Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Sä hipetihei oot vaan niin karski jätkä ettei sulla mikään kestä ;) mulla tuo 300:n on kestänyt kyllä hyvin! Sattui hyvä yksilö!

Mulla oli kans hyvä yksilö kun oli aivan niitä ekoja. Kun miettii et pelkästään verkkiksessä se palautusprosentti ja huolto prossat hipovat "rattien rintamalla" taivaita :D

Näytä liitetiedosto 15957
Ja tuohan yli 10% voi taroittaa vaikka 19% tms. Eli ei hyvältä näytä :rolleyes:

En mä usko että nuo on ajettu rikki, kaikilla se kalibrointiongelma tai joku muu sähköbitti vinossa... Se on vaan huonoa laatua.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

En mä usko että nuo on ajettu rikki, kaikilla se kalibrointiongelma tai joku muu sähköbitti vinossa... Se on vaan huonoa laatua.
Näin mäkin uskon tai tiän ainaski omalta kohaltani. Eka ratti meni gt6:sta muutaman kerran ajellessa,toka sit driveclubia ja pcarsia.

Saas nähä miten thrustmasterin dd ratti kestää.:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Gtplanetin foorumin kyselyssä on 54.7% vastanneista on ollut ongelmia T300rs kanssa.
64 vote(s) 54.7%

Kyllähän tuo tappaa aika tehokkaasti käytettyjen rattien kauppaa, ite en ainakaan uskaltais ostaa käytettyä T300 mistä on takuu loppunut, onhan se tuokin tavallaan Thrustmastersin etu :)

https://www.gtplanet.net/forum/threads/poll-thrustmaster-t300rs-gte-reliability-poll.329969/
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Gtplanetin foorumin kyselyssä on 54.7% vastanneista on ollut ongelmia T300rs kanssa.
64 vote(s) 54.7%

Kyllähän tuo tappaa aika tehokkaasti käytettyjen rattien kauppaa, ite en ainakaan uskaltais ostaa käytettyä T300 mistä on takuu loppunut, onhan se tuokin tavallaan Thrustmastersin etu :)

https://www.gtplanet.net/forum/threads/poll-thrustmaster-t300rs-gte-reliability-poll.329969/

Surkeeta... 64 ääntäkin on jo jonkinlainen otanta kuitenkin kun puhutaan yli puolesta hajonneesta/ongelmasta.



Oikeastaan olen vain tosi tyytyväinen että myin oman T300RS:n... Siinä ei ollut mitään vikaa mutta vika olisi ollut aika kallis ainakin mulle. Olen miettinyt kyllä T500:een vaihtamista kun en pääse sopimukseen omien "devilien" kanssa tuosta G29:n ulkonäöstä ja kun pitäs olla TH8A vaihteisto. Tuo Logitechin vaihteisto on täysi lelu... Menee pirun hankalaksi :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Menee pirun hankalaksi :D

Osta vaan se t500, niin sillähän siitä pääsee.. [emoji14] hintakin taitaa olla aika samaa luokkaa kuin Logitechilla nykyisin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itselle ei ratin ulkonäöllä ole merkitystä ja vaihdekeppi oli jo G27:n omistaessa lähes turhan panttina! Olen niin laiska, ettei huvita vaihdella yhtämittaa ruoria edestakaisin esim. jotain formuloita varten! :D G29:llä tullut viime aikoina ajeltua ainoastaan PCars formuloilla ja on ollut niissä oikein toimiva! G29 polkimet myös hyvät!

