Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Joo jos saat samaan hintaan niin ehdottomasti Thrustmasteri. :)

Itse ajanut 2 ja puoli vuotta T300 setillä.
Toinen malli menossa ensimmäinen hajosi puolessa vuodessa. Tässä tulee kahden vuoden takuu täyteen kuukauden sisällä.
Thrustmaster lähtis 30e halvemmalla mutta itteä aina vähä inhottaa ostaa käytettyä. Toki varmaan parempi ottaa toi halvemmalla niin kattoo iskeekkö toi pelaaminen ratilla edes.
 
Loppuunsa käytetty ei ole hirveästi huonompi kuin uusi, jos se ei ole jo valmiiksi rikki. Pientä käytön jälkeä/ kulumaa toki voi olla mutta se voi olla hyväkin asia. Uudet ratit on hetken "uusia" mutta aika äkkiä nekin rupeaa kulumaan. Vähän niin ja näin että haluaako säästää rahaa ja ajaa sisäänajetulla ratilla vai maksaako enempi ja sisäänajaa sen itse...
 
Päiviä!

Pitkään olen palstaa seurannut, mutta liittyminen jäänyt tähän asti tekemättä syystä tai toisesta.

Nykyistä Horin rattia olen päivittämässä ja ajattelin vinkata muillekin Verkkiksen tänään alkaneesta kampanjasta.

Tuollainen tarvis tänään käydä noutamassa.

 
Päiviä!

Pitkään olen palstaa seurannut, mutta liittyminen jäänyt tähän asti tekemättä syystä tai toisesta.

Nykyistä Horin rattia olen päivittämässä ja ajattelin vinkata muillekin Verkkiksen tänään alkaneesta kampanjasta.

Tuollainen tarvis tänään käydä noutamassa.

Hommaa heti paremmat polkimetkin jos vähänkään enempää ajelet. Ja joku rimmi sitten seuraavaksi.
 
Päiviä!

Pitkään olen palstaa seurannut, mutta liittyminen jäänyt tähän asti tekemättä syystä tai toisesta.

Nykyistä Horin rattia olen päivittämässä ja ajattelin vinkata muillekin Verkkiksen tänään alkaneesta kampanjasta.

Tuollainen tarvis tänään käydä noutamassa.

Nyt on laaturattia halvalla. Tuohon tosiaan kytkimen sisältämät paremmat polkimet, niin ollaan jo aika hyvillä. Sitten uusia rattikehiä sitä mukaan millaisia autopelejä ajelee. Samalla ratin moottorilla on täälläkin menty nyt reilu vuosi, eikä pahaa sanaa.
 
Aika näyttää paljonko tulee ajeltua. Mutta huonolla ratilla se raja tulis tietty aikasemmin vastaan, eikös niin. ;)
Polkimien puutteet on tiedossa, mutta tällä hetkellä en näe tarvetta kytkimelle. Ja kai näitäkin voi yrittää vähän modailla jos sille päälle sattuu.

No, aika näyttää...
 
Oisko vinkata hyviä ja kompakteja kasaantaittuvia rattitelineitä, jotka ei hirveästi veis tilaa? Ja toki sen laatuisia että ois kiva ajaakin. En usko että saan mitenkään neuvoteltua puolison kanssa mistään isommasta vekottimesta tai penkkisetistä tuonne meidän lastenhuoneen perälle, niin vois jo valmiiks ettiä jonkin fiksun idean joka ois esityskelpoinen kotonakin. :D

Kaikenmoisia Wheel Stand Prota näkyy olevan, mutta onko ne ihan susia? Ja miten tuon tuolin kanssa, itsellä on sellainen PC:lle tarkoitettu rullaava pelituoli, nii jotain joka sen kanssa ehkä menisi myöskin?
 
Kaikenmoisia Wheel Stand Prota näkyy olevan, mutta onko ne ihan susia? Ja miten tuon tuolin kanssa, itsellä on sellainen PC:lle tarkoitettu rullaava pelituoli, nii jotain joka sen kanssa ehkä menisi myöskin?
Kyllä tuo wheel stand pro asiansa ajaa hyvinkin ja tarpeeksi jämäkkäkin on. Pysyy yllättävänkin hyvin paikallaan, kun ajelee ja tuo kasaan taitettavuus on hyvä plussa.
En mitään isoa moitittavaakaan keksi näillä omilla käyttötunneilla, mutta ei se varmaan mihinkään "ammattilais" käyttöön sovellu, mutta tälläsille kasuaali ajajille, jotka ei jaksa rakentaa omaa ni on riittävän hyvä.

