Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onko mitään paikkaa, missä f1 rattia olisi varastossa? Tai onko mitään tietoa, missä aikataulussa se 599xx on tulossa myyntiin?
F1:stä en tiedä.

Loka-marraskuusta puhui Thrusmasterin edustaja, mutta tämä varmasti koski vain heidän oman sivuston kauppaa ja sieltä ei pysty Suomeen tilamaan. Taidan hankkia tuon 599xx:n, mutta pelkään kyllä pahoin sen saatavuuden venyvän ensi vuoden puolelle Suomessa. Mun T300RS rimmi on alkanut vähän nitisemään aina välillä, ei niin kiva. Pääsee siitäkin sitten samalla eroon, kun vaihtaa sen tuohon Ferrari malliin. Paitsi tietenkin, jos se ääni tuleekin tuolta kiinnityksestä.

T300 wheelbase tulossa myös myyntiin jossain vaiheessa, tällä hetkellä "kehittävät" sitä vielä. Se toimii Pleikkareilla ja PC:llä. TX wheelbase tulee vielä elokuun aikana myyntiin, joka siis toimii Xboxilla ja PC:llä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kysymys tuosta ricmotechin adapterista G25 polkimet T300RS rattiin, tuleeko tuohon mitään toimituskuluja kun tilaa suomeen? Hintaa on se vajaa 20€
Toinen oikeastaan ongelma on se että mun sukat luistaa ihan sikana G25 polkimissa, pitäiskö sitä hankkia kengät vai karheammat poljinpinnat? Mitäs ootte mieltä... Ajokengät on hiton kalliita jos ei hanki sit jonkinlaisia tavallisia tossuja :rolleyes:
Olen aiemmin ajanut ilman sukkia ja se on muuten ok, mut jotenkin tylyä. Lisäksi kun käytän välikaasua vallan, niin menee iso varvas muusiksi kun melkein painelen jarrua sen varassa jotenkin automattisesti kun käytän kaasulla kantapäätä...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Hanki jarrusukat!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kysymys tuosta ricmotechin adapterista G25 polkimet T300RS rattiin, tuleeko tuohon mitään toimituskuluja kun tilaa suomeen? Hintaa on se vajaa 20€
Toinen oikeastaan ongelma on se että mun sukat luistaa ihan sikana G25 polkimissa, pitäiskö sitä hankkia kengät vai karheammat poljinpinnat? Mitäs ootte mieltä... Ajokengät on hiton kalliita jos ei hanki sit jonkinlaisia tavallisia tossuja :rolleyes:
Olen aiemmin ajanut ilman sukkia ja se on muuten ok, mut jotenkin tylyä. Lisäksi kun käytän välikaasua vallan, niin menee iso varvas muusiksi kun melkein painelen jarrua sen varassa jotenkin automattisesti kun käytän kaasulla kantapäätä...

Mä käytän sellaisia Adidaksen vesitossuja. Ovat siis kangasta päältä ja pohja reijitettyä 'kumimuovia'. Todella kevyet ja hengittävät.
Pitääkö vielä sanoa kuten internetissä kuuluu, että ajat parani heti 2,4 sekuntia kun ne jalkaani laitoin. No en sano, mutta suosittelen niitä vilpittömästi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Hanki jarrusukat!
Hyvä puoli on pito, huono se että mun jalat luistaa sukkien sisällä ja tuntuu kuin olisi polkimet irti. Lättäjalka niin en saa tarpeeksi pieniä sukkia jalkaan :D Ja sekin että tykkäisin jos se pohja olisi jäykkä, tai vähän jäykempi.

Mä käytän sellaisia Adidaksen vesitossuja. Ovat siis kangasta päältä ja pohja reijitettyä 'kumimuovia'. Todella kevyet ja hengittävät.
Pitääkö vielä sanoa kuten internetissä kuuluu, että ajat parani heti 2,4 sekuntia kun ne jalkaani laitoin. No en sano, mutta suosittelen niitä vilpittömästi.

Tämmöset pitää saada! :) Halpa-halliin ens viikolla...
Ja tottakai noilla nyt se 2,4 sekuntia ainakin tulee kovempia kierrosaikoja! :D

Eikös sulla baekki ole tuo adapteri, paljonko siihen tuli postikuluja vai tuliko niitä yhtään?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kysymys tuosta ricmotechin adapterista G25 polkimet T300RS rattiin, tuleeko tuohon mitään toimituskuluja kun tilaa suomeen? Hintaa on se vajaa 20€
Kuluineen postilaatikkoon oli alle 30€..tais olla tasan 10€ kulut.Toimitusaika oli mul 8pv.:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Kyllä, noinpa se taisi olla. En olisi itse muistanut. Kiitos hipheille.

Noista vesitossuista.. Epäilen, että löytääkö halppiksesta, meinaan itse löysin omani juuri oikeaan aikaan urheiluliikkeestä ale-hintaan yli vuosi taaksepäin. Laitan linkkiä tuotteeseen, jos löydän..


