Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Itseä häiritsee toden teolla se että tuo buttkicker toimii vain GT Sportissa, ei siis muissa peleissä.
Ratti on vielä liian kallis, pari sataa kun tippuu alkaa tapahtua enempi. Toki tuo T300 hajoamisrumba on myös syönyt asiakkaita.
 
10-35kg ainoastaan ja ton mukaan toi näyttäs olevan ollu jo kauan tehtynä..pc ja ps3:)
http://www.mediafire.com/file/1gaus9sio77izdg
Jep.. Tuo käyttöohje on pyörinyt netissä vuosikaudet, mutta ei ole ikinä kuitenkaan myyntiin tullut.. Ehkä se sieltä nyt olisi lopulta tulossa. Tuo max 35 kiloa ei kyllä kovin vakuuttavalta kuulosta, mutta eipä kai siihen oikein jykevämpääkään load cellia voi laittaa, jos meinaavat että toimii muovipolkimienkin kanssa..
 

Hyvännäköistä ratti add-onia thrustmasterilta ja saa aika hyvää palautetta ISR:ltä. Ei hullumman hintainenkaan jos siellä ~200-230e lähituntumassa pyörii.
 
Jep.. Tuo käyttöohje on pyörinyt netissä vuosikaudet, mutta ei ole ikinä kuitenkaan myyntiin tullut.. Ehkä se sieltä nyt olisi lopulta tulossa. Tuo max 35 kiloa ei kyllä kovin vakuuttavalta kuulosta, mutta eipä kai siihen oikein jykevämpääkään load cellia voi laittaa, jos meinaavat että toimii muovipolkimienkin kanssa..

Muistaisin että mulla lähti jopa G29 polkimet luistamaan alta kun laitoin GT Eyen jousen ja se taitaa olla vaan 20kg. Eli jos noita painavempia virityksiä tekee, kannattaa polkimet ainakin pultata paikalleen. Tästähän tuli ongelma mulla kun polkimet väärinpäin, irtosi kiinnitykset vaikka olivat lankusta läpi, piti mutterit laittaa pulttien perään ettei aukea :D


Btw. siellä olis CDON:illa Thrustmaster TMX tai jou vastaava xboxin versio T300RS:stä alle 190€... Oli lähellä että lähtee tilaukseen kun nyt PC:llä vallan ajelen mutta kun... Onko tuossa basessa samat ongelmat kun T300RS:ssä?
 
Mitäs pelituolia porukka suosittelee? Olisiko playseatin revolution hyvä ostos? tai jokin muu merkki?
Tällä hetkellä rallituolin virkaa ajaa vanha bigben rs 120 eli uusi ja parempi pitäisi saada.

Kerrottakoon vielä että budjetti on just tuota playseatin luokkaa.
 
Mitäs pelituolia porukka suosittelee? Olisiko playseatin revolution hyvä ostos? tai jokin muu merkki?
Tällä hetkellä rallituolin virkaa ajaa vanha bigben rs 120 eli uusi ja parempi pitäisi saada.

Kerrottakoon vielä että budjetti on just tuota playseatin luokkaa.

Pari vuotta ollut Revolution + G920 ratti kovassa käytössä enkä keksi tuon hintaluokan penkistä mitään huonoa sanottavaa.Ajoasento on hyvä,säädettävyys nopea ja ratti + polkimet pysyvät tukevasti pulteilla paikallaan.Useita satoja tunteja ajoa takana ja penkki on kuin uusi eli ei mitään kulumia päällyksissä.Mitään löystymisiä en ole myöskään havainnut.Revolution mallissa ei myöskään häiritse tuo ratin kiinnitysputki jarrujalkaa,kun se tulee suoraan jalkojen välistä ulos.
 
Varmaan toi Playseat on hintaluokassaan ihan jepa jos sen saa <300e esim.