Ps: Oletkos taas ostanu ratin, ku eikös se edellinen menny roskalavalle vai haitko takasi? :D
 
@Kirai ainoa joka tulee nopeasti mieleen on tuo PlaySeat Challenge setti sen saa ainakin kasaan helposti. Tukevuudesta ei ole käsitystä.

Itse ajoin vuosia Wheel Stand Proolla ennen kun nyt hommasin tuon Omegan setin.

Kyllä semmosella ajaa jos hyväksyy että se tosiaan voi liikkua ajon aikana suuntaan tai toiseen.
 
Ps: Oletkos taas ostanu ratin, ku eikös se edellinen menny roskalavalle vai haitko takasi? :D

En ole vielä, se on sitten seuraava askel :D Ja joo huhujen mukaan roskalavalta löytyy ratit polkimineen ja penkkeineen :D Kissakin on kuulemma jossain..

PS milloin tuut ajaan formulaa taas?

Hei mut kiitos kommenteista, ehkä mie katsastan noita wheel stand pro:ta. Tuo Challenger oli kanssa yks vaihtoehto, mutta mietin onko se vähän liian iso omaan tarpeeseen vielä kuitenkin.
 
PS milloin tuut ajaan formulaa taas?
Ehkä joskus vielä, kun motivaatio palaa. Toki alkanu kyllä miettimään pelin ostoa, mutta taidan oottaa hinnan laskua vielä.

Ja vielä tuosta wheel standista niin kyllähän se liikkumaan pääsee, mutta aika vähäistä se on itellä ollu ja sen saa äkkiä jaloilla oikeaan kohtaan. Kätevyydessä ja tilan ahtauden kanssa painiville tuo kyllä menee varmasti.
 
Ehkä joskus vielä, kun motivaatio palaa. Toki alkanu kyllä miettimään pelin ostoa, mutta taidan oottaa hinnan laskua vielä.

Ja vielä tuosta wheel standista niin kyllähän se liikkumaan pääsee, mutta aika vähäistä se on itellä ollu ja sen saa äkkiä jaloilla oikeaan kohtaan. Kätevyydessä ja tilan ahtauden kanssa painiville tuo kyllä menee varmasti.

Jees, no tiiät mistä meidät sitten löytää! Kakkosdivarissa on hyvin tilaa :D

Pitääpä puntaroida vaihtoehtoja. Katoin nyt tarkemmin tuota Challengeria, niin kyllä sekin aika napakasti kasaan menisi, plus ei tarttisi murehtia sitä penkkiosaa tuohon. Mutta pitää tuumailla.. Wheelstandissa ei tuo liike haittaa, ei tässä muutenkaan niin vakavaan ajoon olla settiä hankkimassa. Tila huomioiden pitää edellä nyt mennä.
 
Suosittelen Playseat Challengea. Mulla T300RS siinä kiinni ja on tukeva 'laitos'. Ekoissa testeissä teki vaikutuksen se, että ratin tärinä immersoi jonkin verran penkin rungon kautta kokemusta. Challenge käytössä jo varmaankin kohta neljättä vuotta. Plussaa myös se, että asennon pystyy hiomaan hiukan makaavammaksikin (hyvä selälle). Niin, ja lähtee nopeasti tarvittaessa säilöön.
 

Tuommoiset tuli tässä tilattua. Itselleni ekat niin sanotut LoadCell pedaalit.

Ei taida parempia tässä hintaluokassa (alle 200€) saada.
Joo nyt tuli sitten peruutettua tämä tilaus kun kukaan ei tunnu tietävän toimitus ajasta yhtään mitään.

Se voi olla 3 viikkoa tai 3 kuukautta. Olen jo odottanut sen kolme kuukautta.

Pitää kattoa jotain muita polkimia.
 
Joo nyt tuli sitten peruutettua tämä tilaus kun kukaan ei tunnu tietävän toimitus ajasta yhtään mitään.

Se voi olla 3 viikkoa tai 3 kuukautta. Olen jo odottanut sen kolme kuukautta.

Pitää kattoa jotain muita polkimia.

Ite satuin viime viikolla löytämään Saksan Amazonista varastosta, tuli keskiviikkona. Vielä en oo päässy testaamaan, jää ens viikkoon.
 