No ei löydy aivan vastaavaa mutta googlettaa esim. "Adidas water shoes", niin läheltä liippaa. Nauhattomat ehdottomasti :p
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Kyllä, noinpa se taisi olla. En olisi itse muistanut. Kiitos hipheille.

Noista vesitossuista.. Epäilen, että löytääkö halppiksesta, meinaan itse löysin omani juuri oikeaan aikaan urheiluliikkeestä ale-hintaan yli vuosi taaksepäin. Laitan linkkiä tuotteeseen, jos löydän..


No ei löydy aivan vastaavaa mutta googlettaa esim. "Adidas water shoes", niin läheltä liippaa. Nauhattomat ehdottomasti :p

Joo mä löysin googlella sanalla vesikengät noita enemmänkin. 10€ mitä oli halvimmat. Voisi käydä tommosia etsimässä myös jostain urheiluliikkeistä. Ens viikolla lähtee adapteri tilaukseen ja ehkä myös jarruun parempi jousi. Kytkin ja kaasu on vielä ihan kelvollisia mut jarru on kyllä turhan löysä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kuluineen postilaatikkoon oli alle 30€..tais olla tasan 10€ kulut.Toimitusaika oli mul 8pv.:)

Tänään lähti tilaukseen tuo adapteri, alle 27€ maksoi posteineen joten on kyllä halpa vs. uudet polkimet.
Laitoin osoitteen muuten ilman ääkkösiä, kait tuo löytää perille silti :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Saadaan uusi ohjauspyörä! Hieman Thrustmasterin kuulumisia.

[video=youtube;shDpwqnDXrc]https://www.youtube.com/watch?v=shDpwqnDXrc[/video]

Lisätietoja: http://www.thrustmaster.com/en_US/products/599xx-evo-30-wheel-add-alcantara-edition
Tuleeko näissä vaihtorateissa itsessään vaihdeläpät mukana? Kova punnitseminen menossa, että ostaisiko T300RS:n kääntyvillä läpillä ja polkimilla jotka pitää vaihtaa parempaan jos haluaa vaihdekepin hommata ja käyttää kytkintä, vai kalliimman T500RS:n josta löytyy jo hyvät polkimet ja ei tarvitsisi kuin vaihdekepin jos sellaista halajaa, ja joskus tulevaisuudessa tuon pienen ärsykkeen, eli kääntymättömät läpät voisi korjata vaihtoratilla. Wheelstandinkin vielä tarvitsisin... Kova lasku tulossa jokatapauksessa.

Tämä olisi itselle ensimmäinen ratti.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Vaihtoläpät tulee luonnollisesti mukana vaihtorateissa.
Itsellä T300+keppi sekventaalina. Kytkintä en kaipaa ja polkimilla tulee toimeen, vaikka ei parhaat mahdolliset olekaan. En ainakaan itse ole parempia varmaan ostamassa..

Jos PS4 käyttöä on niin itse lasken todella isoksi plussaksi share ja ps4 näppäimet suoraan ratissa. Helpottaa käyttöä todella paljon. Virallinen ratti on kuitenkin virallinen ratti.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Logitechin kuulumisia:
[video=youtube;yLZzIgi3YNc]https://www.youtube.com/watch?v=yLZzIgi3YNc[/video]
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuntuu olevan TX Wheel kiven alla, reilun kuukauden olen odotellut Verkkokauppa.comin huollosta korvaavaa tilalle.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minkäslainen kahva olis hyvä olla sekventaalivaihteistossa? Tietty vähän makuasia mut oon katellut erilaisia kahvoja ja kun ajan itse hanskoilla niin se ei saisi luistaa ainakaan ylös/alas kauheesti... Toki mulla on sellasta liuku-estetarraa jota on esim. rullalaudoissa se päällinen mutta mielummin luistamaton jo valmiiksi olis hyvä... Eikä tosta viittis maksaa mitään hervottomia hintoja, parinkympin kahva on ihan riittävä. :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minkäslainen kahva olis hyvä olla sekventaalivaihteistossa? Tietty vähän makuasia mut oon katellut erilaisia kahvoja ja kun ajan itse hanskoilla niin se ei saisi luistaa ainakaan ylös/alas kauheesti... Toki mulla on sellasta liuku-estetarraa jota on esim. rullalaudoissa se päällinen mutta mielummin luistamaton jo valmiiksi olis hyvä... Eikä tosta viittis maksaa mitään hervottomia hintoja, parinkympin kahva on ihan riittävä. :rolleyes:
Tee ite. Käytä vaik esim.lätkämailan/harjanvartta yms ja erkkaa..katkase sopivan pituinen pätkä ja tee/muotoile eristysnauhasta "kahva". Ei varmasti luista.:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuota voisi kokeilla tehdä itse puustakin tietysti. Varsi mulla on jo, M8 kierteistä kierretankoa. Odottelen yhtä niveltä postin tuomana niin pääsen tuota jatkamaan taas. Tulee melko yksinkertainen (ja halpa:D) vaihteisto mutta mitäs sen väliä...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

!!!! Käykö toi suoraan Thrustmasterin keppiin? Se pyöree pää on hanurista!
 
Ylös Bottom