Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

x EkKU x

Member
Onko kukaan tilannut Logitechin g29/g920 rattiin kuuluvaan H-kaavio vaihdekeppiin sitä palikkaa jolla sen saa muutettua sekventaaliksi? Mistähän sellasen löytäis, Suomen kaupoissa ei taida olla. Verkkokaupassa vielä huomisen hyvä tarjous, 199 € tuo ratti. Omilla sivuilla pyytävät 450 €.
Jotkut ovat myös modanneet tuon vaihdekepin kahdella hieman pitemmällä pultilla ja o-renkaalla toimimaan sekventaalina / käsijarruna.
YouTubesta löytyy siihen ohjeet

Ac3way

Well-Known Member
Onkos kukaan muuten modannut Thrustmasterin TH8A sekventaali vaihdekeppiä? Siinähän on se paljon huonompi tuntuma mitä h-kaaviossa. Koitin miettiä miten sitä jousisysteemiä voisi parantaa, kun tuli se jousi öljyttyä.

Eipä tullut mitään mieleen.

Szuper

Active Member
TH8A olen itse tota koittanut säätää mutta päädyin siihen että se pitäisi mekaanisesti tehdä, eli joku ulkoinen viritys. Fanatecin vaihteisto on kiikarissa myös tuon takia kun siinä pitäisi olla parempi sekventaali.

Enemy

Well-Known Member
Logitech G29 ja kaveriksi Wheelstand Pro valikoitui sunnuntaikuskin rattihommiin. Viimeksi pelannut ajopelejä ratilla about 10v sitten joten innolla odotan ensitestiä.

Ilmeisesti Thrustmaster T300:ssa olisi ollut smoothimpi force feedback, mutta paikallisista kaupoista ei mistään tuota saanut, enkä viitsinyt alkaa tilaamaan. Eiköhän tuolla Logitechillä omat ajot pärjää.

x EkKU x

Member
Logitech G29 ja kaveriksi Wheelstand Pro valikoitui sunnuntaikuskin rattihommiin. Viimeksi pelannut ajopelejä ratilla about 10v sitten joten innolla odotan ensitestiä.

Ilmeisesti Thrustmaster T300:ssa olisi ollut smoothimpi force feedback, mutta paikallisista kaupoista ei mistään tuota saanut, enkä viitsinyt alkaa tilaamaan. Eiköhän tuolla Logitechillä omat ajot pärjää.
Itselläni juurikin sama setti, poikkeuksena että on G920 mutta käytännössä sama ratti/polkimet.
Olen kyllä ollut todella tyytyväinen ja pääse kyllä ihan eri fiilikseen kun pelaisi pädillä..:)

Enemy

Well-Known Member
Itselläni juurikin sama setti, poikkeuksena että on G920 mutta käytännössä sama ratti/polkimet.
Olen kyllä ollut todella tyytyväinen ja pääse kyllä ihan eri fiilikseen kun pelaisi pädillä..:)
Jep kyllä tässä on menty jo muutama tunti hymy korvissa eri pelejä kokeillen.

Ensivaikutelma ratista on hyvä, toki paremmastakaan en tässä kohtaa tiedä. Epäilin Wheelstand Prota hiukan mutta sekin osoittautui todella jämäkäksi, ei jää ratti käteen kovissakaan kaarteissa :D

Bensalenkkari

New Member
Moro. Löytyykö täältä WRC 8 pelaajia?
Mulla kävi mielenkiintonen homma.

Career modessa kun koittaa kisakalenterista valita ensimmäistä kisaa ni peli menee jumiin. Sieltä ei voi valita enää mitään eikä liikkumaan siellä. Äänet kuuluu. Careerin päävalikkoon pystyy palaamaan mutta sielläkään ei pysty liikkumaan.

Joutuu koko pelin käynnistään uudelleen että pääsee pois. Kaikkee muuta pystyy tekeen ja ajeleen mut toi kohta ei toimi.

Uudelleenasennus ei auttanu. Pelin teknisestä tuesta ei oo kuulunu vastausta. Mahtaisko olla vaan virheellinen kappale? Rupee vähän jo kiristään. Onneks on myös kaikki dirtit

Ylös Bottom