Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Megadrive: Pier Solar 2008

vboom

New Member
Uusi megadrive RPG tulossa loppuvuodesta tai ensi vuoden alku puolella. Kyseessä Pier Solar, jonka kotisivu ja ennakkovaraus: piersolar.com Itse laiton tilaukseen. :cool:

2006 ilmestyi Beggar Prince (2006, uusintapainos 2007), joka on myös RPG, siitä lisätietoa beggarprince.com Oma löytyy kaapista. En vain ole saanut aikaiseksi tutustua siihen juurikaan :eek:
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Jep. Tuli itsekkin tilattua tuo muutama päivä sitten. Innolla odotellaan. Mielenkiintoinen toi cd tasoisen musiikin toisto Mega-CD:ltä, mutta itse peli toistetaan kuitenkin cartridgelta.
25 euroa taisi peli maksaa posteineen, ei paha ollenkaan.
Toivottavasti jouluksi ehtii...

Nyt siis joka jamppa tilaamaan omansa. Eka erä on vain 400 kappaletta ja uusi erä tehdään vasta kun tilauksia on tarpeeksi (kasaavat cartit itse kellarissa).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Mukavaa että vanhalle rakkineelel löytyy vielä "kotitekoisia" roolipelejä ja pakko tuo on pistää tilaukseen :) myös sivsuton flashissa soiva biisi jää päähän pörräämään.

Youtubesta löysin pienen trailerin
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Sieltä Media osiosta voi myös ladata demon.
Tuli testailtua äkkiä mutta koska peli on kuitenkin jo tilattu niin turha sitä oli sitten sen enempää demoilla. Pelailee kokoversiota sitten kunnolla.
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Pirusoikoon! Pisteet kyllä kotia että tekevät tuommosen julkaisun!!! DC:hän vielä elää jotenkuten mutta että megadrive/genesikselle niin huhhuh. Laitanpa heti ensiviikolla tilaukseen!
Toivottavasti tuo aika mittari pitää paikkaansa. Tilasitteko muuten kumpaa versiota? Oishan se hauska supportoida tota touhua tuolla kalliimmalla versiolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Toivottavasti tuo aika mittari pitää paikkaansa. Tilasitteko muuten kumpaa versiota? Oishan se hauska supportoida tota touhua tuolla kalliimmalla versiolla.

Itse meinasin supportata kalliimmalla versiolla. Olisi nimenkin saanu manuaaliin ja lopputeksteihin ja niinpäin pois. Mutta totesin sitten etten kuitenkaan niin rahoissa ole (vaikkei se nyt loppupeleissä montaa euroa olisi se ero ollutkaan). Eli halvemman tilasin. Mitenköhän posti polkee suomessa joulun aikoihin...
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Veikkaan että jos ne vaikka jo lähettäs viikkoa ennen joulua niin saa olla aika hyvä mäihä että saapuu tänä vuonna. Toivottavasti noille ei oo kauheesti nyt menekkiä kun vasta ensviikolla pääsee ite tilaa ja eivät paina kuin sen 500kpl! Lisätäänpä vielä että mistähän hitosta löytys toi CD 2ver laite? Ois hienoa kyllä saaha kunnon soundit peliin!!!!
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Hurraa tilattu on! nyt vain pitää jaksaa odotella että peli saapuu:)
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Onkohan se nintendo tappanut fasistisilla säännöillään tällaisen toiminnan vai miksiköhän näitä ei tule SNES:lle...
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Jahas. Tuli sähköpostia jossa ilmoitettiin että julkaisu venähtää. Foorumilla heittelivät kevät 2009 veikkauksia. Saas nähä miten tänkin käy...

Näköjään myös muovikotelosta on siirrytty pahviseen tuotanto ongelmien takia.
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Kohta varmaan ilmoittavat että tuleekin vaan sega cd:lle poltettuna cd-r:nä :p
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Nin tai postiin kolahtaa levyke jossa on rom tiedosto jota voi sitten emulla pelailla.
No, kunhan eivät vaan ala lisää rahaa vaatimaan...
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Nin tai postiin kolahtaa levyke jossa on rom tiedosto jota voi sitten emulla pelailla.
No, kunhan eivät vaan ala lisää rahaa vaatimaan...

Ei vaan sähköpostiin sujahtaa linkki josta voit imuroida pelin rom-tiedoston, kunhan ensin rekisteröidyt johonkin palveluun.
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Ei vaan sähköpostiin sujahtaa linkki josta voit imuroida pelin rom-tiedoston, kunhan ensin rekisteröidyt johonkin palveluun.
Ei vaan juoppo jostain syrjäkujalta antaa paperin jossa on linkki maksulliselle warez-sivulle ja sieltä löytää linkin pelimateriaaliin josta pitää tehdä peli itse.
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Saapi nähä mitenkähän vielä käy.... mutta kuha ees rahansa saa takasi jos käy kusisesti koko julkasun kanssa.
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Ikävältä kuulostaa. Tosin, jos yksi graafikko on tosiaan häipynyt ja vienyt kaiken graffan mukanaan niin kai siinä jokunen tovi menee, että saavat tehtyä uudet tilalle. Kunhan vain laatu pysyy hyvänä niin kuukausi pari ei mua ainakaan haittaa.
 
Vastaus: Megadrive: Pier Solar 2008

Onko peli vieläkään tullut ulos? Itse en ole vieläkään saanut peliä vaikka reilu vuosi sitten ennakkoon tilannut.
 
Ylös Bottom