Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Juu saman verran lukee tilausvahvistuksessa. Mut ilmeisesti Paypal kun muuttaa jotain kursseja välistä kun ne vaihtuu € -> GBP. En kyllä tiedä miksi. Oletan et maksoin tuon Fanatecin omalle Paypal tilille ja sen takia kun se on punnissa niin meni välistä. No ei tuolle mitään voi, joskus käy näin :oops:
 
Kuulostaa kyllä todella ihmeelliseltä.. Fanatecin kamat tulee Saksasta, eikä niillä ole edes erikseen mitään brittikauppaa, saati edes mahdollisuutta maksaa punnissa, joten mitään valuuttamuunnoksia ei todellakaan pitäisi tapahtua.
 
Skrillin visalla aka master cardilla maksoin tuon. Voi johtua siitäkin kun on kuitenkin brittiläinen käsittääkseni tuo Skrill.
 
Harmittaako johtohelvetti? Kannattaa kaivella ebaystä spiraalijohtoa, tai sitten hakea motonetistä tms. auton sähkökaapelisuojaa, ei maksa paljon.
ed54fe7ab237674817e8801d187a7d87.jpg


Tommosta mustaa "muoviputkea" menee mulla G29:n persuksista eteenpäin. Näin vinkkinä jos johdot otaa kaaliin :)
 
Mulla on tuossa T300 telineessä lähinnä sukkateipillä kiinni tuota ylimääräistä johtoa vaikka kuinka paljon :D
 
No mitäs pirua... Fanatecin sivuilla lukee että toimitukset tuosta CSL ELite LC pedaaleista alkaa 28.2 ja sain jo nyt seurantanumeron ja paketti on lähtenyt liikkeelle... Melko erikoista.

Ja tulevat kahdessa eri paketissa, mitähän ihmettä :D Olisko sieltä tulossa tuo CSL vakiopolkimet ja sit jarru eri paketissa, kun noin nointa saa nytkin tilattua erillään mutta valmis 3 polkimen settiä saa vasta 28 pvä...
 
Viimeksi muokattu:
No mitäs pirua... Fanatecin sivuilla lukee että toimitukset tuosta CSL ELite LC pedaaleista alkaa 28.2 ja sain jo nyt seurantanumeron ja paketti on lähtenyt liikkeelle... Melko erikoista.

Ja tulevat kahdessa eri paketissa, mitähän ihmettä :D Olisko sieltä tulossa tuo CSL vakiopolkimet ja sit jarru eri paketissa, kun noin nointa saa nytkin tilattua erillään mutta valmis 3 polkimen settiä saa vasta 28 pvä...
Monesti niillä tuntuu olevan nuo arviot aika "varman päälle". Sen mitä nyt tullut seurattua, niin yleensä tullut tavara huomattavasti aiemmin saataville.

Sieltä tulee tosiaan CSL Elite -polkimet ja load cell kit erikseen ja itse pääsee sitten kasailemaan. Mitään valmista settiä niistä ei siis ole olemassakaan vaikka kimpassa myydäänkin.
 
Viimeksi muokattu:
Melko erikoista. Sivustolla kuitenkin myydään valmista nimenomaan 3 polkimen load cell settiä ja vielä erikseen myydään samaa settiä sitten osissa...
No, sama se on mitenpäin ne siellä kaupassa on, kunhan saa oikeat osat kotiin.


Tosiaan tuosta laskutustavasta, kyllä siellä puntia käsitellään vaikka saksasta tavarakin tulee:
246ff4259e144b4b4b0973590a025d79.png


Tällä hetkellä siis näyttää että rahaa meni se reilu 271€ mutta odotan vielä edelleen että tuon Skrillin katevaraus päivittyy pois jotta voin olla varma. Kuitenkin maksu meni Master card-> Paypal-> Endor AG ja käsitykseni mukaan tuossa nyt ei edes pitäisi olla mitään tekemistä Englannin puntien kanssa missään vaiheessa, ellei sitten Skrillistä lähtenyt maksu punnissa (siellä on ihan €urot käytössä) ja muutettu Paypalin toimesta takaisin € tai jotain...
 
Onko teillä ollut vaikeuksia päivittää TH8A-vaihdekepin firmware sekä sen PC:n ajurit? Itselläni Thrustmastersin sovellus kyllä löytää päivitykset ja lähtee asentamaan niitä, mutta firmware ja driver ei vain päivity. Johtuiskohan ongelma siitä, että mun uudesta PC:stä löytyy vain USB 3.0 portteja ja USB 2.0 portteja ei ole enää yhtään?

Ratin (RS300+599XX rimmi) päivitty kyllä hyvin, ajurit sekä firmware.
 
En mä ole joutunut tekemään mitään muuta kun iskemään kiinni tuon kepin PC:llä ja hyvin toimii. Onko jokin syy tuolle päivitykselle?

Itselläni on keppi kiinni 3.0 USB:ssä eikä sen kanssa ole mitään ongelmaa.
 
Fanatecin McLaren GT3 myöhästyy huhtikuulle. Ratin ja Quick Releasen ostajille tuli QR:n suuruinen alennuskoodi seuraaviin ostoksiin, pelkän ratin ostajia kompensoidaan varmaan jotenkin muuten. Voisi melkein veikkailla että ilmaisella QR:llä...
 
En mä ole joutunut tekemään mitään muuta kun iskemään kiinni tuon kepin PC:llä ja hyvin toimii. Onko jokin syy tuolle päivitykselle?

Itselläni on keppi kiinni 3.0 USB:ssä eikä sen kanssa ole mitään ongelmaa.
Joo toimii kyllä hyvin, mutta omituista miksi firmware ja driverit ei päivity.
 
Joo toimii kyllä hyvin, mutta omituista miksi firmware ja driverit ei päivity.

Tuli mieleen että eikös se vaihteisto pidä olla ratissa kiinni että voi päivittää (?) ja sehän taitaa ollla ratin takia tuo päivitys... Kun ei tuo USB:n kautta tarvi mitään ajureita edes.




Btw. sain tänään nuo CSL Elite polkimet ja onhan ne nyt jo kuiva- tuntumaltaankin ihan eri luokaa kun G29 vakkarit. Kytkin on kytkin eikä mikään pieni pizzaslice ja tosiaan jarrussa on tuota mekaanista säätöä jota tarvin varmasti. Hell & toe tuntuma ainakin ihan mahtava leveiden poljinpintojen takia ja polkimien poljentapituus on enemmän kun G29 vakkareilla mikä taas tuntuu jotenkin luonnolliselta...

Jännä juttu sekin että kun olen aiemmin kironnut tota polkimien asentoa et GT- asento ei mulle sovi niin nämä tuntuu kyllä ihan hyvältä noinpäin. Se on melko varmasti tuo polkimen liikeradan pituus ja sen kulma mikä tekee...

Metallinen tukeva rakenne on hyvä mutta miinustakin löytyy, hardmount reiät ei sovi GT Omega ART poljinlevyyn muuten kuin edestä kaksi pulttia jos ei säädä ihan toisiinsa kiinni polkimia (tämä olikin tiedossa aiemmin jo ISRTV:n arvostelussa että hardmount on huonohko). Tosin, tuossa on polkimien pohjassa sen veran hyvät kumit että nuo kaksi riittää kyllä ja jos ei riitä niin sitten on kuskissa vikaa :D Toivon ettei tartte mitään diy virityksiä ruveta tekemään enempää.
 
Joo mullakaan ei ole kun kahella ruuvilla kiinni noi CSL elitet, mutta jo painonsa ansiosta ei ne kyllä mihinkää ole hievahtaneet niin toivottavasti pysyy sullakin paikallaan.
 
Kyllä mä tuota jarrua olen runtannut aika hyvällä tahdilla eikä ne siitä hievahda. Kaikenkaikkiaan koko polkimien runkosysteemi on rakennettu tosi fiksusti.
 
Dodii pitihän se CSL Elite rattikin tilata, nyt meni se 538€ vähän vajaa.

Tohon aiempaan keissiin polkimista, tosiaan kortilla PayPalin kautta se maksaa GBP oletuksena (mikähän hiton idea?), eli nyt kun laitoin Visan tekeen tuon suorilta, meni oikea hinta. Eli ihan omasta mokasta maksoin polkimista hiukan enempi mutta olen niinhin kyllä niin tyytyväinen että ei harmita.

Njaa ja onko tämä nyt sitten tie GT Sportin tilaukseen kun tuo toimii PS4:lläkin tuo ratti... Damn :D
 
Dodii pitihän se CSL Elite rattikin tilata, nyt meni se 538€ vähän vajaa.

Tohon aiempaan keissiin polkimista, tosiaan kortilla PayPalin kautta se maksaa GBP oletuksena (mikähän hiton idea?), eli nyt kun laitoin Visan tekeen tuon suorilta, meni oikea hinta. Eli ihan omasta mokasta maksoin polkimista hiukan enempi mutta olen niinhin kyllä niin tyytyväinen että ei harmita.

Njaa ja onko tämä nyt sitten tie GT Sportin tilaukseen kun tuo toimii PS4:lläkin tuo ratti... Damn :D

On muuten ihan törkeen kova ratti! Itellä ollu kans nyt jonku reilun kuukauden ja enemmän ku tyytyväinen ollu. Dirt Rallyä tullu pelattua ja onhan se huikee fiilis tuolla ratilla. Pulttasin siihen kiinni nuo Clubsport v2 pedaalit. Pitäis joskus vielä rikastua ja hommata se shifter. :D
 
Pitäis joskus vielä rikastua ja hommata se shifter. :D
Sieltähän pitäs tulla myös halvemmat csl shifterit. Itellä on toi clubsportin v1.5 shifteri ja on pirun hyvä. H-kaaviosta vaihto sekventaalille vie n.1-2s.:)
H-kaavio on napakampi ja lyhyemmät liikeradat kuin th8a:ssa,vaik siinä ois vaihevälilyhennin.:)
 
Sieltähän pitäs tulla myös halvemmat csl shifterit. Itellä on toi clubsportin v1.5 shifteri ja on pirun hyvä. H-kaaviosta vaihto sekventaalille vie n.1-2s.:)
H-kaavio on napakampi ja lyhyemmät liikeradat kuin th8a:ssa,vaik siinä ois vaihevälilyhennin.:)

Joo kyllä se pitää tuo v1.5 shifteri hommata, kunhan varat antaa myötä. Samalla vois päivittää wheelstand pron next level racingin standiin. :D
 
Ylös Bottom