Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Messenger ongelma

Kuunaama

Member
Mites kun boxilla käyttää messengeriä, niin pystyykö nickiä jotenkin muuttamaan, vai näkeekö se henkilö kenen kanssa keskustelen aina vain pelkän sähköpostiosoitteen?
 
Vastaus: Messenger ongelma

Mites kun boxilla käyttää messengeriä, niin pystyykö nickiä jotenkin muuttamaan, vai näkeekö se henkilö kenen kanssa keskustelen aina vain pelkän sähköpostiosoitteen?

Mitä oon kattellut, niin mulla näkyy nickinä aina se mikä siihen on tietokoneen messengerillä jäänyt. Boxin kautta ei pysty muuttamaan.
 
Vastaus: Messenger ongelma

Mitä oon kattellut, niin mulla näkyy nickinä aina se mikä siihen on tietokoneen messengerillä jäänyt. Boxin kautta ei pysty muuttamaan.

Kumma juttu, kun Live messengerissä vaihdoin nickiä varmaan kymmenen kertaa, niin boksin mesessä nick ei kuitenkaan vaihtunut, mutta webmessengerin kautta vaihto sitten onnistui.
 
Vastaus: Messenger ongelma

Mun tietääkseni pystyy 360:kin. Kun kijrjaudut sisään liveen ja xboxiin ja näihin muihin, niin otat siitä sen pelaajakortin ja avaat sen. Sitten sieltä se edit profile, sitten sieltä vain se name kohta ja sinne kirjoitat mitä haluat.
 
Ylös Bottom