Rattia alle 500 euron hintaluokasta miettivänä tekisin valinnan tällä hetkellä T500RS:n ja G29:n välillä omien tarpeiden/mieltymyksien mukaan...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Avasin äsken nuo thrustmaster T150 polkimet kun eilen kaasu meni veltoksi ja jousihan siellä poikki oli viikon hellän käytön jälkeen.
Ei muuta kuin repimään driving forcen polkimia auki jos niistä saisi jousen. Huikeaa laatua kyllä nuo polkimet *lisää haluamasi kirosana*.

edit:

Ei sopinut jouset. Jopa ikivanhassa driving force gt:ssa ne on reippaasti isommat ja jämerämmät. Ihan uskomattomat rimpulat kyllä nuo thrustmasterin jouset.
Muuten voisi ostaa ne paremmat polkimet, mutta ei siinäkään oikein järkeä ole kun tarkoitus oli dirtissa vielä fiilistellä pari rallia ja sitten loebista ja wrc 5:sta urat läpi ja ratti takaisin laatikkoon odottamaan seuraavaa ostosta joka varmaan olisi vasta gt sport.
Ei tuon takia oikein raaskisi ostaa 90e polkimia kun nuo vakiotkin on muuten itselle täysin riittävät. Lisäksi epäilyttää se miten jalat mahtuu kun polkimia on jo kolme ja jalan koko on siro 45. Ei ne polkimet varmasti niin isot ole mitä noissa vakio polkimissa?

Lisäksi tykkään noiden vakio polkimien tuntumasta vaikka kaikki niitä tunnottomiksi haukkuukin. Pelaan paljain jaloin joten varmaan sen takia tunnen ihan helposti kuinka paljon sitä kaasua tai jarrua painan. Jos jarru olisi yhtään jäykempi niin se jopa haittaisi pelaamista.

Ei kellään sattuisi olemaan turhana tai puoliksi rikki olevia vakio polkimia joista voisi myydä mulle jousen/jouset?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Hyvin sopii siro 45, itsellä on vielä vakiota leveämpi poljinpinta jarrussa ja tulee ajeltua kengät jalassa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mitaapa se vakiopolkimien väli. Noissa kolmen polkimen versioissa pitäisi olla joku 5cm se väli ja poljinlevyt on hieman pienemmät kun vakio T150 polkimissa. Taisi jollakulla muullakin mennä jousi poikki vakiopolkimista. 90€ ei ole edes paha hinta noista T3PA:sta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Poljinten väli kapeimmasta kohdasta 4.5cm ja leveimmästä 5cm.
Onko noissa t3pa polkimissa sitten ihan kunnolliset ja kestävät jouset? Jos kukaan noita on mennyt avaamaan.
Koitin googletella, mutta ei tunnu löytyvän mitään ja muutenkin google tyrkyttää lähinnä pro versioon liittyviä juttuja.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Poljinten väli kapeimmasta kohdasta 4.5cm ja leveimmästä 5cm.
Onko noissa t3pa polkimissa sitten ihan kunnolliset ja kestävät jouset? Jos kukaan noita on mennyt avaamaan.
Koitin googletella, mutta ei tunnu löytyvän mitään ja muutenkin google tyrkyttää lähinnä pro versioon liittyviä juttuja.

T3PA:n jouset on tehty toistamaan pitkää liikettä toisin kun vakiopolkimien jouset, uskoisin että nuo vakiopolkimien jouset ei ole kunnolla karkaistua eikä ole siis edes tehty varsinaisesti tuohon käyttöön. Harvassa on kyllä kuvat avatusta T3PA:sta ja itellä ei sitä ole vielä koska käytän G25:n polkimia.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Poljinten väli kapeimmasta kohdasta 4.5cm ja leveimmästä 5cm.
Onko noissa t3pa polkimissa sitten ihan kunnolliset ja kestävät jouset? Jos kukaan noita on mennyt avaamaan.
Koitin googletella, mutta ei tunnu löytyvän mitään ja muutenkin google tyrkyttää lähinnä pro versioon liittyviä juttuja.

Muutaman kuukauden ollut t3pa polkimet,en oo avannu niitä,mut vielä on ainakin jouset kestänyt.
En oo kuullut/lukenut,ett noista ois jouset menneet poikki.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tarttiskohan sitä sitten uskaltaa t3pa hommata.
Sellainen kysymys vielä, että kai nuo toimii kaikkien pelien kanssa joiden kanssa T150 yleensäkin toimii?
Kytkin ei tietenkään toimi jos peli ei sitä tue ja sille minulla ei ole edes mitään käyttöä.

