Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mieleltään ja toiminnaltaan avoin COD "klaani" @PS3

Kaani

New Member
Elikkä hyvää iltaa ihmiset. Rekisteröidyin juurikin äsken tänne klaaniseuran toivossa, ja vaihdoinkin polkua järjestäjäpuolelle. Eli, suoraan asiaan:


  • Perustan juurikin tässä ja nyt uuden "klaanin" (en oikeis tahdo kutsua sitä sinänsä klaaniksi, dunno why. Mieluummin vaikka yhteisö), joka ainakin vielä keskittyy ainoastaan CODeihin. Ei haukata liian isoa palaa kerralla :p
  • Klaani toimii PS3:lla. Kyllä. EI PS4. (vielä)
  • Pääasiassa olen ajatellut peliksi BO2 (koska se on melkeinpä ainoa peli mitä itse CODeista pelaan), mutta ajattelin kaiken counter-logiikan mukaan olla epäitsekäs ja hyväksyä mukaan jokaikisen MP-CODin alkaen aidosta ja alkuperäisestä numero neljästä.
  • Kyseessä EI OLE quickscope/trickshot/whatsoever -klaani, mutta emme sulje ketään ulkopuolelle. Tryhard on erittäin sallittua, mutta hei, olemmehan kaikki loppujen lopuksi vain pitämässä hauskaa. At least I hope so.



  • Tulossa massasta poikkeavia huomioita; 1. Mikki ei ole pakollinen. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi olisi. Itsekään en omista. Kommunikointi voidaan aivan hyvin hoitaa mm. etukäteen. Luotetaan, että pelaajat osaavat lukea peliä niin, että jatkuva suolistoryönän tunku korviin ei olisi tarpeellista. Älkää tulkitko väärin, totta kai kommunikointi on tarpeellista, mutta ei mitenkään maailmaa mullistavaa. 2. Aktiivisuus ei todellakaan ole vaadittavaa. Tämän lauseen monet voivat tulkita väärin, ja ymmärrän sen kyllä. Lauseen sisältö tarkoittaa suunnilleen tätä: "Olen hankkimassa halukkaita pelaajia uuteen klaaniin. Tavoitteena on muodostaa toimiva pikku yhteisö, josta voi löytää todenäköisesti peliseuraa tarpeen vaatiessa, sekä osallistua kilpailulliseen toimintaan. MUTTA, muistakaa tämä. Kaikki pelaajat eivät pelaa 24/7. Enpä kyllä tunne ketään, joka pelaisi, ei sen puoleen. SIIS, yritän koota halukkaita ja antaa mahdollisuuden heillekin, jotka eivät pysty (tai halua) pitää jatkuvaa aktiivisuutta yllä. Ei pelkoa, ei teitä pahemmin mihinkään eroteta. Riveissä on aina mukavaa olla porukkaa :)" 3. DOGE Ei vaan kolmatta ei ole. Heh :D

Loppuhuomioita: Itsekään en pääse usein pelaamaan, ja siinä se jippo onkin: olen ainakin nyt alkuun tämmöinen "isoveli" yläpuolella ;) Pidän siis toimivuudesta huolta ja hoidan asioita kuntoon. (voiko ympäripyöreämpää vastausta olla) Teistä, oi arvoisat potentiaaliset jäsenet, tämä kaikki on kiinni. Te täällä pelaatte, ME täällä pelaamme, eikä kukaan muu. Kaikki siis ovat aivan yhtä tasa-arvoisia (jätetään hallinnolliset jutut pois). Muistakaa, en ole tod. näk. kertonut kaikkea tarpeellista, joten kyselkää runsaasti; pyrin vastaamaan kaikkeen, mihin pystyn ja kun ehdin. :)

Yhteydenotto:

Steam:
PeliKaani
PSN: DirectXVirus
Kik: Yuppikayee (ihan vaan jos joku haluaa mobiilina yhdistäytyä :p)


Hyvää Uutta Vuotta 2015 & toivottavasti harkitsette halukkaat asiaa! :)
 
Ylös Bottom