy siihen miksi Nintendo on kovin paljon itseäni alkanut ärsyttää. Lisäksi toki ärsyttää ylipäätään tuo valtava määrä porttauksia ja remakeja, joista yksikään ei minua tuollaiselle nuhapumppukolhollekannettavalle tule ikinä kiinnostamaan. Nintendon omat pelit ovat toki useimmiten vähintään hyviä ja silloin tällöin erinomaisia. Niitä omia pelejä tulee vain aivan liian vähän. Ja siksi Switch pölyyntyy itselläni pölyyntymistään, kun samaan aikaan tehokonsolit (PS4 PRO/XboxOne X) saavat lähes kaiken mielenkiintoni. Ei noita Switchin tehoilla olevia remakeja/portteja voi mitenkään jaksaa pelata, ja sitten muutoinkin on paljon enemmän laadukasta omaa matskua noille molemmille tehokonsoleille.
 
Nick tehnyt jälleen vertailuja ja tällä kertaa Medievilistä, kuinka paljon peli on teknisesti parantunut kun välissä on 3 konsolisukupolvea. Mielestäni tämä on hienompi kuin Crash tai Spyro vaikka nekin olivat upean näköisiä remakeja.

 
Peliä tullut nyt pojan kanssa pelattua ja hauskaa on ollut. Myös pakko sanoa että peli on perkeleen haastava :D
Crash Bandicootin remaster tuntui kanssa haastavalta, niin kaippa me ollaan totuttu nykypelien helppouteen :D

Oman Medievilin hain tänään ja saa odottaa hyllyssä jonkun aikaa, että saan muita pelattua pois alta.
 
Ylös Bottom