Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Minkä takia Side ops listassa jotkut tehtävät on tehty mutta ne ei silti muutu harmaaksi?
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Koska ne voi jostain tuntemattomasta syystä tehdä myös uudestaan. Ei tunnu mitään vaikuttavan mihinkään vaikka valkoisena pysyvät. Trophykin aukesi jos sitä mietit.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Koska ne voi jostain tuntemattomasta syystä tehdä myös uudestaan. Ei tunnu mitään vaikuttavan mihinkään vaikka valkoisena pysyvät. Trophykin aukesi jos sitä mietit.

Ei ole tuntemmattomasta syystä vaan on ihan muuten vaan auki jotta olisi open world vähän toimekkaampi ja niitä voi tehdä uudestaan. Oliko se niin että 6:sta kategoriasta on aina 1 avoinna.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Ei ole tuntemmattomasta syystä vaan on ihan muuten vaan auki jotta olisi open world vähän toimekkaampi ja niitä voi tehdä uudestaan. Oliko se niin että 6:sta kategoriasta on aina 1 avoinna.

Hyvä tietää! Entä kun noita sideopseja uusii (eliminate/rescue highly skilled jne.), saako niistä aina joka suorituskerralla uusia kovatasoisia tyyppejä motherbaseen? Siis tehtävien targetit: prisonerit ym.

Onkohan kukaan tutkinut tuota, että jos mother basen väki-limitti ylittyy ja tulee ilmoitus, että nyt dismissataan automaattisesti jengiä, niin lähteekö sieltä waiting roomin turhia kavereita vai kenties suoraan tiimeistä osaajia?
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Hyvä tietää! Entä kun noita sideopseja uusii (eliminate/rescue highly skilled jne.), saako niistä aina joka suorituskerralla uusia kovatasoisia tyyppejä motherbaseen? Siis tehtävien targetit: prisonerit ym.

Onkohan kukaan tutkinut tuota, että jos mother basen väki-limitti ylittyy ja tulee ilmoitus, että nyt dismissataan automaattisesti jengiä, niin lähteekö sieltä waiting roomin turhia kavereita vai kenties suoraan tiimeistä osaajia?

Enpä ole huomannut, että sieltä porukkaa laitettaisiin edes oikein pihalle pihalle automaattisesti. Jos platformit on täynnä ja hankit uutta porukkaa niin ne menee automaattisesti heille parhaiten soveltuvaan platformiin, josta sitten huonoimmat siirtyy waiting roomiin tai muille platformeille, joissa on vielä tilaa. Eli jos vaikka hankit R & D platformille S-rankin tyypin ja kaikki platformit on täynnä se menee R&D:hen automaattisesti ja sieltä väistyy kaveri waiting roomiin. Usein tietenkin joutuu brigin kautta käyttämään nuo kaverit, mutta sama homma kuitenkin, kun ne sieltäkin liittyvät joukkoihin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Peli korvaa automaattisesti heikompaa porukkaa paremmilla ja heittää huonommat tyypit waiting roomiin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Enpä ole huomannut, että sieltä porukkaa laitettaisiin edes oikein pihalle pihalle automaattisesti. Jos platformit on täynnä ja hankit uutta porukkaa niin ne menee automaattisesti heille parhaiten soveltuvaan platformiin, josta sitten huonoimmat siirtyy waiting roomiin tai muille platformeille, joissa on vielä tilaa. Eli jos vaikka hankit R & D platformille S-rankin tyypin ja kaikki platformit on täynnä se menee R&D:hen automaattisesti ja sieltä väistyy kaveri waiting roomiin. Usein tietenkin joutuu brigin kautta käyttämään nuo kaverit, mutta sama homma kuitenkin, kun ne sieltäkin liittyvät joukkoihin.

Ihan hauskaa ja jos asiaa kattelee laajalla mielellä niin aika autenttistakin, vaikkakaan peli ei varsinaisesti ole realistinen, ACC:ssä "odotellessa" on kun uudet naamat kattelee läpi ja nakkisormet ja väkivaltaiset oon potkinu manuaalisesti pellolle. Kerran kokeilin heittää pari tappelemaan waiting roomiin mutta tappelivat vaan ja loukkaantuivat, sanokaa onko tästä mitään hyötyä, että ne heittää sinne tappelemaan? Tällainen pieni micromanagerointi on myös hauskaa ja mikä usein sopii tällaisiin sandbox -peleihin. Omalla tavalla syvyyttä luovat kun ovat tehneet persoonallisuutta ja parannuksia tavaroiden kehitykseen sitä kautta. Itse olen myös laittanut compat unittiin kaikista nakkisormisimma ja ne on tullut muutaman deployn jälkeen vähemmän nakkisormisina takaisin.

Pelissä vaan näkyy Hideo Kojiman käden jälki joka asiassa mikä on vaan iso plussa, anteeksi jos taas hehkutan mutta ottakaa miehestä ja miehen projekteista selvää jos mies ja miehen pelit ei ole tuttuja :p
Noh creditit tietysti pyörii joka pää- ja sivutehtävän jälkeen mutta siihen on syy konami.

Btw mulla on esim. prisoner extraction 02 ja 03 uusittavia sideopseja, että vähän ainakin randomilla tuntuu menevän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Hyvä tietää! Entä kun noita sideopseja uusii (eliminate/rescue highly skilled jne.), saako niistä aina joka suorituskerralla uusia kovatasoisia tyyppejä motherbaseen? Siis tehtävien targetit: prisonerit ym.