Joo nyt tuli sitten peruutettua tämä tilaus kun kukaan ei tunnu tietävän toimitus ajasta yhtään mitään.

Se voi olla 3 viikkoa tai 3 kuukautta. Olen jo odottanut sen kolme kuukautta.

Pitää kattoa jotain muita polkimia.



Jopa Jimmsilläkin on teksti " Tuotteella on heikko saatavuus ja seuraavasta erästä ei ole vielä toimitusaika-arviota! " Joten näyttää kyllä pahalta... Ja tuon lafkan aika-arviot on yleensä oikeassakin.
 
Oisko vinkata hyviä ja kompakteja kasaantaittuvia rattitelineitä, jotka ei hirveästi veis tilaa? Ja toki sen laatuisia että ois kiva ajaakin. En usko että saan mitenkään neuvoteltua puolison kanssa mistään isommasta vekottimesta tai penkkisetistä tuonne meidän lastenhuoneen perälle, niin vois jo valmiiks ettiä jonkin fiksun idean joka ois esityskelpoinen kotonakin. :D

Kaikenmoisia Wheel Stand Prota näkyy olevan, mutta onko ne ihan susia? Ja miten tuon tuolin kanssa, itsellä on sellainen PC:lle tarkoitettu rullaava pelituoli, nii jotain joka sen kanssa ehkä menisi myöskin?
Minulla on sama ongelma. Joku hyvä kompromissi pitäisi löytää. Next Level Racing F-GT Lite on uusi tuttavuus. Näyttää vähän houkuttelevammalta kuin Playseat Challenger. Tulossa saataville vasta syyskuussa
 
Mulla on wheel stand pro ja rattina pleikkarilla thrustmasterin t150 ja boxille tuota vastaava tmx. Polkimina thrustmasterin t3pa.
Yhteensä tuon kanssa on kertynyt tunteja jo varmaan yli 200 eikä se ole kertaakaan ajaessa liikkunut mihinkään.
Ajotuolina toimii sohva eli setti on hyvinkin casual tasoa, mutta en mä kyllä parempaa edes kaipaa.
Jos hommaa polkimet joita täytyy oikein kunnolla runnoa jarrutuksessa niin sitten tuo teline ehkä saattaa liikkua eteenpäin eikä tuohon varmaan mitään kovemman tason ratteja kannata kiinni laittaa, mutta tuollaiselle perus setille riittää hyvin.
 

Vasta hokasin että GT Omegalla on uudenmallinen wheel stand. Takuulla on kestävä teline mutta hintaakin on kyllä... Tuo taitaa mahtua jopa sängyn alle irrottamatta rattia tai polkimia.

Mulla oli aiemmin tuo GT Omegan ART-mallin wheel stand ("Classic" on muuten alessa) ja se ainakin oli niin painava ja luja tekele ettei pelkoa hajoamisesta tai muusta, eikä muuten lähde altakaan. Tilasin siihen sen jakkaran alustankin mutta tuli sitten ostettua koko ART rigi ja myytyä tuo setti, koska ART rigiin saa 3x 24" näytöt kiinni. Nyt taas on 3x 27" näytöt eli melkosta soutamista kun suunnitelmat muuttuu ja setuppi kehittyy :D
 
Mulla on wheel stand pro ja rattina pleikkarilla thrustmasterin t150 ja boxille tuota vastaava tmx. Polkimina thrustmasterin t3pa.
Yhteensä tuon kanssa on kertynyt tunteja jo varmaan yli 200 eikä se ole kertaakaan ajaessa liikkunut mihinkään.
Ajotuolina toimii sohva eli setti on hyvinkin casual tasoa, mutta en mä kyllä parempaa edes kaipaa.
Jos hommaa polkimet joita täytyy oikein kunnolla runnoa jarrutuksessa niin sitten tuo teline ehkä saattaa liikkua eteenpäin eikä tuohon varmaan mitään kovemman tason ratteja kannata kiinni laittaa, mutta tuollaiselle perus setille riittää hyvin.
Minulla on muuten sama setti mutta ratteina t300 pleikkarille ja TX Xboxille. Wheelstand Pro hoitanut hommansa paremmin kuin hyvin. Pelaan vielä tietokonetuolilla jossa renkaat ja siltikin kaikki pysyy nätisti paikallaan ajaessa.

Jos haluaa tilaa säästävän ja suhteellisen edullisen telineen, niin wheelstand pro on oikeinkin pätevä vaihtoehto.
 
Ylös Bottom