Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS2 sons of liberty

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 100%PSG
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

100%PSG

New Member
Tälläinen peli tuli hankittua 3 läpipeluun innoittamana. Kolmonen menikin hardilla läpi, vaikka en ollu näihin peleihin ennen tutustunut, niin jäin tässä heti alkuunsa jumiin. Siinä kohtaa kun ollaan fatman tapettu, niin mennään siihen keskus rakennelmaan. Siellä kerroksessa B1 sen yhden oven taakse ei pääse, kun siinä pitää laittaa silmät sen koneen tarkastettavaksi. Kysymys siis kuuluu: mitä pitää tehdä, että tuosta ovesta pääsee?
Lisäkysymys vielä, hankin pelin käytettynä ja ohjevihko on todella onneton läpyskä, jossa on vain sarjakuva. Kuuluko sen olla näin vai puuttuuko paketistani jokin vihko?
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

100%PSG sanoi:
Tälläinen peli tuli hankittua 3 läpipeluun innoittamana. Kolmonen menikin hardilla läpi, vaikka en ollu näihin peleihin ennen tutustunut

Et ole ennen tutustunut, vaikka olet pelannut 3 kertaa läpi? :confused: (No joo, tarkoitit varmaan että 3:n läpipeluun innoittamana.)

Muistelisin, että homma onnistuu, jos laitat koneeseen jonkun muun silmät.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

Joo sitä tarkoitin etten enne kolmosta.
Joo kyllähän ne muiden silmät kävi mielessä, mutta missä niitä myydään?
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

Siellä on meneillään edullinen poistomyynti: joka vartijalla on silmäpari mukanaan, ja niitä saa lainata, kun ensin ottaa jampasta lujan niskaotteen. (Ajattelin, etten olisi kertonut ratkaisua ihan suoraan, jotta olisi jäänyt hieman keksimisen iloa sullekin. :) )
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

ok. no oon kyll koittanu mutt tehny jotenkin väärin koitetaan uudestaan. kiitos.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

100%PSG sanoi:
ok. no oon kyll koittanu mutt tehny jotenkin väärin koitetaan uudestaan. kiitos.

Pitää vaan viedä se vartija ihan silmätarkistusjutskan viereen, niin johan pitäisi tapahtua. Joo ja se ohjekirja on tosiaan se pelkkä sarjakuva.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

Vartijaa ei tarvitse raahata retina scanneriin. Hänhän kävelee siitä ohitse, joten oikein ajoitettu niskaperseote saa oven auki.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

joo kyllähän se homma hoitui. nyt oon siinä ko on harrieri tuhottu ja pitäis jatkaa matkaa. oon pudonnu veteen joku 30 kertaa. vittu palaa kiinni :mad: .
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

Siitä taisi päästä yli joko hyppäämällä suoraan sieltä reunalta tai sitten kävelet sitä putkea pitkin johon pitää mennä sitä kaidetta pitkin. Varmaan kyllä tiesitkin jo nuo mutta kerroinpa kuitenkin.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

joo kyll oon siitä jo päässy, nyt oon siinä ko raiden herää alasti ja pitäis hankkii tavarat takaisin. palailen aiheeseen jos jumitun johonkin kohtaan.
oli muuten helppo vastus se vamp meni ykkösellä läpi, enkä menettäny "energiaa" ennen kun se heitti niitä ihmeellisiä juttuja jotka esti liikkumisen.
tähän asti oon kyll enemmän pitäny kolmosesta ei tää oo vielä sytyttäny ihan samalla tavalla.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

no jatkoin tota peliä, edellisessä viestissäni mainostamasta kohdasta. ni mitä vittua siinä oikein tapahtuu ko peli tuntuu sekoavan ihan täysin, se esimies alkaa soittamaan aivan jatkuvalla tahdilla puheluita joissa ei oo mitään järkee. esim. käskee lopettaa pelaamisen ko oon pelannu kuulemma liian paljon (totta), ja valittaa sen huonosta taloudellisesta tilanteesta. :confused:
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

100%PSG sanoi:
no jatkoin tota peliä, edellisessä viestissäni mainostamasta kohdasta. ni mitä vittua siinä oikein tapahtuu ko peli tuntuu sekoavan ihan täysin, se esimies alkaa soittamaan aivan jatkuvalla tahdilla puheluita joissa ei oo mitään järkee. esim. käskee lopettaa pelaamisen ko oon pelannu kuulemma liian paljon (totta), ja valittaa sen huonosta taloudellisesta tilanteesta. :confused:

Joo se sekoileminen kuuluu asiaan, joten siitä ei kannata hätäillä ;) Jatka vaan eteenpäin, niin syy sekoilemiselle selviää.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

jep jep taas ollaan edistytty. nyt oon siinä kohtaa missä taistellaan solidusta vastaan, oon sitä nyt muutaman kerran koittanut, eikä meinaa millään aueta. jos jotain jippoo olis heittää? :rolleyes:
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

yksi homma mitä ei tule ajatelleeksi ihan heti: blockaa käyttämällä L1:stä(muistaakseni)
ja ne ammukset on helppo väistää juoksemalla tai sitten tekemällä kärrynpyörän.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

100%PSG sanoi:
jep jep taas ollaan edistytty. nyt oon siinä kohtaa missä taistellaan solidusta vastaan, oon sitä nyt muutaman kerran koittanut, eikä meinaa millään aueta. jos jotain jippoo olis heittää? :rolleyes:

jep käytä blockia, varo kuitenkin kahen käden iskua joka menee sen läpi. tee comboja kun saat soliduksen iskun torjuttua. kun solidus syttyy liekkeihin, homma helpottuu. pysyt vain paikallas ja torjut oikeasta suunnasta (kun solidus tekee äännähdyksen, hän iskee). Varo pistohyökkäyksiä.
 
Vastaus: MGS2 sons of liberty

joo-o no sehän meni läpi se kohta(vinkeistä oli hyötyä). ja peli loppu siihen :eek: . no en voi sanoa,että oli ihan paska hankinta, mutta kyllä kolmonen voittaa tän mun mielipiteissä selvästi. kyll nyt vähän himottaa et se ykkönenkin pitäis hankkii, mutta jos ekas vetäis kolmosen läpi ykköstä etsiessä.
 
Ylös Bottom