Onkohan kukaan tutkinut tuota, että jos mother basen väki-limitti ylittyy ja tulee ilmoitus, että nyt dismissataan automaattisesti jengiä, niin lähteekö sieltä waiting roomin turhia kavereita vai kenties suoraan tiimeistä osaajia?
Joo, harvemmin ne on kuitenkaan kovatasoisia. Sotilaiden tasot on riippuvaisia heroism pisteistä. Mitä enempi sitä, sitä enempi S rankin jätkiä.

Kun limit menee täyteen heikoimmat poistuu automaattisesti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Tsaijai, tuli vähän aasialainen olo kun makoilin pusikossa, selvitin vartijoiden liikkeitä ja odotellessa söin nuudeleita puikoilla :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Tehtävä 29: Metal Archaea. Miten?

Olen yrittänyt nyt varmaan kymmenen kertaa, ei tuu mitään. Sellaisen ratkaisun keksin (kaksi sain nurin näin), että odottaa kun Ghost hyökkää ja sitten "tainnuttaa" lähitaistelulla, ampuu voimakkaalla haulikolla haarniskaa pois ja jatkaa sit siitä...mutta pirun vaikeaa silti.

Pelaan Xbox Onella, en ole uskaltanut ottaa Quietia mukaan save-bugin pelossa (onko se korjattu?).
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Tehtävä 29: Metal Archaea. Miten?

Olen yrittänyt nyt varmaan kymmenen kertaa, ei tuu mitään. Sellaisen ratkaisun keksin (kaksi sain nurin näin), että odottaa kun Ghost hyökkää ja sitten "tainnuttaa" lähitaistelulla, ampuu voimakkaalla haulikolla haarniskaa pois ja jatkaa sit siitä...mutta pirun vaikeaa silti.

Pelaan Xbox Onella, en ole uskaltanut ottaa Quietia mukaan save-bugin pelossa (onko se korjattu?).

Quiet-bugi on korjattu myös boksin puolella. Pelin käynnistäessä pitäisi tulla tästä ilmoitus. Itse en ihan vielä ole tuossa tehtävässä, joten siihen en osaa kommentoida.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Tehtävä 29: Metal Archaea. Miten?
Oma taktiikkani spoilereiden alla:

NVG-lasit päässä spottailin Ghostit etäältä ja laitoin ilmapommituspyynnön tulemaan. Toista kunnes ovat kuolleet. Tai jos haluaa vähän nopeuttaa ja stealth-camo on käytössä, spottaa vihu, juokse näkymättömyysviitta päällä tarpeeksi lähelle ja lasauta raketinheittimellä tms. raskaalla aseella naamaan. Tosijätkät voi hiipiä ihan viereen ja latoa viereen C4:ää tai miinoja.

Quietista on vain vähän apua, koska ainakin mulla neito otti siipeensä jo muutaman laakin jälkeen. Mutta auttoi toki hieman antamaan läpsykankkua Ghosteille.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Oma taktiikkani spoilereiden alla:

Quietista on vain vähän apua, koska ainakin mulla neito otti siipeensä jo muutaman laakin jälkeen. Mutta auttoi toki hieman antamaan läpsykankkua Ghosteille.

Minulla Quiet tappoi kaikki ihan sillä ekalla snipalla joka sillä on. Ilmeisesti skullsit keskittyi meikäläisen riehumiseen tarpeeksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Jätän tämän vain tähän, koska ei kai kauneutta ja tunnetta tarvitse sen enempää perustella...

[video=youtube;jbYcToMMLqI]https://www.youtube.com/watch?v=jbYcToMMLqI[/video]
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Miten saan Quietin käyttöön? Oon aikoja sitten saanut sen jo tehtävästä mutta kaveriks en oo sitä saanu
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Miten saan Quietin käyttöön? Oon aikoja sitten saanut sen jo tehtävästä mutta kaveriks en oo sitä saanu
Huomaat kyllä sitten, eli pelaa vaan eteenpäin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Jätän tämän vain tähän, koska ei kai kauneutta ja tunnetta tarvitse sen enempää perustella...

Joooo, ihan hyvin toi Joostenin likka vetää... Mut tässäpä se kiistaton MGS-kuningatar: [video=youtube;z9utXoWkE-w]https://www.youtube.com/watch?v=z9utXoWkE-w[/video]

One Hayter, One Donna, One Hideo, One......kyl te kai tajuutte jo..

ps. Vähän sama juttu ton Fabren kans 2k-ketjussa: paljon meteliä, mutta ei mitään OIKEETA perustetta länkytykselle...

Jep, pystyy kans taas ;) ...GOML

MuiSi!
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Sain nyt aseiden tuunauksen auki. Miten niitä aseiden osia saa lisää? Onko se niin että jos haluan vaikka assault luokan aseita päivitellä niin täytyy ostaa monta erilaista sen luokan asetta?
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

On kyllä ihan mahdotonta tuo toisten FOB:hen hyökkäys. Yhden päässyt tuurilla, mutta silloinkin oli täys alertti päällä ja kolme muuta sen jälkeen epäonnistunut jo ensimetreillä. Omaan baseen kyllä muilta onnistuu aina nuo hyökkäykset.
 
Ylös Bottom