Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä konsoli sopii SINULLE?

DemonWithin

New Member
Mikä konsoli SINULLA sopii?

Testaa itsesi ja katso, mikä konsoli sinulle sopii parhaiten. Tämä tarvii 56k yhteyden tai nopeamman sekä flash- playerin.

Game Plan
 
Johan oli pitkä testi, mutta lopussa kiitos seisoi, kuten sanotaan. Gamecubehan sieltä ilmestyi, juuri niinkuin pitikin :) . Oli muuten aika taidolla tehty flash. Äänet vain vähän tuppasi pätkimaan tällä yhteydellä, ei varmaan tarpeeksi puskurointia.

Edit:huijui...meinasin kirjoittaa cuben pienellä. Älä lyö Jumala.
 
Cube tuli, niinkuin pitikin. Mutta kyllähän tuon nyt osasin päättää jo itsekin sillä tiedän jo tarkalleen että Cube on PS2:n ohella kone joka sopii minulle parhaiten.
 
Milloinkahan testistä paljastuu Xbox-fanipoika, jolle testi ilmoittaakin sopivimmaksi koneeksi PS2:n, tai toisinpäin... ;) Ehkäpä näin on jo käynytkin, mutta eihän sitä täällä voi mainostaa tai maine menee... :)
 
Hehee... Xboxia suositeltiin mulle mm. näillä asioilla: DVD Playback (vastasin että en aio käyttää konsolia dvd soittimena) ja Most powerfull (vastasin että teho ei ole tärkeintä) ;)
 
Räkspoks sielt tuli, mut toi juttu tuntu jotenkin kummalliselta :
siin sanottiin et jos haluut pelaa online osta ps2, mut kylhän xboxillekkin on tulossa online pelejä... ja ton mielest ainoo asia mikä vaikuttaa siihen millä koneella on paras ohjain on käsien koko. En tykänny tost jutust, se oli jokseenkin... epärealistinen
 
Muutenkin toi systeemi oli typerää! Ne suositteli mul PS2:ta, mullekin kelpaa XBox:)
 
Mulle se yritti tyrkyttää xboxia. Miten käsien koko vaikuttaa konsolin valintaan? Ja olihan noi ennalta arvattavia noi kysymykset.

No tottakai se sitä xboxia yritti mulle työntää kun tuo msnbc:kin on microsoftin kätyreitä.
Taidan silti ostaa sen xboxin, ihan vaan vittuillakseni.
Pidän sitä GC:n telineenä.
 
Heh, minulle tuli PS2. No sehän minulla kyllä toisaalta jo onkin. :D
Gamecube ja XBox voivat olla myös ostoslistalla, mutta kyllä Cube aina XBoxin peittoaa koska Boxin pelit on niin helvetin kalliita...
 
Minulle tuli Gamecube. Itseasiassa sellaisen voisin ostaakin, kunhan ensin nakee miten se yleistyy taalla.
 
Playstation2 tuli.
mä kyl vastasin niihi kysymyksiin niin että oisin odottanu sen suosittelevan mulle Xboxia.
noh PS2:n mulla jo on, ja harkitsen Xbox:n tai Cuben ostoa.
ja valinnan teen vain ja ainoastaan pelien perusteella, niinkuin varmaan valtaosa tekee. enkä mieti esim. mitää käsien kokoa, kavereiden määrää tai pelaajien ikiä.
 
PS2:sta lykkäs.
Mielestäni ihan hienon näköinen, mutta hemmetin huono testi. Ois voinu sanoa vaikka prosenttiarvot joka konsolilta.
 
Ylös Bottom