Itse varmaan lähtisin tällä hetkellä kasaamaan settiä https://simetik-cockpits.myshopify.com/products/cockpit-k2 (hiphei ainakin kehui) tän pohjalle ja ostaisin tohon OMP/Sparco tj kuppipenkin. Mulla on toi OMP ~250e malli ja hyvin toimii. Hintaa koko paketille tulee ~500e. Mutta olisi tuo laadukkaampi kokonaisuus
 
Varmaan toi Playseat on hintaluokassaan ihan jepa jos sen saa <300e esim.

Itse varmaan lähtisin tällä hetkellä kasaamaan settiä https://simetik-cockpits.myshopify.com/products/cockpit-k2 (hiphei ainakin kehui) tän pohjalle ja ostaisin tohon OMP/Sparco tj kuppipenkin. Mulla on toi OMP ~250e malli ja hyvin toimii. Hintaa koko paketille tulee ~500e. Mutta olisi tuo laadukkaampi kokonaisuus

Simetik, GT Omega. Jos haluaa satkun maksaa postimaksuja niin Zalem. Kaikki ihan sanoisinko high-end hintaluokassaan.



Mulla samainen jarrujousi ja minusta se oli liian jäykkä. Mä en vaan tiedä onko kyse tottumuksen puutteesta vai onko se oikeasti liian jäykkä... G25 se on kyllä varmasti parannus kun G29 polkimissa on sentään hiukan tuntoa enemmän.
 
Kertokaas mulle mistä saan mahdollisimman halvan ja pysty- asennossa olevan ratin, ei ole väliä merkillä mallilla tai oikeestaan millään muullakaan, kunhan toimii PC:ssä :D Pitäisi väsätä ratti Euro truck simulatoriin. Vanha G25 tuli purettua ja yllätyin kun laakeri irtosi ja koneistossa muovi halki... Voin kyllä sanoa että sillä on ajettu ihan vi*un paljon että ei ihme että oli sökö... Mutta siitä ei taida saada tehtyä sitä mitä ideoin...
 
Kertokaas mulle mistä saan mahdollisimman halvan ja pysty- asennossa olevan ratin, ei ole väliä merkillä mallilla tai oikeestaan millään muullakaan, kunhan toimii PC:ssä :D Pitäisi väsätä ratti Euro truck simulatoriin. Vanha G25 tuli purettua ja yllätyin kun laakeri irtosi ja koneistossa muovi halki... Voin kyllä sanoa että sillä on ajettu ihan vi*un paljon että ei ihme että oli sökö... Mutta siitä ei taida saada tehtyä sitä mitä ideoin...
Pc:lle varmaan löytyy muitakin. Vaikka laatu nyt ei taatusti ole mitään g25 tasoa, niin ite haluisin tälläisen jos pc oisi.
Aivan taatusti pelittäis hienosti tuossakin käytössä ja pistöis isompaa rattia vaa.

https://www.amazon.com/Saitek-Farming-Simulator-SCB432160002-01/dp/B010FP5KI6
 
Ihan hyvä vertailu, tosin ei mitään uutta jos on noita seuraillut. Päivä päivältä tyytyväisempi CSL eliteen, ja kyllä se samaan hintaankin pieksee T-GT:n saati, että T-GT on paljon kalliimpi. T-GT:n ns. oikea hinta pitäisi olla siinä 500e tuntumassa niin olisi enemmän vastinetta rahalle.
 
Onko minkälaisia asetuksia csl elitelle F1 2017 peliin. Tulee melkosta kolinaa keskikohdalla ratissa suorilla.

Ne kaikki ylimääräiset efektit kun laittaa nollille, niin ei pahemmin kolise. Sitten vaan säätää forcejen voimakkuuden ja wheel weightin sopivalle tasolle. Mulla taisi olla ulkomuistista heitettynä forcet jotain n. 120, weight 60-70 ja muut tosiaan nollilla/offilla. Ratista kaikki forceihin liittyvät asetukset oletusasennoissaan, paitsi Fei täysillä.

Jos haluaa välttämättä niitä pelin efektejä pitää päällä, niin kannattaa kokeilla, josko ratin fei-säädöllä saisi kolinoita kuriin.
 
Ylös Bottom