Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No juu vähän jäykempi jousi kun olis.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuli vähän säädeltyä noita FFB asetuksia ja kyllä ratilla löytää kaikki kanttareet ja eturenkaiden luiston menetyksetkin, en tiedä mikä tuossa G25 oli kun sillä ne löyty kerran sadasta, ilmeisesti ne eivät vaan toimineet ylipäänsä eli ei mistään asetuksistakaan ollut apuja. Vaikuttas siltä että tämä riittänee asetuksien suhteen, tuo pc:n puoli etenkin on kuitenkin sellanen viidakko jos lähtee tutkimaan jokasta asetusta suurennuslasilla, menee ikä ja terveys.
Jarrusta en tiedä kun minusta se simuloi aika hyvin sitä kun jarrupoljin on pohjassa, jos se olisi vähänkin löysempi lopussa, se olisi sama kun reikä jarruputkessa... Mutta väärinpäin ne kyllä on normi autoon verattuna... :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Saakos tuota FFB säädettyä PS4 jostain?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Saakos tuota FFB säädettyä PS4 jostain?
Riippuu täysin pelistä mitä säätöjä on tarjolla. Mitään yleistä säätömahdollisuutta ei ps4:ssä ole.
 
No juu vähän jäykempi jousi kun olis.
Tai sit se tuplapedaali.
70eb818fca68294086e63aebe8757db7.jpg
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toi oliskin mahtava. Mistähän saa, kellään tietoo?
 
Sulla kesti liian kauan, mul meni 17s [emoji2]

Mut aikas hintavalta näyttää, mut menee se ostoon kumminkin. Tänks
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Joskus olin tilaamassa tuolta tommosta tuplapedaalia, tai tilasinkin. Piti olla varastossa mutta mitään ei kuulunut.
Tarkistinkin sähköposteista miten se homma meni.
12.6.2015 tilasin moisen läpyskän .
5.7 kyselin, että missä tilaus menee? Vastaus tuli, että huomenna lähtee, jotain varasto ongelmia.
22.7 laitoin viestiä, että kestää liian kauan ja perun tilauksen. Vastaus tuli, että ok, palautetaan rahat.
4.8 kyselin sitten, että koskas ne rahat tulee? Että seuraavaksi otan yhteyttä PayPaliin. No seuraavana päivänä,
5.8 ne sitten palautui.
Eli varauksella tuolta tilaus sitten. Toki saattaa olla, että niillä olikin jotain häikkää siellä ja useimmilla tuolta tilanneilla homma sujunut mallikkaasti. Mutta tämä siis oma kokemukseni. Harmi, olisi ollut varmasti hyvä tommonen pedaali "viritys" En vaan päässyt testaamaan eikä enää ole Logitekkiä :eek:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

https://www.karkkainen.com/tuotekuva/ISO/6414671050242.jpg

Itse laitoin linkissä olevan tyyppisen lattaraudan pätkän jarru ja kytkinpolkimen väliin pedaalien alle.
Ajaa saman asian kuin tuollainen tuplapedaali.

Itselläni on Playseat ja senkään takia ei ole kytkintä tullut käytettyä, kun rattitelineen pystytanko on jarrupolkimen kohdalla ja sitä oli mahdoton käyttää.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust



Oli se sittenkin hieman leveämpi kuin linkissä mutta tuolta se näyttää paikoillaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust



Oli se sittenkin hieman leveämpi kuin linkissä mutta tuolta se näyttää paikoillaan.

Tämä on fiksumpi ja halvempi ratkaisu. Jos ruuvien kolot matsaa niin voi saada molemmat polkimetkin ihan vierekkäin ilman että jää rakoa...

Noitahan saa muuten ihan yleismallisenakin automaattivaihteisin autoihin, kannatta selata autokaupat netistä läpi, kai joku sellasia tuning osinakin myy...?
 
Tämä on fiksumpi ja halvempi ratkaisu. Jos ruuvien kolot matsaa niin voi saada molemmat polkimetkin ihan vierekkäin ilman että jää rakoa...

Noitahan saa muuten ihan yleismallisenakin automaattivaihteisin autoihin, kannatta selata autokaupat netistä läpi, kai joku sellasia tuning osinakin myy...?

Noita polkimiahan saa säädettyä sivuttais suunnassakin mutta kyllä ne minulla ovat niin lähekkäin kuin vain saa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Joku on laittanut Wheel Stand Pron tällee väärinpäin, jolloin jalkojen välissä ei ole tota putkea. Kokeilin kerran itse, mutta en oikein saanut sopivaa asentoa. Kysyin tolta, että eikö toi ratti ole liian kaukana, niin vastas että ei, koska penkkiä saa siirrettyä lähemmäs. En tiedä, mutta voi kait se toimiakkin sopivalla penkillä. Itselle ei ollut tullut mieleenkään vääntää se noin päin :p

aaa.png
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

"Kotikonstein" viritelty tuplapedaali oli myös itellä käytössä joskus, mutta näin sukkasillaan ajavalle oli pidemmän päälle turhan jäykkä..."kenkämiehille" voi olla hyvinkin toimiva ratkaisu.:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Joku on laittanut Wheel Stand Pron tällee väärinpäin, jolloin jalkojen välissä ei ole tota putkea. Kokeilin kerran itse, mutta en oikein saanut sopivaa asentoa. Kysyin tolta, että eikö toi ratti ole liian kaukana, niin vastas että ei, koska penkkiä saa siirrettyä lähemmäs. En tiedä, mutta voi kait se toimiakkin sopivalla penkillä. Itselle ei ollut tullut mieleenkään vääntää se noin päin :p

aaa.png
Tuota voisikin joskus kokeilla, olen muutenkin jo pidentänyt telineen keskiputkea kun oli liian lyhyt niin voisi toimiakin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Joku täältä teki kans tuollaisen virityksen mutta kun mietin niin eikö ongelmaksi tule se että putki on jarru ja kytkinpolkimen välissä herkästi? Tuota pitäisi oikeestaan nostaa takaa vielä ylös jonkun 5cm jotta polkimet tulee enempi poljettavaan asentoon ja tuon putken kiinnityskohta ylemmäs. Parastahan tuossa olis tehdä uusi keskiputki ja siihen pieni mutka, mutta se taas olisi sitten jo jotenkin jollakin fysiikan lailla heiluri... Jos mulla olisi tuo kuvan mukainen istuinalusta niin laitttaisi tohon GT Omegan standin, sopisi kuin nenä päähän... Ja joo, tuo ratti on minusta liian kaukana se on ihan näkyvissä. Kädet pitää saada koukkuun hieman. Olen itse pitänyt mittana sitä että ratin alareuna on polvilumpioiden takana, eli itseenpäin, tuossa kohdassa mistä alkaaa polvien luut... (onko taas näin vaikeeta selittää sitä :D)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

G29 jarru naksahtaa kovaa silloin tällöin kun sitä polkaisee kunnolla. Yleensä kun ei ole vähään aikaan polkaissut pohjaan. Muilla samaa? Alkaa häiritä.
 
Ylös Bottom