Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä törmäsi voimalinjaan?

yoshi

New Member
Merkillinen poliisi ja sotilas operaatio on meneillään Nokian kaupungissa sijaitsevan Pyhäjärven sorvanselällä,jossa kymmenet sotilaat vartioivat tiukasti kyseistä vesialuetta. Kaikki vesiliikenne Tampere-Hämeenlinna on estetty.

Virallinen selitys on, sähkölinjojen korjaus. Armeijan ponttoonialus nostolaitteineen puuhaa öisin suuren selän keskellä.

Rantaasukkaat olivat nähneet 56metriä korkean voimalinjan alapuolella nopeita edestaisia valoja aiemmin. Oli kuulunut pamahduksia,
Jonka jälkeen 2 hornet hävittäjää nousi läheisestä tukikohdasta keskellä yötä ? melu oli ollut karmea.

Asukkaat ovat seuranneet kiikareilla opperaatiota, Poliisi oli käynyt sen kieltämässä, syyksi sanottiin "Korjaus-hitsauksen valokaari voi vahingoittaa silmiä"
Mitä järvestä nostetaan...?
Mikä vahingoitti voimalinjoja ?
56m pylväs on kiero, ja kaatumaisillaan!
 
Eikö suomessa kuvata parhaillaan uutta X-files leffaa? Huhun mukaa, Mulder putoaa ufo-aluksella suomeen, ja joutuu suomen ilkeämielisen armeijan leikeltäväksi, kunnes Scully ja Nato hyökkää pelastamaan. ;)
 
UFOa minäkin veikkaisin. Kuka tämä Juhan af Grann muuten on?
Kumma muuten ettei tapausta ole kerrottu uutisissa.
:confused:
 
yoshinkin kannattaisi edes joskus katsoa/kuunnella/lukea uutiset niin ei tarttis kysellä typeryyksiä sitte jälkeenpäin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Kuka tämä Juhan af Grann muuten on?
Kumma muuten ettei tapausta ole kerrottu uutisissa.:confused:
Pistäpäs nimi vaikka Googleen ja hämmästy! Ei herkkäuskoisille.
 
*hakkaa päätään pöytään* Voi mua idioottia, tottahan mä nyt Juhan af Granden tiiän. Tuli vain joku muistikatkos kun se nimi ei aluksi sanonut mitään. Kyllä mä uutisia seuraan perhana vie! Luen/selailen kalevan joka aamu. Ja uutisia nyt tulee TV:stä jatkuvasti.
 
Saladin, uutisia jotka liittyvät mitenkään ufoihin, humanoideihin tai yliluonnollisiin asioihin ei kerrotta missään "virallisilla" tv-, tai radiokanavilla, lehdissä tai internet-sivuilla. Vain ns. humpuuki sivuilta voi löytää oikeaa tietoa asioista. Ufo-tapauksia tapahtuu maanpäällä jatkuvasti. On myös laskettu että joka kolmas sekunti joku maailman ihmisistä kaapataan ufoon omasta sängystään. Viran omaiset joutuvat keksimään hullunkurisia tekosyitä, ettei kansalaiset joutuisi pakokauhun valtaan. Esim roswellin autiomaahan syöksyneen ufon ja seitsemän humanoidin ruumiin, tunnustettiin ensin olevan peräisin avaruudesta, seuraavassa tiedotus tilaisuudessa kerrottiin ufon sirpaleiden olevan peräisin säähavantopallosta, viimeisin viranomaisten keksimä tekosyy oli että alienejen ruumiit olivat testinykkeja. Tässä tilanteessa on tekosyyksi keksitty sähkölinjojen korjaus. Vaikka johan tyhmäkin tajuaa ettei sähkölinjojen korjaukseen tarvita useiden poliisejen lisäksi puolia suomen armeijasta. Ja miksi asukkata on kieletty katselemasta operaatiota, ja mitä ponttoonialus nostolaitteineen touhuaa järven selällä keskellä yötä?!
(Pitäkää vaan mua hulluna ja antakaa bannit:D Luulen kuitenkin olevan tässä asiassa enemmän oikeassa kuin yksikään teistä.)
 
Ehkä olet sitten hullu jos luulet että korkeajännitekaapeli vedessä on "ihan kiva juttu"....

edit: otetaanpas toi pois kun en ollut varma numerosta
 
Se on varmasti uhvo jos siellä varjoisissa sopukoissa tapahtumia seurailee mies syöpäkääryle suussa/kurkussa...
 
No onhan se varma, että joka kolmas sekunti joku alien kaappaa ihmisiä:D On Yoshi tainnu kattoa vähä liikaa Roswellia, sun muita hömppä sarjoja joissa näkyy jotain yliluonnollista.
 
Kukin uskokoon mihin haluaa, minä uskon Jeesukseen ja Arvi Lindiin!:D

ja tällä hetkellä uskon Alistair Macleaniin!
 
Ylös Bottom