Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä dvd-asema ?

BaDari

Well-Known Member
Niin ajattelin tosiaan tässä josko ostaisi toisen Xboxin tähän näin tuon vanhemman rinnalle ja aloin miettimään että mistä sen tietää mikä dvd-asema missäkin on ?
Tarkoitan esim. noita uusia bundle-paketteja että onko niissä kaikissa thomssonit vaiko philipsit vaiko samsungit ?
Ja mikäs noista kyseisistä dvd-asemista sitten on paras ?
Itselläni on Thomsson tuossa vanhassa boxissa ja kyllä se toimii, mitä nyt pari ddetä tullut, ja nyt haluaisin hommata sitten uuden ihan siltä varalta jos vaikka alkaa tulemaan jotain häikkää tuon vanhemman boxin thomssonin ja uusien pelien kanssa.
Kiitos etukäteen.
 
Niissä kaupoissa missä myyjät ovat bundlepaketit suostuneet avaamaan, kyseessä on ollut aina Thomson. Paremmuudesta sen verran että kaverilla on vanha boxi jossa on tietenkin se Thomsoni ja jotkut pelit heittää DDE:n aina silloin tällöin ja DVD-leffoissa asema saattaa hyppiä kohtauksia itsestään yli. Levyn naarmimista ei ole tapahtunut.

Samsung vaikuttaa eri foorumien perusteella parhaalta, tosin siitäkin on ollut teamxboxissa valituksia. Sen sijaan Philipsistä en ole nähnyt kehuja enkä valituksia, tiedä sitten olisiko se modittomassa koneessa paras vaihtoehto.
 
Samsungin asema on kuulemma kaikkein paras. Sitten Philips. ja................................................................sitten Thomson. Täys paska.

Itse onneksi sain tuon Samsungin, vaikka pelkäsinkin Thomsonia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
Samsungin asema on kuulemma kaikkein paras. Sitten Philips. ja................................................................sitten Thomson. Täys paska.

Itse onneksi sain tuon Samsungin, vaikka pelkäsinkin Thomsonia.

Thomson ei ole paska, vaikka sinä niin luuletkin, itselläni on ainakin toiminu CD-R/RW levyt.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Avasin xboxin ja kummastuin ku DVD-aseman päällä luki philips.
Käyttäytyy kuin Thomson.

Mulla on taas päinvastoin, Thomson on mutta käyttäytyy kuin Samsung
 
Thomsonin asema ei missään tapauksessa ole paska. Itselläni on Toisessa Boxissa Thomson toisessa Samsung. En ole huomannut mitään eroa toimivuudessa, eikä minkäänlaisia naarmuja ole ilmestynyt kummastakaan asemasta. Voi tietysti olla, että jotkut Thomsonin erät ovat olleet heikompia.

DVD-elokuvien toimivuuden osalta en tosin osaa sanoa mitään.
 
Olen valehdellut teille tahtomattani :( Huomasin juuri että minullahan on philipsin asema eikä thomson :) Olin katsellut niitä asemoista piirrettyjä kuvia ja ne valehteli minun silmille! Luulin että se ero olisi paljon suurempi mitä se todellisuudessa oli, sillä se pieni ympyrä mikä siinä keskellä on niin on vain millin heitto siinä. Pyydän anteeksi kaikilta jotka ovat menneet harhaan minun takiani :) Olen erittäin pahoillani.

T: Sarine
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Thomson ei ole paska, vaikka sinä niin luuletkin, itselläni on ainakin toiminu CD-R/RW levyt.

No ylivoimaisesti eniten on valittamista näkynyt eri keskustelu foorumeilla Thomsonin asemista. Voi olla, että jotku erät ovat olleet sitten heikompia kuin toiset niin kuin Olof sanoi, mutta niin kun sanoin niin Thomsonista olen kuullut eniten negatiivista kommenttia. Ylivoimaisesti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Huomasin juuri että minullahan on philipsin asema eikä thomson :)

Niin ja kannattaisihan se ensin katsoa mikä asema itsellään on ennen kuin tulee oma "Thomsoniaan" puolustamaan :D

no offense ;)
 
Totta on, että Thomsonin asema on kerännyt eniten negatiivista palautetta. Suurin osa negatiivisesta palautteesta minkä olen nähnyt, on kuitenkin koskenut Thomsonin huonoa kykyä toistaa poltettuja levyjä. Se ei varmasti ole näistä kolmesta asemasta paras mahdollinen, mutta paskaksi sitä vain en voi missään tapauksessa haukkua, koska minulla ei ole mitään ongelmia ollut sen kanssa.
 
Mutta jos huomenna ostan tuon Bundle:n vain pelaamiseen ja DVD:eihen katseluun, niin onko siitä mihinkään?En usko ainakaan että modaisin, kun ei ole edes laajakaistaa täällä.

EDIT:Vastaan vain tähän, kun joku tuossa sanoi että kaikki bundle boxit omistavat thomsonin, niin mulapa sattui olemaan phillips, ainakin kelkan mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom