Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Aikalailla samaa mieltä. Noista videoista saa kyllä just sen käsityksen et tungetaan se markkinoille koska "dd hype" ja sen kautta helppo raha... Mut niihän se on vähän kaikessa.
 
Onko se niin että tuolla F1 ratilla ei pysty pelamaan WRC 7 peliä ?? en ainakaan saanut toimimaan vai olenko jotain tehnyt väärin ??
 
Onko se niin että tuolla F1 ratilla ei pysty pelamaan WRC 7 peliä ?? en ainakaan saanut toimimaan vai olenko jotain tehnyt väärin ??
Kyl se pitäs silläkin toimia. Mä en saanu fana csl basella ja orkkisrimmillä toimimaan aluksi. Mut sit jostain luin ett muistaakseni pitää pädillä käynnistää peli.
 

Tämä on ainoa jonka olen itse livenä nähnyt toiminnassa mutta viiveestä tai mahdollisista lageista en osaa sanoa.
 
Laitetaan tänne vaikka kyseessä onkin boxin ratti. Tämä kun on ainoa ratti keskustelu joka on aktiivinen.
Eli black friday viikolla tuli ostettua thrustmasterin tmx boxille joka siis käytännössä on sama kuin pleikkarin t150 joka multa löytyy myös.
Nappien sijoittelun lisäksi erona on se, että tmx kääntyy 900 astetta kun taas t150 kääntyy 1080 astetta. Tekniikaltaan nuo kuitenkin on ilmeisesti muuten täysin identtiset ja se olikin yksi syy miksi ostoskoriin päätyi tmx eikä g920 joka oli kympin halvempi.

Itseltä kun löytyy jo valmiiksi t3pa polkimet niin ratin vaihtaminen on helppoa, koska polkimia ei tarvitse alkaa irroittamaan wheel stand pro:sta.
Ei tarvitse kuin irroittaa polkimien johto ja ratin pikalukitus ja heittää toinen ratti paikoilleen ja johto takaisin ja homma toimii.
Lisäksi mulla ei ole ollut mitään ongelmia t150:n kanssa ja sen forcet on myös enemmän kuin riittävät omaan käyttöön joten senkin takia valinta oli helppo.
Toki t150 vakio polkimet kesti alle viikon kunnes kaasun jousi meni poikki ja sen takia t3pa polkimet tulikin ostettua, mutta itse ratti on toiminut hienosti.

Nyt mulla on tmx:n kanssa likemmäs 200 tuntia ajoa takana eikä senkään kanssa ole mitään ongelmia.
Aluksi luulin, että siinä on vikaa sillä v-rally 4:n kanssa oli pakko kalibroida ratin keskikohta vähintään kerran tunnissa, mutta muiden pelien kanssa tuota ei ilmennyt joten kyseessä oli joku v-rallyn oma bugi.

Myös t3pa:t on toimineet ilman ongelmia ja niillä on nyt ajettu 400-500 tuntia.
 
Kysytään nyt täälläkin kun on ilmeisesti hiukan aktiivisempi:

Ajatuksissa olisi rakentaa uusi simrigi ja olisin kysellyt muilta simukuskeilta mahdollisia kokemuksia tähän liittyen.
Olen katsellut noita playseatin penkkejä, onko kokemuksia??? mahdollisia muita suosituksia??

Näyttöjä olen katsellut erikokoisa max 49"??? ( koska tulee aika lähelle).. ehkä kaareva sopisi tähän käyttöön hyvin???

Ratti ja polkimet on jo päätetty ja tulevat ehdottomasti Fanateciltä, wheelbasena katsellut clubsport v 2.5:sta, onko näistä kokemusta???


Kaikki mahdollinen palaute käyttäjiltä / suosituksia helpottaisi valintoja...
 
Kysytään nyt täälläkin kun on ilmeisesti hiukan aktiivisempi:

Ajatuksissa olisi rakentaa uusi simrigi ja olisin kysellyt muilta simukuskeilta mahdollisia kokemuksia tähän liittyen.
Olen katsellut noita playseatin penkkejä, onko kokemuksia??? mahdollisia muita suosituksia??

Näyttöjä olen katsellut erikokoisa max 49"??? ( koska tulee aika lähelle).. ehkä kaareva sopisi tähän käyttöön hyvin???

Ratti ja polkimet on jo päätetty ja tulevat ehdottomasti Fanateciltä, wheelbasena katsellut clubsport v 2.5:sta, onko näistä kokemusta???


Kaikki mahdollinen palaute käyttäjiltä / suosituksia helpottaisi valintoja...

Nuo Playseatit on rigeinä sieltä heppoisimmasta päästä, joustaa vähän joka suuntaan jne. Esim Simetik K2 on ihan eri planeetalta, tai sitten jos todella haluaa panostaa, niin alumiinirigi joltain toimittajalta, esim sim-lab.

Clubsport v2.5 on hyvä wheel base, pleikkarilla se tosin ei toimi jos tässä nyt konsoliajelut oli tähtäimessä
 
Nuo Playseatit on rigeinä sieltä heppoisimmasta päästä, joustaa vähän joka suuntaan jne. Esim Simetik K2 on ihan eri planeetalta, tai sitten jos todella haluaa panostaa, niin alumiinirigi joltain toimittajalta, esim sim-lab.

Clubsport v2.5 on hyvä wheel base, pleikkarilla se tosin ei toimi jos tässä nyt konsoliajelut oli tähtäimessä

Kiitos tuo Simetik K2 päätyi ostoslistalle, siihen vielä joku sopiva penkki...
 
Romikselta tai jostain nettivaraosasta saa kappaleittain perus penkkejä, nuo liikkeet tahtovat myydä pareittain. Yksittäisiä voisi ehkä saada completosilta (?)
Pikaisella googlettamisella noita näyttää löytyvän, nyt kun päättänyt hommaa kunnon rigin niin kyllä se penkki saa myös olla viimeisen päälle...
 
Jos yhden asian olen tässä simuharrastuksessa oppinut niin melkein suosiolla ostaa vaan parasta mihin on vaan varaa. Muuten ostoksesta tulee vain välietappi ja vaihto kuitenkin hetken päästä edessä. Kyllä Simetekki kaipaa jo kunnollista penkkiä
 
Jos yhden asian olen tässä simuharrastuksessa oppinut niin melkein suosiolla ostaa vaan parasta mihin on vaan varaa. Muuten ostoksesta tulee vain välietappi ja vaihto kuitenkin hetken päästä edessä. Kyllä Simetekki kaipaa jo kunnollista penkkiä

Kyllä se näin on, itsellä on tällä hetkellä "ohjaamon" virkaa toimittanut Logitechin G920 ja wheelstand Pro.
Oon kyllä tyytyväinen ollut tohon settiin mutta kyllä nyt oon päättänyt hieman parantaa.
 
Jos yhden asian olen tässä simuharrastuksessa oppinut niin melkein suosiolla ostaa vaan parasta mihin on vaan varaa. Muuten ostoksesta tulee vain välietappi ja vaihto kuitenkin hetken päästä edessä. Kyllä Simetekki kaipaa jo kunnollista penkkiä
Samaa mieltä. Näkyy tulevan sitä tahtia uusia vermeitä että ei kohta persus kestä jos pitää päivitellä aina uuteen joten ehkä se investointi heti parhaaseen on paras.
 

Tuli tämä pienenä heräteostoksensa ostettua uuden F1-pelin kyljessä ja tämän pohjalta noussut yksi kysymys; Tuossa kun on pinnoite alcantaraa ja sen käyttöön yleisesti suositellaan ajohanskoja, niin millaiset/mistä kannattaisi hankkia? Muistan aikoja sitten lukeneeni monen käyttävän myös ihan perinteisiä työhanskoja yms, mutta kaikki suositukset otetaan vastaan!
 
Tuli tämä pienenä heräteostoksensa ostettua uuden F1-pelin kyljessä ja tämän pohjalta noussut yksi kysymys; Tuossa kun on pinnoite alcantaraa ja sen käyttöön yleisesti suositellaan ajohanskoja, niin millaiset/mistä kannattaisi hankkia? Muistan aikoja sitten lukeneeni monen käyttävän myös ihan perinteisiä työhanskoja yms, mutta kaikki suositukset otetaan vastaan!

 
Tuli tämä pienenä heräteostoksensa ostettua uuden F1-pelin kyljessä ja tämän pohjalta noussut yksi kysymys; Tuossa kun on pinnoite alcantaraa ja sen käyttöön yleisesti suositellaan ajohanskoja, niin millaiset/mistä kannattaisi hankkia? Muistan aikoja sitten lukeneeni monen käyttävän myös ihan perinteisiä työhanskoja yms, mutta kaikki suositukset otetaan vastaan!
Hanskoista en osaa sanoa mutta jos saa kysyä mistä ostit ratin? Ite tilasin verkkokaupasta yli kuukausi sitten eikä vieläkään ole tullut tavaraa varastoon
 
Ylös Bottom