Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Pitäiskö sitä sittenkin vielä lähteä tuolle linjalle:

[video=youtube;zuyuqYL9Fe4]https://www.youtube.com/watch?v=zuyuqYL9Fe4[/video]

eli G29 ja modaus, kun mulla on tuollainen keskiökin ja nykyinen ratti joka modattu G25 on todella mukava ajaa... Kolvi pysyy kädessä ja muutenkin.

Polkimet kyllä vaatii edellisellä sivulla linkatun jousen koska muuten on aika tunnottomat jos ne on samanlaiset G29:ssä kuin G25... Kun saisi pelkästään Fanatecin polkimien hinnalla koko ratin ja hinta ei ole ihan niin iso kynnys etteikö viitsisi modata rattia... Ja se kävis sit PS4 kans.

Lieneeköhän muuten niin että sitten GT Sportissa TH8A toimii yhtäaikaa G29:n kanssa kun sen iskee suoraaan playstationiin vai onko tuossa itse Sonyltä jokin oma esto? Tosin, se nyt ei hirveästi lompakkoa heilauta jos tuon 60€ G-sarjan rimpulavaihteiston vielä ostais kylkeen :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä, nyt se piru tapahtui :D aika hyvin olin kartalla :D Potentiometri paskana jarrupolkimesta ilmeisesti kun hitaasti lakkasi reagoimasta ja muodostui kuollutta aluetta polkimeen.

E: Kokeilin noihin jotain töhnää joka pitäs putsata potentiometrejä tai ainakin stereoiden säätimiä mutta ei apua siitäkään, eli melko varmasti ovat kuluneet rikki...

Muutamalla eurolla saa elektroniikka kaupasta uuden potentiometrin halutessaan, joten noita Logitech:n polkimia pystyy periaatteessa kunnostamaan loputtomiin...:)

https://www.gtplanet.net/forum/thre...ogitech-g25-g27-pedal-pontentiometers.247510/

http://www.thesimshop.com/
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Testailin vähän lisää TS-PC-rattia. Ps3-modesta ei ollut iloa, mutta sitten tuli mieleen kokeilla Project carsia ja siinähän tuo ratti onkin itse asiassa ihan toimiva, kun kontrollit saa määritettyä mieleisekseen. Vaihteet saa vaihtumaan läpysköistä ja ajamisen kannalta oleelliset toiminnot saa ratin nappeihin. Jos nyt Assettoonkin saataisiin mahdollisuus muuttaa näppäinasetuksia, niin ehkä tuon voisikin vielä pitää itsellä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Testailin vähän lisää TS-PC-rattia. Ps3-modesta ei ollut iloa, mutta sitten tuli mieleen kokeilla Project carsia ja siinähän tuo ratti onkin itse asiassa ihan toimiva, kun kontrollit saa määritettyä mieleisekseen. Vaihteet saa vaihtumaan läpysköistä ja ajamisen kannalta oleelliset toiminnot saa ratin nappeihin. Jos nyt Assettoonkin saataisiin mahdollisuus muuttaa näppäinasetuksia, niin ehkä tuon voisikin vielä pitää itsellä.

Ni ja jos ei assettossa onnistuiskaan läpysköillä vaihtaminen tulevaisuudessakaan,voithan ajaa automaattivaihteilla.:D Tai käyttää shifteriä.:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Muutamalla eurolla saa elektroniikka kaupasta uuden potentiometrin halutessaan, joten noita Logitech:n polkimia pystyy periaatteessa kunnostamaan loputtomiin...:)

https://www.gtplanet.net/forum/thre...ogitech-g25-g27-pedal-pontentiometers.247510/

http://www.thesimshop.com/

Joo no, nuo on kyllä niin loppu vähän jokaiselta osa-alueelta että en rupea kunnostamaan. Pidän varaosina jos nyt päädyn toiset samanlaiset hankkimaan :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

G29 Gigantissa 169€
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Sori, oli lehtimainos ja tarjous voimassa 17-23.4.2017.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mikä ratti kannattaa ostaa PS4:lle jos budjetti on 250 euroa?

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mikä ratti kannattaa ostaa PS4:lle jos budjetti on 250 euroa?

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla
Selaile tätä ketjua jokunen sivu taaksepäin, niin alkaa varmaan hahmottumaan. Tuo yllä mainittu G29 ensi viikolla Gigantin tarjouksesta on ainakin aika hyvä vaihtoehto, jos mahdollisimman halvalla haluaa päästä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Sori, oli lehtimainos ja tarjous voimassa 17-23.4.2017.

Se on vasta siis tulossa, hyvä kun mainitsit tuosta! :) Menee "ehkä" ostoon, hinta on kyllä suorastaan ryöstö :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No joo nyt on halpaa, hintalaatu suhde kohdillaan [emoji1305]Pakkohan se oli tollanen tilata kun kuumotti niin paljon jo ennen tarjousta. Pitää toi keppi käydä vielä erikseen hakee jostain, ei siitä sattuis ole kellää tarjousta [emoji12]
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Hitto tuli just Perjantaina tilattua nuo gigantista 230€. Täytyy huomenna soittaa ja kysyä et muuttavatko hinnan tuohon tarjoukseen. Jos ei niin täytyy perua tilaus ja tilata uudestaan. Ero kumminkin niin iso että ei voi jättää käyttämättä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No huhhuh, sattuipa sopivasti tuo tarjous. Vaihdekepin voi ostaa erikseen joskus myöhemmin, jos tuntuu siltä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Pakkohan tuo oli nyt tuohon hintaan tilata, kun muutenkin G29:n ostamista olen jonkun aikaa jo miettinyt :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Helevetin perse! Mulla on tili vasta 26 pvä. :D Mahtaako ne myydä vähän myöhässä tuolla tarjouksella? :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Pakko oli varata heti. Huomenna noutaa jos keksii mihin tuon laittaa olohuoneessa kiinni. Onko ideoita gettomallin telineeseen vai onko joku satasen häkkyrä must?
Pitää alkaa plärätä ketjua saunan jälkeen.
 
Ylös Bottom