Edes thrustmasterin sivulta ei löydy tuohon vastausta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tarttiskohan sitä sitten uskaltaa t3pa hommata.
Sellainen kysymys vielä, että kai nuo toimii kaikkien pelien kanssa joiden kanssa T150 yleensäkin toimii?
Kytkin ei tietenkään toimi jos peli ei sitä tue ja sille minulla ei ole edes mitään käyttöä.

Edes thrustmasterin sivulta ei löydy tuohon vastausta.
Toimii kyllä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Pelle,varmasti noihin sun hajonneisiin polkimiin löytyy esim. varaosaliikkeistä sopivia jousia,eikä maxa paljon.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^Varmaan löytyisikin, mutta en mä kyllä tuon jousen kanssa ala käymään jokaista liikettä läpi ja kysy, että löytyykö tällaista.
Laitoin motonetin ja bilteman hakuun vaan sanan jousi ja oli niissä kaikenlaista, mutta ei tuollaista. Kai tuolle joku virallinen nimikin on.

Selasin tätä aihetta kuukausia taaksepäin ja opein, että t3pa:n kytkintä voi käyttää dirt rallyssa ja loebissa käsijarruna. Se olisi kyllä varsin tervetullut uudistus jos siihen vaan tottuu. Nyt mulla on ollut käsijarru oikean puoleisessa vaihteenvaihto "lipareessa" ja sitä on varsin ikävä käyttää kun renkaat on oikelle päin linkussa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^Varmaan löytyisikin, mutta en mä kyllä tuon jousen kanssa ala käymään jokaista liikettä läpi ja kysy, että löytyykö tällaista.
Laitoin motonetin ja bilteman hakuun vaan sanan jousi ja oli niissä kaikenlaista, mutta ei tuollaista. Kai tuolle joku virallinen nimikin on.

Voin sanoa että olen tämän kylän sekatavarakaupoista kytännyt noita jousia ja niitä ei tahdo olla. Motonetissä olis mut ne on pirun paksuja... Clas Ohlsonillakaan ei näkynyt hyllyissä viimeksi... :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Miksi et vie polkimia takuuseen?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Miksi et vie polkimia takuuseen?

Kaksi syytä.

1. Mä haluan pelata just nyt :D

2. Mulla on tuoreessa muistissa tämä verkkiksen rannekello juttu: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/73299-riita-249-eun-kellosta-nain-verkkokauppacom-selittaa-tylya-vastausta
Siitä tarkemmin tämä kohta "Lisäksi Verkkokauppa.com vaatii Kärkkäiseltä 53 euron maksua ”selvästi aiheetta tehdystä takuupalautuksesta”, jos hän ei suostu maksamaan kellon korjaamisesta vaadittua 353 euroa"

Olen avannut polkimet ja sitä yleensä ei sallita jotta takuu säilyy. Lisäksi johdon alla olevan ruuvin yläpuolella on niin paljon naarmuja, että sitä ei voi olla näkemättä. En tiedä mistä tulivat. Varmaan ruuvista kun sovittelin sitä paikoilleen samalla kun painoin pohjaa paikoilleen eli on selvää, että olen noita ronkkinut.
Mahdollinen useiden kymmenten eurojen maksu "turhasta tarkistuksesta" ei hirveästi houkuttele pakkaamaan tuota laatikkoon ja lähettämään verkkikselle.
Päätin kuitenkin avata kun omppu sanoi, että sillä oli vaan jousi lähtenyt pois paikoiltaan kun koki samoja ongelmia kaasun kanssa. Omppu muuten muisti väärin sillä maaliskuussa oli todennut, että sillä oli jousi poikki.

Nyt vaakakupissa on siis 90e polkimet joiden pitäisi olla paremmat + kytkintä ilmeisesti voi käyttää käsijarruna vs mahdollinen kymmenien eurojen maksu turhasta takuu keikasta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mun tietääkseni avaaminen ei vaikuta takuuseen koska sinettiä ei ole.
 
Ylös Bottom