Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä soi juuri nyt?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck

Sääli, ettei töissä oikein voi kuunnella musiikkia, kun ei tässä koneessa oo mitään kaiuttimia. Ja kuulokkeet päässä ei viitsis ruveta työskentelemään, ei toivoakaan kuulla jos puhelin soi tai pomo hiipii selän taa...
Sama ongelma. Kuinkakohan paljon näitä foorumeja ja muita keskustelupalstoja oikein käytetään työaikaan?

Henkilökohtaisesti ei ole niin kiire, ettei välillä ehtisi täällä aivojaan lepuuttaa, mutta onkohan tämä oikea kansantaloudellinen ongelma? Joillain palstoilla tietyt henkilöt kun kirjoittavat sellaisia pamfletteja vartin välein työajallaan että hirvittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Prodigy - Girls

Oli muuten pettymys ainakin mulle. :( Samoin ku se baby's got a temper, mut onneks se ei tuu tolle uudelle levylle. Toivottavasti levystä tulee parempi, odotukset oli meinaa aika korkeella...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Oli muuten pettymys ainakin mulle. :( Samoin ku se baby's got a temper, mut onneks se ei tuu tolle uudelle levylle. Toivottavasti levystä tulee parempi, odotukset oli meinaa aika korkeella...
Itse en koskaan oikeastaan Prodigy-fani ole ollutkaan, mutta olin siinä käsityksessä että kaverit tekee enemmän big beattia ja muuta äreämpää kamaa. Aika yllätyksenä tuli kun Girlsin kuuntelin, että oli lähinnä funkimpaa osastoa. Eihän tuo kummoista vaikutusta tehnytkään
 
Käsittääkseni Prodigyn uusi levy on enemmän Music for the Jilted Generation -tyylistä, joten kyllä tuo Girls -sinkku minullekin yllätyksenä tuli. Silti, parempi kuin Baby's got a Temper ja muutenkin ihan jees. Ainakin vielä uppoaa meikäläiseen, vaikkei mitään klassikkoainesta ole. Uutta Poisonia ja Their Law:ta odotellessa...
 
Eighteen Visions - Waiting for the heavens.mov

Kova kipale, infoa sigusta. Uusi levy ilmestyi 15 päivä joten sitä tässä odotellaan..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom